Katsotaan mihin tämänlainen tuomio johtaa. Toivottavasti ei mihinkään anarkiaan jäällä, mutta jos puhutaan tuomareiden koskemattomuudesta. Jos puhutaan heidän auktoriteetista. Ja tulos on tämänkaltainen. Saa tuomarineuvosto varautua paljon pahempaan jatkossa. En tarkoita että pelaajat alkavat siellä hyökkäämään toimitsijoita kohtaan sen suuremmin, mutta mitä sitten kun se tapahtuu? 5 peliä penaltia / 7 peliä penaltia ? Jos puhutaan koskemattomuudesta, ja sitä loukataan, niin täysin alimitoitettu tuomio. En missään nimessä toivo kellekään pitkiä pelikieltoja; varsinkaan nuorelle, lupaavalle ja voittoja torjuvalle maalivahdille, mutta joku roti on kaukalossakin oltava. Mutta mitä tarkoitetaan sillä koskematomuudella jos tuolaisella "tilanteella" tulee 5 peliä pelikieltoa?? Mitä tarvitsee tapahtua , että tulee 10?? En halua arvailla, mutta rajoja kannattaa sielläkin miettiä.
Olen sitä mieltä, että valvontaviranomaisten kannattanee olla hereillä näissä tilanteissa. Ennen kuin nekin karkaa käsistä, kuten muu tuomaritoiminta sm-liigassa.
Tämä siis minun vaatimaton mielipiteeni.
Olen sitä mieltä, että valvontaviranomaisten kannattanee olla hereillä näissä tilanteissa. Ennen kuin nekin karkaa käsistä, kuten muu tuomaritoiminta sm-liigassa.
Tämä siis minun vaatimaton mielipiteeni.