Alkutalven 2011 NHL Fantasy Draft

  • 13 503
  • 202

fourtyone

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oisko jengillä taas pienen tauon jälkeen intoa lähteä NHL draftin matkaan?

Talvi alkaa tehdä tuloaan, joten pyöräytetään sen kunniaksi käyntiin taas perinteinen NHL Fantasy Draft. 30 amatööriä saa elämänsä tilaisuuden astua GM:n puikkoihin ja koota mieleisensä joukkueen.

Edellisten draftien nimet ja voittajat (järjestyksessä).

Kesän 2010 NHL Fantasy Draft: Hextall
Loppukesän NHL Fantasy Draft: Golden Ari
Alkusyksyn NHL Fantasy Draft: Johnnie
NHL Fantasy Draft 2010-2011: Sandersson
NHL Fantasy Draft 2011: TehoTon
Kesäkuun NHL Fantasy Draft 2011: Mustakotka
Loppukesän NHL Fantasy Draft: Calgaryman
Alkutalven 2011 NHL Fantasy Draft: ?


Joukkueet:

Anaheim Ducks - Bambino
Boston Bruins - Hextall
Buffalo Sabres - Kröni
Calgary Flames - Calgaryman
Carolina Hurricanes - Kahvaajapakki
Chicago Blackhawks - Cjyyl feat. Weissflog
Colorado Avalanche - GaDa
Columbus Blue Jackets - Fasö
Dallas Stars - Köyliön Ässä
Detroit Red Wings - jjoni
Edmonton Oilers - AJTSS
Florida Panthers - Mäntylä #18
Los Angeles Kings - TehoTon
Minnesota Wild - fourtyone
Montréal Canadiens - TylerDG
Nashville Predators - Navy62
New Jersey Devils - trap
New York Islanders - Lynx canadensis
New York Rangers - Sandersson
Ottawa Senators - bungala
Pittsburgh Penguins - Jonte
Philadelphia Flyers - Mustakotka
Phoenix Coyotes - Steegil
San Jose Sharks - Samsonov
St. Louis Blues - Kyle
Tampa Bay Lightning - Gendron
Toronto Maple Leafs - Mikkis
Vancouver Canucks - Lampinen
Washington Capitals - Sambovais
Winnipeg Jets - PELL


Säännöt:

Drafti koostuu 20 kierroksesta. Palkkakattoa ei ole.

Varauskelpoisia ovat kaikki tästä kaudesta sopimuksen omaavat pelaajat.

Treidit ovat sallittuja, kunhan niissä liikkuu sama määrä pelimerkkejä kumpaankin suuntaan. Vastuu siitä että muistatte omat vuoronne on teillä. Treidit ilmoitetaan tähän ketjuun epäselvyyksien välttämiseksi.

Edellisestä draftista mukana myös kiinteät aikataulut ja uudistunut äänestys.
 
Viimeksi muokattu:

TehoTon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New York Rangers
Noniin, kovasti jo odottanutkin milloin lyödään jälleen drafti käyntiin! Otetaan tällä kertaa Los Angeles Kings.
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Oho! Jos mun isles vietiin, niin taidan jättää väliin. No joo, rehellisesti sanottuna on töitä niin paljon ettei ehdi. Jonkun kanssa voisin vastuun jakaa.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Ähh viime draftin jälkeen ajattelin että nää oli mun osalta tässä mut lähetään nyt kerran vielä kokeilemaan. Florida tänne
 

Ralph

Jäsen
No jopas, minulle Colorado Avalanche, tietysti.
 

Kröni

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No napataan Buffalo tänne!

Edit: pääsisin mukaan ensi torstaista (24.11) alkaen. Jos päätätte aloittaa aikaisemmin niin jättäydyn suosiolla pois alkuviikon kiireiden vuoksi.
 
Viimeksi muokattu:

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ihan täyttä panosta en pysty draftille antamaan, mutta into olisi silti kova lähteä mukaan. Jonkunnäköistä duoa jonkun kanssa pystyyn tai sitten jonkun apulaismanageriksi. Anyone?
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Mä oon edelleen valmis apulais-GM pestiin, tai vaihtoehtoisesti jaettu vastuu. Työtarjoukset yv:nä :)
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Mistä näkis säännöt, selittäkää joku mulle idea lyhyesti? Mä voisin lähtee vaikka Oilersilla.

E: ja mun nimimerkki on kirjotettu väärin tohon alotusviestiin.
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Mistä näkis säännöt, selittäkää joku mulle idea lyhyesti?

Varataan 20 NHL-pelaajaa (12 hyökkääjää, 6 puolustajaa ja 2 maalivahtia), joista luodaan kokoonpano. Sitten parhaimman kokoonpanon tehnyt joukkue voittaa.

Ensiksi arvotaan varausjärjestys. Joka toisella kierroksella varausjärjestys on käänteinen, eli jos avauskierroksella varaat numerolla 2., varaat seuraavalla numerolla 29. jne.

Pelaajia ja varausvuoroja saa treidata niin, että molempiin suuntiin tulee yhtä monta pelinappulaa.

Jokaiselle päivälle on oma aikataulu varaamiselle. Varata saa viimeistään kun on oma vuoro, mutta voi ja pitää myös aikaisemmin jos muutkin varaavat joutuisasti. Joskus tulee kymmenessä minuutissa kymmenen varausta, kun vauhti on päällä. Jos tulee rästejä, eli et varaa omalla ajallasi, varaat sitten myöhemmin. Jos et ole vielä rästiä varannut, seuraava vuorosi hypätään yli.

Olet nyt läntisessä konferenssissa, jolloin äänestystilanteessa arvostelet vastakkaisen konferenssin, eli itäisen, joukkueet ja laitat parhuusjärjestykseen. Molempien konferenssien kuusi parasta pääsee jatkoon, ja nämä 12 joukkuetta laitetaan kahteen lohkoon. Molempien lohkojen kaksi parasta pääsee finaaliin.

Siinä nopeasti jotain, anteeksi epäselvyys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös