Ykkössentteri on myös ykkös YV:n sentteri. Ja kakkossentteri on kakkos YV:n sentteri. Itselleni se ei ole mitenkään makuasia.
Joka tapauksessa, nyt meillä on kovin keskikaista mitä mies muistiin ja mieshän muistaa. En usko että meillä tulee olemaan näin kovaa keskikaistaa enää jatkossa. Se, että Lundell ja Borgström pelaa meillä, että kaksi näin kovaa sentteriä saadaan samaan aikaan kehiin, on jopa onnekasta. Hurstin paikka on kolmosketjussa ja sen tontin hän hoitaa loistavasti.
Eihän se välttämättä käytännössä näin aina mene, vaikka logiikan ymmärränkin ja jätin erikoistilanteet pois arvioinnistani. Onko silläkään sitten väliä ja onko se kiveen hakattu, onko ykkös- vai kakkos-yv, jos tulosta tulee. Esim. nythän meillä kakkos-yv on mun mielestä kuumempi kuin ykkönen. Mutta itsekin olen sen kannalla, että en mä Alexille ykkössentterin viittaa paperilla kaavailisi.
Mä itse asiassa uskon, että HIFK:lla tulee jatkossa olemaan keskikaista hyvällä mallilla, kun kauteen lähdetään. Se on sitten eri asia, kuinka moni on lopulta pelikykyinen samaan aikaan.