Varmaan ennenkin tästä kirjoittanut, mutta NYT saatana Hurstille pitkää pahvia allekirjoitettavaksi. Harvassa on ne pelaajat, jotka ovat vaarallisia AINA vastustajan alueella, mutta Hursti lukeutuu niihin ja vahvasti.
Etukäteen jo anteeksi rohkeat puheeni, mutta jotenkin, vaikkei ihan yks yhteen nousee mielee kaksi nimeä... Darren Boyko ja Corey Elkins... Sitouttakaa tää jäbä kilpeen lopullisesti, ja pian.
7. tehokkain sentteri koko sarjassa, mutta ei kelpaa kärkisentteriksi? Matkalla 46 tehopisteen kauteen, eka kausi Euroopassa. Tehopisteet eivät ole tietenkään kaikki kaikessa, mutta kyllä tämän kaverin kohdalla se kuuluisa "eye-test" myös kertoo, että aivan huippupelaaja Liigaan. Pelinäkemys, kädet ja syöttötaito Liigan kärkeä. Noh, ei jää ainakaan vaatimustasosta kiinni tämä(kään) homma. Edelleen sanon sen, jos realistisesti hommaa haluaa miettiä, niin saadaan olla tyytyväisiä mikäli Alex jää ylipäätään Liigaan. Kärkisentteriksi kärkisentterin liksalla. Kyllä sinne koheloon on lähdetty todella paljon vaatimattomillakin näytöillä.
Sitä paitsi IFK:sta nimenomaan pitäisi löytyä Liigan kärkisentteri. Ei meidän kärkisentteri saisi olla kärjen takana.
Sitä paitsi IFK:sta nimenomaan pitäisi löytyä Liigan kärkisentteri. Ei meidän kärkisentteri saisi olla kärjen takana.
se ei siis riitä sulle, että meidän kakkossentteri on Liigan 7. tehokkain sentteri? Ja lopettakaa nyt herranjumala jo sen plusmiinuksen tuijottaminen. Alexhan on nimenomaan loistava kahden suunnan pelaaja. Toivottavasti seurassa nähdään Hurstin arvo. Täydellinen kakkossentteri mestaruustason jengiin.
Niin, no eikö kärkisentteri tarkoita juuri ykkös- ja kakkossentteriä?Kyse oli kärkisentterin tontista. Puhuinkin itse jo aiemmin, että jos suostuu kakkos-/kolmosketjun sentteriksi ensi kaudella niin kyllä minä miehelle jatkosopimuksen rustaisin.
Tuollaiseen nelikkoon en jaksa uskoa. Pidän todennäköisempänä esim. jossakin huhuttua Hirvosta, jolloin nelikko olisi Koivistoinen-Broadhurst-Hirvonen-Väänänen. Kelpaisi itselle.Toivon todella että Koivistoinen tulee, Broadhurst ja Väänänen jatkavat ja saadaan nauttia Nikin pelaamisesta vielä yksi kokonainen kausi hyvän kesätreenin jälkeen. Toi olis mestaruusjoukkueen nelikko.
Tuollaiseen nelikkoon en jaksa uskoa. Pidän todennäköisempänä esim. jossakin huhuttua Hirvosta, jolloin nelikko olisi Koivistoinen-Broadhurst-Hirvonen-Väänänen. Kelpaisi itselle.
Niin, no eikö kärkisentteri tarkoita juuri ykkös- ja kakkossentteriä?
Kärkisentteri = ykkössentteri
Kärkisentterit = Ykkös-/kakkossentteri
Itse ainakin koko aika puhuin etten näe ehkä ainesta ihan kärkisentteriksi. Keskiketjuihin kyllä.
Ykkössentteri on myös ykkös YV:n sentteri. Ja kakkossentteri on kakkos YV:n sentteri. Itselleni se ei ole mitenkään makuasia.mulle se on makuasia, onko joku ykkös-, kakkos- vai kolmossentteri
Tiivola täyttäisi tämän roolin loistavasti.Ei varmaan tämänkaltaista keskikaistaa saada vähään aikaan.
Mutta HIFK kaipaa uutta ”Elkinsiä” ”Boykoa”, joka olisi tyytyväinen vuodesta toiseen pelata 2. tai 3. ketjussa välillä 1.ketjussa paikaten. Sitten se ”ykkössentteri” voi vaihtua sitä mukaan, kun joku huippu käy tuossa kauden kaksi pelaamassa ennen suurempiin ympyröihin lähtemistä.
Alex olisi täydellinen tähän pitkäaikaisen 2.sentterin rooliin, mutta en ihmettele jos näillä otteilla saa paikan paremman liksan sarjoista.
Ollako HIFKn 2. sentteri 200k liksalla vai NLAssa 3.sentteri 300k liksalla ja pienemmällä verotuksella? Sitä voi jokainen miettiä.
Kaikki riippuu ketjun kemiasta...
Musta joukkueen voi rakentaa monella tavalla...
Tiivola täyttäisi tämän roolin loistavasti.
...Ainoastaan siitä olen hieman eri mieltä, että lähtisinkö kauteen ykkössentterinä Broadhurst? Mä en oikein tiedä onko Broadhurst sellainen pelaajatyyppi, joka johtaa edestä? Niin saakelin pehmeä se vain on ainakin. Taitava kyllä sekä jalat käy, joten ehdottomasti ainekset on tehdä vieläkin kovempaa jälkeä kun sarja, maa ja seura ovat tulleet tutuiksi.
Koivistoinen-Broadhurst kärkisentteripari olisi hieman tylsähkö se minun on aivan pakko sanoa ja eri mieltä saa olla. Varsinkin kun vertaa tilannetta tähän nykyiseen kun on Lundell ja Borgström.