Mainos

Alkusyksyn NHL Fantasy Draft 2010

• 18 956
  • 277

Kröni

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaipailisin 6 tai 7.kiekan vuoroja.

Olisiko joku kiinnostunut tämänkaltaisesta:

Minulle:

6th
8th
19th

Sinulle:

7th
9th
14th

Jos ei kelpaa, niin lähetä oma ehdotuksesi!

Ilmaveivi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Colorado Avalanche
Olisin kiinnostunut nostamaan omaa 6 kierroksen #172-vuoroani. Kauppa voisi olla esim. minun 6th+9th vaihdossa sinun 5th/6th + 10th/11th.

Joni Pitkästä olisin kaupittelemassa. 4 kierroksella meni ja olisi mennyt vaikken itse olisi häntä draftannut, joten arvoltaan yhtä kuin 4th rounderi. Jos pakiston kiekollinen puoli kaipaa parannusta, niin runkosarjan peliaikakuningas, 46 pisteen mies on markkinoilla.

Jotakin tämän suuntaista voisi hakea:
Pitkänen + 7th <> 5th+6th

Tehkää tarjouksia!

Niksuli_

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja Dallas Stars.
Pitäisi varmaan itse enemmän ehdotella mutta kokeillaan nyt vielä täällä huudella että Vancouver haluaa kuudennen tai seitsemännen kierroksen varausvuoroja lisää. Privalla vaan ehdotusta tulemaan!

Kuis muuten näissä tässä ja viime draftissa Pariseta on käytetty sentterinä? Eihän se oo NHL:ssä pahemmin sentterinä pelannu käsittääkseni. Ainakaan nyt viime vuosina kun on kovasti pisteitä tehtaillut.

Ainakin minun silmissäni laskee vähän pisteitä sitten vertailuissa jos pelaajat eivät ole omilla pelipaikoillaan...

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Voisin ottaa nuo pingviinit hoitoon, kun ei näytä kenellekkään kelpaavan. Menee kyllä hetki, kun mietin kerralla nuo kaikki rästit kerralla. Kuinkas monta noita nyt on? Ja saisinko pienenä "tasoituksena" hoitaa nuo rästivaraukset nyt kaikki kerralla pois ennen, kuin draftia jatketaan niin ei kaikkia pelaajia vietäisi samalla, kun koitan rakentaa tuota joukkuetta?

Voisin ottaa nuo pingviinit hoitoon, kun ei näytä kenellekkään kelpaavan. Menee kyllä hetki, kun mietin kerralla nuo kaikki rästit kerralla. Kuinkas monta noita nyt on? Ja saisinko pienenä "tasoituksena" hoitaa nuo rästivaraukset nyt kaikki kerralla pois ennen, kuin draftia jatketaan niin ei kaikkia pelaajia vietäisi samalla, kun koitan rakentaa tuota joukkuetta?
Saat kyllä pingut, mutta draftia ei oikeen pysty keskeyttään kun rästejä tulee muutenkin tarpeeksi ettei päästä etenemään. :/

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
OK. Pistelen sitten noita rästejä ripotellen kunnes saan kaikki hoidettua.

Ralph

Jäsen
Juu. Sulla on Richards eli 5 pickiä taitaa olla rästissä kokonaisuudessaan. Ja pian tulee vielä yksi.

PS. Napsi kaikki parhaat pakit pois niin Pitkäsen arvo markkinoilla nousee ;)

4 on rästissä. Nyt on kesken kiekka 6 eikä vielä ollut Penguinsin vuoro.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue

kilonkingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pahoittelut, mutta meikäläisen aikataululla ei valitettavasti onnistu varaaminen. Rästivuoroja tulee pari kappaletta päivässä. Luovutankin Buffalon GM:n tehtävät jollekin, jollla löytyy paremmin aikaa.

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Jollekkin pakkia tarvivalle Jack Johnson myytävänä vaihdossa semmoseen sopivaan laituriin mikä sujahtas nätisti tuohon Toewsin rinnalle ykköseen ja tekis jonkun maalinkin ehkä alexseminseminsjomin kröhöm!

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Täällä olis vaihdossa 30 maalin mies, Mikael Samuelsson. Siihen päälle irtoasi 11th pick. Itse haluaisin 7th+8th pakettia!

Rapala

Jäsen
Nashville ja Detroit tekivät pelaajakaupan.

To Nashville Simon Gagne
To Detroit Jack Johnson

Samsonovi kuitatkoon..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy