Alex Broadhurst IFK:hon

  • 154 890
  • 753

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juu, mietin siis vain itse miten tuon viestini muotoilisin kun olen kuitenkin kokonaisuudessaan pettynyt miehen otteisiin, mutta periaatteessa ei tee juurikaan näkyvästi vääriä asioita kentällä. Samaa mieltä siitä, ettei nähty taso riitä jatkoon, koska saman panoksen pystyy moni antamaan halvemmallakin. Jotenkin näen kuitenkin, että aihioita olisi parempaan ja voi olla että toisessa pelisysteemissä lähtisi ihan toisella tavalla.
Minäkin tarkoitin sitä, että jaamme helposti pelaajamme kahteen kategoriaan, koskemattomat ja paskat. Suurin osa paskoja.... Näitä koskemattomia (esim. Sallinen, Broadhurst) ei saa arvioida kriittisesti, koska se on sitten helposti tätä ”loan heittämistä”.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse kyllä pitäisin Broadhurstin Stadissa. Ei niitä varmoja ~40p miehiä (nykytahdilla 44p) kuitenkaan ihan joka päivä löydy, ja Broadhurst juurikin tekee töitä molempiin suuntiin. Ja Hursti pelaa kuitenkin ekaa kauttaan Euroopassa ja nyt jo semmonen 44p tahti menossa.

Hursti olisi juuri loistava semmoinen pohja jonka ympärille pystyy rakentamaan jengiä, ja jos ja kun ensi kaudeksi vaihtuu valmentaja, niin varsinkin sillä ekalla kaudella pitää olla jengissä niitä tehtaantakuu äijiä joista tietää aina mitä saa kun sitä uutta pelitapaa vasta opetellaan.

Sentteriosastolta kuitenkin Lundell lähtee satavarmasti, Niki jos pitää nykyisen tason niin lähtee jolloin sentterikaistallekkin olisi hyvä saada jatkumoa useamman pelaajan voimin (Eli Hursti + Väänänen).

En kuitenkaan usko että Tobbari mitään aivan mottipäistä on Hurstille tarjonnut joten tuskin nyt olisi "liian kallis" 40 pinnan mies.
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Onhan tuo +/- tilasto kieltämättä hiukan huolestuttava, enkä osaa ainakaan itse antaa sille oikein mitään selitystä. Eikä ole sillä tavalla loistokas tai säihkyvä pelaaja, aika sellainen hyvällä tavalla näkymätön pelaaja. Todella rauhallinen ja osaa rytmittää peliä. Jengin paras/tasaisin aloittaja myös. Henk koht olen hokenut läpi koko kauden että musta Broadhurst on erinomainen kolmosketjun sentteri, ei enempää ei vähempää. Nyt ehkä liikaa ollut tulosketjun vastuuta harteilla kauden aikana vaikka tuossa roolissa ei ehken ole aivan omimmillaan. Lundell kun palaa ja Niki päässyt pikkuhiljaa vauhtiin niin kasaisin kolmosen tyyliin Heljanko-Broadhurst-Dyk.

Saarinen-Lundell-Sallinen
Jääskä-Borgström-Leskinen
Heljanko-Broadhurst-Dyk
Tallberg-Väänänen-Åsten

Edit: tosiaan vaikea uskoa että olisi millään mottipäisellä sopparilla meillä eli sikälikin oiva hankinta.
 
Viimeksi muokattu:

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Itse kyllä pitäisin Broadhurstin Stadissa. Ei niitä varmoja ~40p miehiä (nykytahdilla 44p) kuitenkaan ihan joka päivä löydy, ja Broadhurst juurikin tekee töitä molempiin suuntiin. Ja Hursti pelaa kuitenkin ekaa kauttaan Euroopassa ja nyt jo semmonen 44p tahti menossa.

Hursti olisi juuri loistava semmoinen pohja jonka ympärille pystyy rakentamaan jengiä, ja jos ja kun ensi kaudeksi vaihtuu valmentaja, niin varsinkin sillä ekalla kaudella pitää olla jengissä niitä tehtaantakuu äijiä joista tietää aina mitä saa kun sitä uutta pelitapaa vasta opetellaan.

Sentteriosastolta kuitenkin Lundell lähtee satavarmasti, Niki jos pitää nykyisen tason niin lähtee jolloin sentterikaistallekkin olisi hyvä saada jatkumoa useamman pelaajan voimin (Eli Hursti + Väänänen).

En kuitenkaan usko että Tobbari mitään aivan mottipäistä on Hurstille tarjonnut joten tuskin nyt olisi "liian kallis" 40 pinnan mies.

Mä pitäisin myös ja uskon että parantaa vielä tuosta. Liike ja syöttötaidot on todella hyvällä tasolla.

AB nimesi tavoitteekseen nousta vielä takaisin NHL:ään joten uskon että näytön haluja löytyy ja en myöskään usko että on kallis. Ensi kaudella toki olisi varmaan kalliimpi kun ei ollut optiotakaan käytettävissä.

Se on mulle täysi mysteeri mistä miinukset ovat tulleet. On mun mielestä hyvin pelin sisällä molempiin suuntiin.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Hyvä tietää että tuollainenkin on.

Pointti oli lähinnä se että en ole nähnyt että olisi tehnyt kovinkaan monessa matsissa sellaisia virheitä, joista vastustajalle olisi tullut maalipaikka tai maali.
Aika usein tosiaan pulassa omissa, mutta omiin silmiin suurin syy on Leskisen kiekonmenetyksissä ja se fakta että Leskinen on aivan lapanen omissa. Nojailee polvareihin ja vähän yrittää mailalla puolustaa. Mutta se ei siitä parane ja muiden pitää se asia tiedostaa ja pelata sen faktan ympärillä. Nyt on tosiaan heikompi jakso menossa, suunta ylöspäin ja meillä on 3 todella vaarallista kentällistä kehissä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuoltahan nuo näkee: Ottelu ottelulta | #25 Broadhurst, Alex | Liiga

Tammikuussa tuli -4, muutenhan tuo on aika +-0 ollut.

Sattumalta eräs Ville Leskinen teki juuri tuolloin paluun, joten voisiko tälläkin olla merkitystä? Kakkonen ei nykymuodossaan ole kovin kummoinen pelote hyökkäyspäähän, kun Broadhurst eikä Leskinen kumpikaan juurikaan lauo ja Tallbergin maalinedustapelaaminen menee hukkaan tai sitä ei ole ollenkaan. Tämän ketjun uudistaisin pian, jos joku mystinen on-tila ei nyt äkkiä näiltä nykyisiltä löydy.

Broadhurstin kohdalla ongelma on siinä, että pinnat tulee yv:llä, omissa soi tasaviisikoin. Itse en näe Broadhurstia mitenkään ongelmallisena miinusten osalta, vaan enemmänkin niin, että hänelle ei ole löytynyt sopivia laitureita, jotka laittaa syötöistä sisään. Syöttöjä tulee liukuhihnalta, puolustusvelvoitteet hoituu oikeasti hyvin ja tunnollisesti ja aloituksetkin on vähintäänkin ihan jees. Ei Broadhurst ole ongelma, vaikka tehotilasto on pakkasella, vaan koko ketju.
 

DelJampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Norwich City
Ei nyt hirveästi haluaisi kaverista mitään lokaa heittää, kun ei tuo juurikaan mitään virheitä tee eikä periaatteessa ole mitään isompia heikkouksia ylipäätään hänen pelissään. Pakko silti todeta, että alun perusteella odotin enemmän, nykyisellään on aika tasapaksu ja ajoittain toivoisin häneltä rohkeampia ratkaisuja. Esim. yv:llä tuntuu välillä siirtelevän vastuuta. En ehkä tähän asti nähdyn perusteella tarjoaisi jatkoa, koska uskon nostavan sellaista liksaa millä pitäisi saada enemmän vastinetta. Käännän mieluusti takkini, mikäli loppukaudesta/playoffeissa löytyy vielä se yksi napsu lisää pelaamiseen. Sympaattisen oloinen tyyppi on kyseessä.
Ei missään nimessä YV:lle, ei tosiaan tuo niitä variaatioita ylivoimapel
Sattumalta eräs Ville Leskinen teki juuri tuolloin paluun, joten voisiko tälläkin olla merkitystä? Kakkonen ei nykymuodossaan ole kovin kummoinen pelote hyökkäyspäähän, kun Broadhurst eikä Leskinen kumpikaan juurikaan lauo ja Tallbergin maalinedustapelaaminen menee hukkaan tai sitä ei ole ollenkaan. Tämän ketjun uudistaisin pian, jos joku mystinen on-tila ei nyt äkkiä näiltä nykyisiltä löydy.

Broadhurstin kohdalla ongelma on siinä, että pinnat tulee yv:llä, omissa soi tasaviisikoin. Itse en näe Broadhurstia mitenkään ongelmallisena miinusten osalta, vaan enemmänkin niin, että hänelle ei ole löytynyt sopivia laitureita, jotka laittaa syötöistä sisään. Syöttöjä tulee liukuhihnalta, puolustusvelvoitteet hoituu oikeasti hyvin ja tunnollisesti ja aloituksetkin on vähintäänkin ihan jees. Ei Broadhurst ole ongelma, vaikka tehotilasto on pakkasella, vaan koko ketju.
Aivan samaa mieltä. Tämä viisikko ei vaan toimi. Lese on tehopisteiden puolesta ollut aika hyvä, mutta jotenkin tuo puolivaloilla haahuilu ei oikein sytytä. Diesel- Teemu taasen on hyvä AV:lla ja maalin edessä, mutta muuten Talberg ei ihan hirveästi lyö pöytään 5vs5 pelissä. Joku palsta-veljistä mainitsi trion Dyk-Brodhurst-Jääskä, omaan korvaan ei kuullosta hullummalta

Eilisessä Tappara-pelissä Alex oli heittämällä meidän paras sentteri ekat 25min. Broadhurstia on turha heittää kentälle vikan 2min aikana, mutta muuten kaveri on aika kokonaisvaltainen suorittaja. Yleensä tekee oikeita ratkaisuja kaukalossa, ja jos lapun hintanumero alkaa oikealla, niin ehdottomasti jatkoon
 
Viimeksi muokattu:

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Broadhurst vaikuttaa vähän sellaiselta sentteriltä, että ihan sama pelaako 2. vai 3. ketjussa ja tekee silti sen 40+ pinnaa kaudessa Liigassa. Jos hintalappu on oikea, niin pitäisin monivuotisella diilillä, koska näitä kavereita on aina vaikea löytää.

Ja onhan täällä jo muutamakin kaveri huomauttanut, että kyseessä on kaverin eka (ja aika sekava) kausi isossa kaukalossa. Voi olla vielä todella kovempi seppä ensi kaudella.

Ja mustakin ongelma on tuo Leskinen-Broadhurst akseli. Siinä missä Bemmström veti aina kun Alex pisti niitä aika kovia syöttöjä lapaan, niim Lesehän on kadottanut rakkauden laukomiseen.

Broadhurstista voisi saada tosiaan enemmän irti enemmän vetävien kundien kanssa. Laiturit kiertoon periaatteella:

Sallinen-Lundell-Leskinen
Saarinen-Borgström-Jääskä
Tallberg-Broadhurst-Dyk

Voisi olla myös kiinnostava kokeilla Heljanko Alexin kanssa. Jotenkin tuntuu, että näiden kahden kaverin peliäly on samalla aaltopituudella.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Sattumalta eräs Ville Leskinen teki juuri tuolloin paluun, joten voisiko tälläkin olla merkitystä? Kakkonen ei nykymuodossaan ole kovin kummoinen pelote hyökkäyspäähän, kun Broadhurst eikä Leskinen kumpikaan juurikaan lauo ja Tallbergin maalinedustapelaaminen menee hukkaan tai sitä ei ole ollenkaan. Tämän ketjun uudistaisin pian, jos joku mystinen on-tila ei nyt äkkiä näiltä nykyisiltä löydy.

Broadhurstin kohdalla ongelma on siinä, että pinnat tulee yv:llä, omissa soi tasaviisikoin. Itse en näe Broadhurstia mitenkään ongelmallisena miinusten osalta, vaan enemmänkin niin, että hänelle ei ole löytynyt sopivia laitureita, jotka laittaa syötöistä sisään. Syöttöjä tulee liukuhihnalta, puolustusvelvoitteet hoituu oikeasti hyvin ja tunnollisesti ja aloituksetkin on vähintäänkin ihan jees. Ei Broadhurst ole ongelma, vaikka tehotilasto on pakkasella, vaan koko ketju.
Olen samaa mieltä, että tuo ketju ei toimi. Meillä on joukkueessa hyökköyksessä jotakuinkin tasan 3 playmakeria - Saarinen, Broadhurst ja Leskinen. Niiden ei pitäisi olla samassa ketjussa. Nyt kaksi on ja kolmas kaveri ketjussa on pelaaja, joka enimmäkseen pelaa pelin ulkopuolella ja osaaminen on joskus maskina oleminen ja vähän puolustaminen.
Vaihtaisin Borgströmin tähän keskelle, vaikka en häntä ihan sentterinä pidäkään.
LISÄYS:
Palauttaisin Antonin ketjun ennalleen, kun sekä Saarinen että Dyk näyttävät pääsevän kondikseen.
Saarinen-Lundell-Dyk
Sallinen-Broadhurst-Heljanko
Tallberg-Borgström-Leskinen
Åsten-Väänänen-Jääskä
 
Viimeksi muokattu:

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Voi muuten olla, että jos tuo Wännström -huhu pitää paikkaansa, niin Salmelainen on hankkimassa juurikin maalintekijää Broadhurstin vierelle ensi kaudeksi. Eli oltaisiin sovittu jatkosta ja nyt etsitään uutta Bemströmmiä.

Koivistoinen-Innala kuulostaa todella hyvältä tutkaparilta, kuten kuulostaisi Wännström-Broadhurst.

Kunhan spekuloin.
 

Röda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Möyrivä IFK
Mitä täällä edes tarkoitetaan "playmaker-sentterillä", jos Lundell ja Borgström eivät liigatasolle istu tähän kuvaukseen? Täytyykö pelaajan olla 80-luvun tapaan hidas, löysä kaksinkamppailuissa, mutta äärimmäisen kova äijä heittämään lättysyöttöä takatolpalle, että vuonna 2021 ansaitsee Liigassa playmaker-statuksen? Ihan vaan tässä hieman kummastelen, että miksi jonkun mielestä Lundellin&Borgströmin syöttötaito, pelinluku ja kädet eivät riittäisi olemaan pelintekijöitä Liigassa. Jos olet myös hyvä kahdensuunnan pelaaja ja sinulla on laadukas rannelaukaus, niin eikai se sitä tarkoita, ettet voisi myös olla Liigassa "playmaker"?
 
Viimeksi muokattu:

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Mitä täällä edes tarkoitetaan "playmaker-sentterillä", jos Lundell ja Borgström eivät liigatasolle istu tähän kuvaukseen? Täytyykö pelaajan olla 80-luvun tapaan hidas, löysä kaksinkamppailuissa, mutta äärimmäisen kova äijä heittämään lättysyöttöä takatolpalle, että vuonna 2021 ansaitsee Liigassa playmaker-statuksen? Ihan vaan tässä hieman kummastelen, että miksi jonkun mielestä Lundellin&Borgströmin syöttötaito, pelinluku ja kädet eivät riittäisi olemaan pelintekijöitä Liigassa. Jos olet myös hyvä kahdensuunnan pelaaja ja sinulla on laadukas rannelaukaus, niin eikai se sitä tarkoita, ettet voisi myös olla Liigassa "playmaker"?
Koska itse käytin äskettäin tuota playmaker-sanaa voin hyvin vastata omasta puolestani. Itse en suinkaan tarkoita pelinrakentajalla samaa, mitä menneinä aikoina, enkä myöskään silloin pitänyt liian hitaista sellaisista, kuten esim. Jarkko tai Seppo, joka lisäksi luisteli flegmaattisesti. Sitävastoin pidin Hagmanista, joka varsinkin nuorempana oli sarjan nopeimpia senttereitä. Samoin pidin Granlundista ja Ramstedtista. Ramu ja Hakki tosin uran lopussa hidastuivat jaloistaan, eivätkä todellakaan tarvinneet jalkoja, kun järki toimi niin hyvin.
Ei playmakerin myöskään tarvitse olla sentteri. Mutta leimaavaa heille kyllä on aina ollut ja edelleen on, että he tyypillisesti rakentavat peliä, vetävät vastustajia puoleensa kiekonkäsittelytaidollaan, antaen näin tilaa omille ja syöttävät heidät sitten vapaiksi hyökkäyksiin tai juuri vaikka "takatolpalle" maalintekoon.
Ominaista ja tyypillistä heille on, että pisteistä suurempi osa (jopa 60-75 %) on syöttöjä. Joskus maalit ja syötöt ovat n. 50/50. He ovat myös yleensä hyviä aloittajia ja osaavat pelin lopouvaiheessa tiukassa tilanteessa pelata aikaa.
He myös näkevät koko kentän (silmät melkein niskassaan).
Jos katsot muiden joukkueiden playmaker-tilastoja huomaat kyllä tämän, samoin jos katsot Saarisen, Broadhurstin, Leskisen ja jopa Väänäsen tilastoja. Sama ei päde Borgströmiin ja Lundelliin. Antonin kohdalla uskon, että kyse on hänen kehitysvaiheestaan. Hän kyllä näkee koko kentän ja hänestä tulee vielä ainakin suhteellisen hyvä playmaker, mutta uskon hänen keskittyvän juuri nyt olemaan kiekkoa tuova ja maaleja tekevä sentteri. Ehkä osittain uransa vuoksi ja samalla myös nykyisen valmennuksemme toivomuksesta.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
@Bafforosso olen kyllä täysin eri mieltä sun kanssa siitä, etteikö Borgström ja Lundell ole tähän sarjaan tarpeeksi kovia "playmakereita".

Tää on nyt vähän hiusten halkomista koko keskustelu, mutta mä olen sitä mieltä kuin veli @Bafforosso että Borgström ja Lundell eivät ole pelaajaprofiililtaan playmakereita. Kun taas Broadhurst on. Itselläni playmaker tarkoittaa pelaajaa joka mieluummin syöttää kuin laukoo.
 

