Alexander Sneen HIFK:n toimitusjohtajana

  • 23 948
  • 182

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Hetkinen, onko kaveri siis ihan suomalainen. Luulin hetken jo, että nyt tuli täysin boksin ulkopuolelta norjalainen brändilähettiläs, joka tuo täysin uutta näkemystä.

En tiedä kummemmin taustasta, mutta kotisivuillaan mainitsee:

And when born, in 1973, he was chosen Finland’s Baby of the Year.
 

Aleesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat K-Espoo
Hetkinen, onko kaveri siis ihan suomalainen. Luulin hetken jo, että nyt tuli täysin boksin ulkopuolelta norjalainen brändilähettiläs, joka tuo täysin uutta näkemystä. Ainakin tuosta tiedotteesta sain sellaisen kuvan, että olisi ulkomaalainen, kun puhuttiin kaikkea hollannista ja belgiasta yms.
Mikäli pienen tonkimisen jälkeen käsitin oikein, niin on Suomessa syntynyt norjalaisten vanhempien lapsi. Viettänyt nuoruutensa Suomessa. Kansalaisuuksista tai tarkemmista elämänvaiheista en löytänyt tietoa, mutta pääpiirteittäin taitaa mennä noin.

Voi olla että olen väärässäkin kun tuota ei selkeästi missään lue, mutta oman käsitykseni mukaan noin.
 

Lartem

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilainen lätkä ilman möyrimistä

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Hyvin ylimielisen oloinen kaveri, mitä nyt helsingin yössä mm. nähnyt. Samanlaista meininkiä millä yleensä rahalla ja huono itsetunnolla varustetut kaverit painelee tuolla. Mutta ei siinä, voihan kaveri olla kuitenkin ihan hyvä työssään tästä huolimatta.
En tiedä kummemmin taustasta, mutta kotisivuillaan mainitsee:

And when born, in 1973, he was chosen Finland’s Baby of the Year.
Näistä jutuista tulee mieleen, että toimitusjohtajaksi pestattiin Hannu Pikkaraisen ja Aleksi Valavuoren jälkeläinen. Onko kenelläkään tietoa miten tämä kaveri on onnistunut johtamissaan busineksissa? Sinebrychoff on toki porskuttanut ihan ok tasolla, mutta kaljan myynti suomalaisille nyt lähtökohtaisesti ei ole mikään maailman haastavin tehtävä.
 

Johnny K

Jäsen
Suosikkijoukkue
S-Kiekko,HIFK, Detroit Red Wings, SJK
En tiedä kuinka moni kirjoittajista herran tuntee, mutta itse jonkin verran ja voin kertoa ettei todellakaan ole mikään ylimielinen kusipää.
Itse ainakin ilahduin tästä tj-nimestä todella paljon. On varmasti sydämeltään täysin HIFK-mies.
 

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
En tiedä kuinka moni kirjoittajista herran tuntee, mutta itse jonkin verran ja voin kertoa ettei todellakaan ole mikään ylimielinen kusipää.
Itse ainakin ilahduin tästä tj-nimestä todella paljon. On varmasti sydämeltään täysin HIFK-mies.
Mä luulen et se on vain muotia haukkua kaikki paskaksi etukäteen, niin eipähän pety sit myöhemmin.

Itse en ole tavannut kaveria niin en osaa sanoa muuta kuin nyt saa suorittaa.
 

JKyykka

Jäsen
En tiedä kuinka moni kirjoittajista herran tuntee, mutta itse jonkin verran ja voin kertoa ettei todellakaan ole mikään ylimielinen kusipää.
Itse ainakin ilahduin tästä tj-nimestä todella paljon. On varmasti sydämeltään täysin HIFK-mies.
No ehkä se juttu onkin juuri siinä, että millaisen vaikutelman ihminen itsestään antaa niille, jotka häntä eivät tunne. Jos monen mielestä ihminen on ylimielinen kusipää, niin kyllä siinä käytöksessä saattaa silloin jotain ola pielessä, vaikka pohjimmiltaan olisikin hyvä äijä.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Vaikuttaa pesunkestävältä narsistilta.
Niin kuin kuka tahansa meistä, joilla on instassa/facessa kuvia/postauksia itsestään. Aika helpolla saa diagnoosit nykyään. :)
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin kuin kuka tahansa meistä, joilla on instassa/facessa kuvia/postauksia itsestään. Aika helpolla saa diagnoosit nykyään. :)
En nyt lähtisi Instaa tai FB:tä vertaamaan omiin nettisivuihin jossa kertoo omasta erinomaisuudestaan ja seikkailuistaan maailmalla. Jokainen suhtautukoon siihen miten haluaa, mutta itseäni puistattaa tuollaiset egoilut. Sitä tekee tietynlainen ihmistyyppi, jonka seuraa itse pyrin välttämään.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Totta. Kaikkihan on faktaa mitä tänne kirjoitetaan.
Maailma on erilainen tosiuskovaisten silmin tässäkin tapauksessa. Kaksi eri henkilöä tänään laittanut viestiä, että kyseessä on kusipää par excellence. Nämä kommentit kysymättä. Molemmat vielä samalta alalta Sneenin entisen työnantajan kanssa. Mutta kuten todettua jatka kuplassa elämistä.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Erikoinen valinta, mutta ehkä siellä tiedetään tyypistä jotain mitä ex-kollegat eivät tiedä.

Hyvinhän se edellinenkin koffin tölkit liigaan vaihtanut tyyppi pärjäsi Liigan toimarina?
Ei ku sehän sai kenkää ja myy nykyään pullonkorkkeja, joissa on hiilidioksidia ja esanssia.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
En nyt lähtisi Instaa tai FB:tä vertaamaan omiin nettisivuihin jossa kertoo omasta erinomaisuudestaan ja seikkailuistaan maailmalla. Jokainen suhtautukoon siihen miten haluaa, mutta itseäni puistattaa tuollaiset egoilut. Sitä tekee tietynlainen ihmistyyppi, jonka seuraa itse pyrin välttämään.
En tunne millään tavalla kyseistä henkilöä, mutta vaikuttaa ihan tuollaiselta perus markkinointimiehen tavalta myydä itseään. Eli eräänlainen cv. Mutta voin olla väärässäkin.
 
Hetkinen, onko kaveri siis ihan suomalainen. Luulin hetken jo, että nyt tuli täysin boksin ulkopuolelta norjalainen brändilähettiläs, joka tuo täysin uutta näkemystä.

Minä taas ajattelin ensin että nyt tuli boksin ulkopuolelta vanha ruotsalainen NHL sotaratsu. Ja julkaistaan vielä näin pelin alla.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tunne millään tavalla kyseistä henkilöä, mutta vaikuttaa ihan tuollaiselta perus markkinointimiehen tavalta myydä itseään. Eli eräänlainen cv. Mutta voin olla väärässäkin.
Sitten on niitä joiden teot puhuvat puolestaan positiivisesti eikä tarvitse nostaa itseään jalustalle. Toki tuollaiset tyypit hakeutuvat ja pääsevätkin johtopaikoille jossa malttavat olla vähän aikaa, 1-2v jättäen sekasorron jälkeensä. Näin veikkaan tässäkin käyvän.
Tässä tapauksessa kun olisi olettanut haettavan tuohon positioon Valtasen tapaan talousosaamista, mutta siihen palkattiinkin markkinoija.
Mutta se siitä aiheesta.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jotenkin surullista kuinka kevyesti jengi nykyään leimaa itselleen täysin tuntemattomat ihmiset narsisteiksi ja milloin miksikin kusipääksi yms. jonkun muutaman kuvan tai jonku nettitarinan perusteella. Ehkä silloin pitäisi katsoa peiliin miksi tälläiset jutut aiheuttavat tämänkaltaiset reaktiot itsessään.
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Äijällä on omat nettisivut!


Ollut myös tupakkafirmassa duunissa ja 0,1 prosenttisesti inkkari.
Siis järkytys mikä tyyppi! Ei kellään voi olla noin noloa omaa nettisivua! Oikeasti, tuo pelle toimariksi?!!!
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Siis järkytys mikä tyyppi! Ei kellään voi olla noin noloa omaa nettisivua! Oikeasti, tuo pelle toimariksi?!!!
Olipa melkoisen vahvaa tavaraa.

"The arc of Alex’s career is bold"
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers
Jotenkin surullista kuinka kevyesti jengi nykyään leimaa itselleen täysin tuntemattomat ihmiset narsisteiksi ja milloin miksikin kusipääksi yms. jonkun muutaman kuvan tai jonku nettitarinan perusteella. Ehkä silloin pitäisi katsoa peiliin miksi tälläiset jutut aiheuttavat tämänkaltaiset reaktiot itsessään.
Kyllä - ennen kuin luen mahdollisia ketjun kommentteja niin noi kotisivun tekstit ovat perusmarkkinointipuolella (tai self-employed konsulttien) olevien itsensä ylistyksiä/myyntipuheita. Vastaavia tullut vastaan pilvin pimein, kun tsekkaillut erinäisten ihmisten kotisivuja.

Jos luo / hioo brändin toimivaksi + nykyaikaiseksi viihkokonaisuudeksi + kasvattaa firman tulovirtoja ja samalla kaukalon esitykset tukevat sitä niin minulle kelpaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös