Mainos

Alkutalven 2011 NHL Fantasy Draft

• 13 714
  • 202

Ralph

Jäsen
Pyhät paperit lähtivät jo Hämeenlinnaan. :)

Taisi paperit vähän matkalla eksyä, sillä jos tarkkoja ollaan niin en asu Hämeenlinnassa. Mutta eipä ole ensimmäinen kerta kun minua luullaan hämeenlinnalaiseksi. Sitä saa kuulla sekä netissä, että netin ulkopuolella. Ilmeisesti vaikutan hämeenlinnalaiselta. :)

Ralph

Jäsen
No katsoin vain vain suosikkijoukkuettasi, joten inhimillinen erehdys tältä suunnalta.

No ihan sama se on, ei siihen tarvitse takertua. Jokatapauksessa kuuluista paperit ovat minulla ja scouttaan sieltä itselleni seuraavat varaukset.

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sambovais saanu näköjään viikon huilitauon arvon moderaattoreiltamme. Eikös homman pysty hoitamaan yksityisviestejä lähettämällä?

Ralph

Jäsen
Olisko kukaan halukas tälläiseen:

Sinun 6th ja 10th
<>
Minun 7th ja 9th

Ralph

Jäsen
Kuudes kierros meni jo, joten nyt ehdotan: Minun 8th ja 11th <> Sinun 7th ja 12th. Anyone?

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Lisätään tarjoukseen alkupään 19rd -> 20rd. Voitolle siis jää, jos tähän nappaa. Itse olen estynyt varaamaan 9. kierroksen aikoihin ja mieluiten varaisin itse, siksi olen tälläieen vaihtokauppaan valmis:

9rd (7. varaus)+10rd+19rd (7. varaus)<-> 8rd+11rd+20rd

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Minulle käy, vai onko varausnumeroni huono?
Kieltämättä varsin myöhäinen 8. kierroksen vuoro sulla. Otan tarjouksia vielä vastaan aikaisemmista 8. kierroksen vuoroista, mutta jos ei parempaa tarjota niin sitten käy treidi sinunkin kanssa.

EDIT: Itseasiassa tois sun 8. kierroksen vuoron aika 19.45 on siinä rajoilla kerkeenkö tuolloin enää varaamaan, joten melkein sais olla aikaisempi 8. kiekan vuoro.

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Taidan sittenkin antaa listan jonkulle, joka sitten varaa puolestani. Tuossa ei kuitenkaan ole montaa varausta omaan 9. kiekan varaukseen, joten ei tartte sitten kuitenkaan kovin isoa listaa tehdä.

Kuka siis ottais vastaan listan 9. kierroksen varauksestani, joka on aikataulun mukaan kello 20.30? Lähetän listan about 19.30.

Bambino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Saattaisin tarvita 9. kierrokselle erittäin lyhyen listan ottajaa. Vuoro on 20.50 ja täytyy lähteä 20.35, eli jos ei tuolloin pääse vielä varaamaan niin joku voisi varmaan ottaa listan.

Ralph

Jäsen
Vaihtoa tässä etsin yhä. Olisiko kukaan, joka varaisi 11. kierroksen lopulla 12. alussa, halukas tälläiseen vaihtoon:

Minun 10th ja 13th
<>
Sinun 11th ja 12th

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy