Letkuspede
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit Pens
Keväällä 2023 päästään.Tästä turhakkeesta on päästävä eroon ja nopeasti.
Keväällä 2023 päästään.Tästä turhakkeesta on päästävä eroon ja nopeasti.
Eiköhän tämä lappu mene uuden valmentajan myötä purkuun.Keväällä 2023 päästään.
Onko Marjamäen uudella apuvalmentajalla niin paljon valtaa? :)Eiköhän tämä lappu mene uuden valmentajan myötä purkuun.
Onko Marjamäen uudella apuvalmentajalla niin paljon valtaa? :)
Eikai se lisänimi Keisari ihan tyhjästä tule. Kyllähän jokaisessa valmennustiimissä pitää yksi päävalmentajan selkää pesevä fanipoika olla mukana.
Mun mielestä oli jo sillä toisella kaudellaan vähän kujalla ennen päätälliäkin. Mun mielest ei ollut Lehtosen vierellä oikein itselle mieluisassa roolissa. S1 taas loisti ja top3 pakkien pistepörssissä.Oivoi Alex Grant. Kaveri jonka ura Jokereissa olisi voinut mennä niin toisin. Oli todella hyvä Lehtosen vierellä ja muutenkin erittäin hyvä KHL pakki kunnes se yksi päähän kohdistunut sikatöötti pilasi kauden ja uran.
Välillä vielä näkee kuinka mies ottaa kiekon kanssa sen "nyt mä teen maalin" asenteen. Valitettavasti vain vauhti ei millään riitä ja kovuuttakin saadaan usein vain hiukan kyseenalaisten otteiden muodossa. Puolustussuuntaan taas täysi hazardi. Jokainen loukkaantuminen vain pahentaa tilannetta.
Mun mielestä oli jo sillä toisella kaudellaan vähän kujalla ennen päätälliäkin. Mun mielest ei ollut Lehtosen vierellä oikein itselle mieluisassa roolissa. S1 taas loisti ja top3 pakkien pistepörssissä.
S1 taas loisti ja top3 pakkien pistepörssissä.
Minua mietityttää että oliko sillä alkukaudesta jotain rikki. Kun siis onhan se nyt kankea, mutta ei nyt sillä tavalla mitä tuossa 15 peliä sitten.Novascotia on parantanut vähän vaivihkaan.
Pakko mainita että tänään aiheutti spontaanin hörähdyksen, kun Grant latasi onetimerin noin 4-5 metriä maalista ohi.
Vielä kun löytää maalin sijainnin ja keinon saada laukauksen ensimmäisen blokin ohi, niin hyvä tästä jätkästä vielä tulee!
Kunhan ei tule tälle kaudelle enää uutta loukkia, niin onhan Alexista ihan hyötyäkin vielä!
Nyt kuitenkin pysyy vauhdissa mukana, hasardien määrä on vähentynyt ja pystyy tukemaan hyökkäyksiä.
Se vetokin ihan oikeasti lähtee, kunhan vaan se kuuluisa jyvä löytyy.