Mainos

Alkusyksyn NHL Fantasy Draft 2010

• 18 961
  • 277

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Tikattaako kello jo virallisesti?

Snagari

Jäsen
Kyllähän tuo vähän kilpakumppania hymyilyttää, mutta älä välitä. Tuleepahan vähän haastetta tähän touhuun! :)

Joo, tuli kyllä makeat naurut itsellekkin :D. Ja en minä tätä niin vakavasti ota, jos sitä lähtisi vähän hyökkäysvoittoisemmalla taktiikalla kuin viimeksi. Eikun?

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Hei meikäläinen haluaa treidin!

Eli olisin nostamassa kolmannen kierroksen pickkiäni ylöspäin!

Jotakin tällaista:

Sinulta 3rd + 5th (melko alusta) <---> Minulta 3rd + 4th!

Ehdotuksia!

Johnnie

Jäsen
Meikäläisellä olisi hakusessa kakkoskiekan alkupuolen ja kolmannen kierroksen varaus, vastineeksi voisin antaa vaikkapa kierroksien 1. ja 6. varausvuoroni, molemmat aika neutraalilla numerolla. Myös muuta sälää voidaan kauppaan mahduttaa. Ehdottakaa, vastauksia alkaa kuulua luultavasti vasta huomisen puolella...

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
To EDMONTON:

3rd (TOR) + 4th (TOR)

To TORONTO:

3rd (EDM) + 5th (EDM)

It´s a deal, pleasure doing business with u.

Ralph

Jäsen
Katsotaan kuinka pitkälle päästään jo tänä iltana.

Yksi varaus vasta saatu aikaan. En muista kenen oikeus on varata Ovechkin enkä tiedä onko hän paikalla mutta sen tiedän että viittä enempää ei varauksia tänään tehdä, sillä nyt menen nukkumaan.

Rapala

Jäsen
CBJ ja Detroit kaupoilla.

To CBJ:
Detroit 2nd round
Detroit 3rd round
Detroit 6th round

To Detroit:
CBJ 1st round
CBJ 5th round
CBJ 7th round

Mun puolesta taputeltu Johnnie vahvistakoon.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Sori. En minä taidakkaan pystyä tekemään tätä... Tulee liikaa hommaa. Mutta jos ei kukaan ole kiinnostunut hoitamaan Thrashersia, niin voin varata, mutta lupaan, että tulee rästivuoroja. :).. Eli Thrashers on vapaana, jos joku haluaa.

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sori. En minä taidakkaan pystyä tekemään tätä... Tulee liikaa hommaa. Mutta jos ei kukaan ole kiinnostunut hoitamaan Thrashersia, niin voin varata, mutta lupaan, että tulee rästivuoroja. :).. Eli Thrashers on vapaana, jos joku haluaa.

Jos halukkaita löytyy niin myös täällä paikka vapaana. Sen verran kiirettä pitää, että voi tehdä tiukkaa draftin kanssa. Jos ei ketään ilmaannu koitan toki keretä varailemaan.

2 managerin paikkaa tarjolla.

Cjyyl ja anatsu, jos korvaajia ei löydy, niin olisi kiva että kävisitte edes kerran päivässä suorittamassa rästit pois. Ei tätä tosiaankaan tarvitse ympäri kelloa seurata. Varausaikaakin on vain 6 tuntia päivässä, joten ette kyllä helposti ehdi montaa rästiä saamaan yhden päivän aikana...

mogen vuoro siis 16:30 asti, saas nähä joutuuko "pakon" sanelemana varaamaan vai saako tiputtauduttua... kiva olisi saada alkamaan tämä mahdollisimman pian, joten...

Viimeksi muokattu:
Mä olen poissa suurin piirtein tuossa 17-18 aikaan tunnin verran, joten lista ei päivity silloin.

Ja muistetaan että 1. kierroksella on 30min varausvuorot. Tänään ei siis pitkälle varmaan päästä, mutta olkaahan varsinkin top20 varaajat paikalla ja lähetelkää listoja!

edit: Ovechkin varattiin, joten Malkin sulle ja vuoroon nyt Talentti.

Ralph

Jäsen
Mä olen poissa suurin piirtein tuossa 17-18 aikaan tunnin verran, joten lista ei päivity silloin.

Ja muistetaan että 1. kierroksella on 30min varausvuorot. Tänään ei siis pitkälle varmaan päästä, mutta olkaahan varsinkin top20 varaajat paikalla ja lähetelkää listoja!

edit: Ovechkin varattiin, joten Malkin sulle ja vuoroon nyt Talentti.

tänne vai varausketjuun kirjotetaan nämä varaukset?

Ralph

Jäsen
Olisko joku valmis luopumaan ykkösavauksestaan? Tälläistä siis:

To COL
1th ja 4th tai 5th alku

To you
2th ja 3th.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy