Mainos

Alexander Sneen HIFK:n toimitusjohtajana

• 33 992
  • 227

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Okei. Selvä sitten. Oletin puheidensa perusteella jotakin näkyvän mm. ottelutapahtumassa, mutta mitään uutta ja muulistavaa en ole havainnut. Ja kyllä, HPK on ihan varmasti tällä hetkellä lähempänä mestisjoukkuetta, kuin liigajoukkuetta, ja sanoisin kyllä, että ikävästi se narrilauma tu ntuu jo ensi kaudelle olevan liigaan tunkemassa, ja vähän käsityksessä, että sinne sitä silmällä pitäen myös massis työnnetään tällä hetkellä.
Mutta palatakseni IFK:n toimitusjohtajuuteen, niin on tullut totuttua -pois lukien Valtanen- että siellä on enemmän puhetta sun muuta, kuin varsinaista edistystä yhtään missään, joten vähän jäänyt fiilis, että taphatukko siellä yhtään mitään, sillä oletan kuitenkin sen toimarinkin olevan jotenkin vastuussa myös noiden muiden osa-alueiden kohdalla edes siitä, että ne "virat" on täytetty asianmukaisesti sekä osaavasti.

Mutta kiitos lohdutuksesta sen suhteen, että siellä jotakin suuria tapahtuu koko ajan taustalla.
HPK on kylläkin uuden valmentajansa kanssa top 10 joukkue pistekeskiarvolla mitattuna. Mut ethän sää katso edes pelejä niin voiko parempaa tietämystä odottaakaan. Mut hieno että jaksat tuota alistunutta ja pelonsekaista suruvirttäsi laulaa tänne, vaikkei se pelien katsominen niin kiinnostakaan.

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En vihjannut mitään. Mutta viestistäsi välittyy närkästys, ettei mitään suurta tapahdu taustalla. Jäin vain miettimään, että mitähän suurta mielestäsi siellä kuuluisi tapahtua. Eli ottelutapahtuman kehittämistä ainakin toivoisit ja rahoitusta ilmeisesti lisää.

Itse en tiedä mitä näiden eteen TJ tekee tai on tehnyt.
En mä jaksa olla närkästynyt enää mistään, ja erityisestikään mistään IFK:hon liittyvästä. KUnhan olin utelias, että tekeekö kyseinen herra mahdollisesti jotakin, koska tietenkin oletin, että se jollakin tapaa käytännössä näkyisi. Ilmeisestikin tekee, ja hyvä niin.

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HPK on kylläkin uuden valmentajansa kanssa top 10 joukkue pistekeskiarvolla mitattuna. Mut ethän sää katso edes pelejä niin voiko parempaa tietämystä odottaakaan. Mut hieno että jaksat tuota alistunutta ja pelonsekaista suruvirttäsi laulaa tänne, vaikkei se pelien katsominen niin kiinnostakaan.
Juu en katso tällä kaudella kuin satunnaisesti otteluita, sillä koko aikaiseen ei mahdollisuuksia nyt ole.
Mutta joo, kyllä se HPK tosiaankin on saanut lentoa aikaiseksi uuden valmennuksen myötä. Olen tosiaankin sekoittanut näemmä jotenkin tuon jumboilun, sillä onhan se tosiaankin sijalla 14 liigassa, eikä edes likikään vaarassa joutua karsimaan. Jukurit taitaa ollakin se joukkue, joka sinne mennee. Ja pidän kyllä Jukureidenkin mahdollisuuksia melko kapeana mahdollisissa liigakarsinnoissa, jos sinne joutuvat.

Tässä olen kuitenkin mielelläni väärässä, sillä en itse kaipaa edes vähää alusta Jokereita takaisin liigaan.
Samasta syystä myös kiinostelee, että olisiko Valtasen jälkeen sitten vihdoinkin TJ, joka vie sen IFK:n sinne "huipulle" pitkällä jänteellä, sillä niin huonosti IFK tosiaankin käytti tämän etsikkoaikansa, ja todellakin odottelin jotakin näkyviä muutoksia tällekin kaudelle, mutta ehkä niitä näkyy sitten jatkossa enemmän.

Pahoitteluni vähän sinua raadollisemmasta tavasta suhtautua IFK:n toiminnan ytimeen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy