Alkusyksyn NHL Fantasy Draft 2010

  • 18 613
  • 277

moge

Jäsen
Mun 8. kierroksen pick on myynnissä, jotain 9. tai 10. kierroksen pickiä siitä olisin hakemassa, sitten tietty jotain päälle. Ehdotelkaa!
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Voisin poiketa "kaupattomasta draftista" sen verran että mikäli Coloradolla tai Washingtonilla (tai muulla minun lähellä 9.kierroksella varaavalla) olisi mielenkiintoa nostaa vuoroa, niin täällä olisi #234 kaupan #247 vuoroa lähellä olevalle pickille. Plus tietysti sälä jolla tasoitetaan kauppaa.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна

Niksuli_

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja Dallas Stars.
Vaclav Prospalkin saattaisi lähteä Vancouverista samantien seuraavaan joukkueeseen kunhan sopiva tarjous eteen tulee.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Vancouveriin Keith Yandle
Pittsburghiin Vaclav Prospal

Niksuli__ varmistaa
 

Johnnie

Jäsen
No, kun muutkin laittavat tänne listaa myytävistä olevista pelaajista, niin ilmoitetaan nyt itsekin että kaikki pelaajani ovat myytävissä sopivasta paketista.

Ja mielellään saa ehdottaa vaihdossa TOP4-pakkia kahden ensimmäisen kentän laitureihini pl. Perry. Muutakin saa toki ehdottaa mutta pakki ensisijaisesti hakusessa.
 
Viimeksi muokattu:

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Muut ilmoittavat trading blockissa olevista pelaajistaan, niin minä ilmoitan, että olen tällä hetkellä tyytyväinen nykyiseen joukkueeseen, eikä kukaan pelaajista ole kaupan (paitsi jos ihan naurettavan hyvä tarjous tulee.)
 

Ralph

Jäsen
Muut ilmoittavat trading blockissa olevista pelaajistaan, niin minä ilmoitan, että olen tällä hetkellä tyytyväinen nykyiseen joukkueeseen, eikä kukaan pelaajista ole kaupan (paitsi jos ihan naurettavan hyvä tarjous tulee.)

Crosby ja Kessel
<->
19th ja 20th

Ainakin oli se naurattavan h.. tarjous.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Ei ole mitään hinkua ruveta kauppaamaan pelaajiani. En kuitenkaan suoralta kädeltä tyrmää tarjouksia.
 

Rapala

Jäsen
Detroitissa kaikki kaupan kun tulee eteen sopiva tarjous.
 

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mun seuraavasta tuplavuorosta saa heittää tarjouksia. Vaihdossa ottaisin mielelläni laiturin ja vaikka jonkun jämävuoron riippuen tuon pelurin tasosta.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
CLB: Malone+15th <-> PIT: Bogosian+13th

Johnnie vahvistaa
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Sergei Gonchar on vapaana treidattavaksi. Takaisinpäin olisi saatava hyvin naisia katsomoon vetävä sentteri. Myös Peter Reginin voi sisällyttää treidin, jos se edes auttaa kaupan toteutumista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös