Taas yksi nappisuoritus Stubbin pojalta:
Suomalaisen miehen ei kuulu näyttää tunteitaan. Saisi oppia olemaan Alex!Näkökulma: Stubbilta räikeää käytöstä – Täyskäännös Niinistön linjaan
Tasavallan presidentti pyöritti olympiakisoissa omaa sirkusta, kirjoittaa Pariisista Santtu Silvennoinen.www.iltalehti.fi
Santtu Silvennoiselta kovaa tykitystä Stubbin räikeästä käytöksestä.
Jep. Luin kahteen kertaan kolumnin enkä edelleenkään saanut kiinni mitä Stubb on tehnyt väärin.Sille on syynsä, miksi jotkut toimittajat ovat kirjoittajien raskaassa sarjassa ja Silvennoinen ei.
Hienoa toimintaa Stubbilta sanon minä. Tsemppaa nuoria urheilijoita, kuten pitääkin.
Urheilija on aika omissa tiloissaan tuollaisella hetkellä, eikä siihen pidä ulkopuolisen tunkea.
Vähän jäi nyt punainen lanka ja pointti puuttumaan tuosta kolumnista, mikä ei toki ole mikään yllätys Silvennoisen ollessa kirjoittajana.Näkökulma: Stubbilta räikeää käytöstä – Täyskäännös Niinistön linjaan
Tasavallan presidentti pyöritti olympiakisoissa omaa sirkusta, kirjoittaa Pariisista Santtu Silvennoinen.www.iltalehti.fi
Tästä tuli mieleen yksi tapaus töissä. Palveluntarjoaja ei meinannut millään suostua tekemään suoritetta, joka hänen piti tehdä. Minun piti eskaloida tilanne lopulta, minkä jälkeen hän teki homman ja pyysi anteeksi aiheuttamaansa mielipahaa.Monilla suomalaisilla on kyllä hämmästyttävä kyky löytää asioita, mistä pahoittaa mielensä.
Voi olla noin tai voi olla olematta. Normaalilla julkisuudenhallintakyvyllä ja sosiaalisella pelisilmällä operoiva antaa toki tuollaiset lausunnot medialle.Saha ainakin itse arvosti suuresti Stubbin elettä.
Molemmat liikkeet kameroiden edessä tietenkin.
Stubb on Stubb, ja tämä on hänen tyylinsä. Siksi en häntä äänestänytkään, kun minusta tuo on falskia.
Emme myöskään tiedä, kuinka moni urheilija miettii kameroiden ulkopuolella, että helppo se siihen on tulla onnittelemaan ja kuvauttamaan itseään kanssani, kun olen juuri voittanut jotakin.Voi olla noin tai voi olla olematta. Normaalilla julkisuudenhallintakyvyllä ja sosiaalisella pelisilmällä operoiva antaa toki tuollaiset lausunnot medialle.
Jos Saha on samaa mieltä kameroiden ulkopuolella, sitten asia on niin. Sitä emme saa tietää.
Kuulostaa räikeältä.Tsemppaa nuoria urheilijoita, kuten pitääkin.
Samanlaista käytöstä myös ilman kameroita. Tai ainakin näin olen kuullut urheilijaystäviltäni. Tämä toki hänen pääministerikautenaan.
Ihan totta. Traditio lienee kuitenkin, että niissä tilanteissa joku poliitikonplanttu käy kukittamassa, kättelemässä ja sanomassa, että hyvä homma. Sen jälkeen poliitikko palaa lausumaan politiikasta.Emme myöskään tiedä, kuinka moni urheilija miettii kameroiden ulkopuolella, että helppo se siihen on tulla onnittelemaan ja kuvauttamaan itseään kanssani, kun olen juuri voittanut jotakin.
Tästä tuli mieleen yksi tapaus töissä. Palveluntarjoaja ei meinannut millään suostua tekemään suoritetta, joka hänen piti tehdä. Minun piti eskaloida tilanne lopulta, minkä jälkeen hän teki homman ja pyysi anteeksi aiheuttamaansa mielipahaa.
Sekään tapaus ei aiheuttanut minulle minkäänlaista mielipahaa, aivan kuten Stubbinkaan toiminta Pariisissa ei pahoittanut mieltäni. Presidentin toimia on mahdollista arvioida kriittisesti, vaikka niistä ei olisi tullut paha mieli. Mielipahakommentilla käännetään asia minun henkilöni suuntaan sen sijaan, että keskusteltaisiin presidentistä ja hänen toimistaan.
Mitäpä muuta voisi fitnesspelleltä odottaa. Kyllä joillekin ottaa koville Stubb persoonana.Kuulostaa räikeältä.
Suomen tasavallan presidentin on nykypäivänä hyvin vaikeaa, ellei mahdotonta oleskella julkisilla paikoilla niin ettei kamerat häntä kuvaisi.Molemmat liikkeet kameroiden edessä tietenkin.