Röda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Möyrivä IFK
Tää on nyt vähän hiusten halkomista koko keskustelu, mutta mä olen sitä mieltä kuin veli @Bafforosso että Borgström ja Lundell eivät ole pelaajaprofiililtaan playmakereita. Kun taas Broadhurst on. Itselläni playmaker tarkoittaa pelaajaa joka mieluummin syöttää kuin laukoo.
Mulla ehkä eniten pointtina tässä se, että miksi ylipäätään tarvitsee niin tarkasti alkaa lokeroimaan pelaajia johonkin muottiin? Hyvät pelaajat osaavat tehdä montaa eri juttua kaukalossa laadukkaalla tasolla. Meidän sentterinelikko on siis Lundell-Borgström-Broadhurst-Väänänen. Siinä on neljä erittäin laadukasta sentteriä Liigaan. Onko joku eri mieltä? Tarvitseeko taas alkaa murehtimaan kaikkea ja voivottelemaan, että "voikun noista vain yhdellä näyttäisi olevan selvästi enemmän syöttöjä, ei oo hyvä!" Jokainen kuitenkin näkee omilla silmillään, että kaikki nuo herrat pystyvät pelaamaan laadukasta lätkää, luomaan paikkoja ja viimeistelemään. Sama pätee sitten laitureihinkin, joskaan se osasto ei nähdäkseni ole aivan yhtä kovaa tasoa tällä hetkellä, kuin sentterit. Laitureissakin isossa kuvassa tärkeintä on se, että siellä on riittävän monta laadukasta kaveria tekemässä tulosta, mieluummin enemmän kuin vähemmän. Eikä se, että tykkääkö herra X paiskoa lämärillä vai ranteella lötöä pussiin.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Mulla ehkä eniten pointtina tässä se, että miksi ylipäätään tarvitsee niin tarkasti alkaa lokeroimaan pelaajia johonkin muottiin? Hyvät pelaajat osaavat tehdä montaa eri juttua kaukalossa laadukkaalla tasolla. Meidän sentterinelikko on siis Lundell-Borgström-Broadhurst-Väänänen. Siinä on neljä erittäin laadukasta sentteriä Liigaan. Onko joku eri mieltä? Tarvitseeko taas alkaa murehtimaan kaikkea ja voivottelemaan, että "voikun noista vain yhdellä näyttäisi olevan selvästi enemmän syöttöjä, ei oo hyvä!" Jokainen kuitenkin näkee omilla silmillään, että kaikki nuo herrat pystyvät pelaamaan laadukasta lätkää, luomaan paikkoja ja viimeistelemään. Sama pätee sitten laitureihinkin, joskaan se osasto ei nähdäkseni ole aivan yhtä kovaa tasoa tällä hetkellä, kuin sentterit. Laitureissakin isossa kuvassa tärkeintä on se, että siellä on riittävän monta laadukasta kaveria tekemässä tulosta, mieluummin enemmän kuin vähemmän. Eikä se, että tykkääkö herra X paiskoa lämärillä vai ranteella lötöä pussiin.
Ja minulla oli vain pointtina, että näkisin parempana että jokaisessa ketjussa olisi playmaker, ts. Leskinen, Saarinen, Broadhurst eri ketjuissa. He ovat siis minun mielestäni ne, jotka parhaiten rakentavat peliä meillä.
Mutta ei tästä tämän enempää.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Tälle hepulle ehdottomasti jatkoa. Ei vastaavia senttereitä ole mitenkään helppo tänne löytää. Olisi valmis palikka ensi kaudeksi. Ei kannata korjata siitä kohtaa, mistä ei ole rikki.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Tälle hepulle ehdottomasti jatkoa. Ei vastaavia senttereitä ole mitenkään helppo tänne löytää. Olisi valmis palikka ensi kaudeksi. Ei kannata korjata siitä kohtaa, mistä ei ole rikki.
Jotenki haisee rybyt ensi kaudelle. Nhl varmaan jäänee haaveeksi mutta halunnee pelata parhaimmalla mahdollisella tasolla ja kukkarolla. Toki pitäisin jos mahdollista.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Tälle hepulle ehdottomasti jatkoa. Ei vastaavia senttereitä ole mitenkään helppo tänne löytää. Olisi valmis palikka ensi kaudeksi. Ei kannata korjata siitä kohtaa, mistä ei ole rikki.
Jos pelaa kuin tänään ja parantaa miinussaraketta ja haluaa jäädä, niin sopii.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
On kyllä kovaa luettavaa tämän ketjun alkuvaiheet. Kyllä on HIFKssa helppo dumata pelaajia heti parin pelin jälkeen.

Nyt matkalla 45+ pisteen kauteen vaikka ketjukaverit ympärillä vaihtelee.

Tänäänkin jälleen pernaleen tärkeä kaveri meille.

Go Alex!
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On kyllä kovaa luettavaa tämän ketjun alkuvaiheet. Kyllä on HIFKssa helppo dumata pelaajia heti parin pelin jälkeen.

Nyt matkalla 45+ pisteen kauteen vaikka ketjukaverit ympärillä vaihtelee.

Tänäänkin jälleen pernaleen tärkeä kaveri meille.

Go Alex!
Olen epäillyt, näinkö täyttää sen ruudun, mitä häneltä edellytetään. Vetänyt muutaman viimeisen matsin ihan uudella tasolla ja epäilykset ainakin toistaiseksi hälvenneet. Johtuneeko uusista ketjukavereista vai mistä, mutta näyttäs, että liike ja itseluottamus nousseet useita napsuja. Hienoa!!
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
On kyllä kovaa luettavaa tämän ketjun alkuvaiheet. Kyllä on HIFKssa helppo dumata pelaajia heti parin pelin jälkeen.

Nyt matkalla 45+ pisteen kauteen vaikka ketjukaverit ympärillä vaihtelee.

Tänäänkin jälleen pernaleen tärkeä kaveri meille.

Go Alex!
No olihan se alussa täyttä shaibaa ja viellä kun oli odotettavissa keskinkertainen ahl jyrä. Liigassa näköjään toimii ja Toiv on soppari jo taskussa tulevasta kaudesta, kerrankin joku veden takaa keneltä ei odota mitään onnistuu.
Olisipa osuma tarkkuus tätä luokkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös