Väänänen pystyisi hoitamaan saman ruudun ja Jääskä nelosen keskelle. Tuskin joukkueen taso paljon heilahtaisi.Oon vähän samoilla linjoilla, Alex on kaikessa ihan ok, mutta ei missään mikään räväyttävä, on kuitenkin ihan hyvä syvyys sentteri joka pelaa kolmosessa ja voi tarvittaessa paikata kakkosessa, mutta ei sen enempää
Alex Broadhurst on oikeasti hyvä sentteri, tekee kaukalossa paljon oikeita asioita. Ei juuri koskaan varasta puolustuspään hommista, hakee hyvin syöttöjään niihin pikku väleihin, ei myöskään ole huono aloittaja. Jatkolappua vaan kehiinVäänänen pystyisi hoitamaan saman ruudun ja Jääskä nelosen keskelle. Tuskin joukkueen taso paljon heilahtaisi.
Sorry, pelannut 31/33 otteluista.Pelannut kaikki matsit. Sijalla 12-15 tehdyistä maaleista (esim. Karjalainen paljon pienemmillä matseilla ja minuuteilla edellä). Hyökkääjien surkein +/- (-7). Aloitukset nippanappa plussalla. Mutta kai se sitten täyttää vaatimukset?
Ei kai tässä lokaa olla heittelemässäkään. Mutta Alex on ilmeisesti niin mukavan oloinen hemmo, että kriittinen arviointi jäänyt aika vähiin. Nyt ollaan kuitenkin rakentamassa ens kauden jengiä ja itse en sopisi jatkoista.Ei nyt hirveästi haluaisi kaverista mitään lokaa heittää, kun ei tuo juurikaan mitään virheitä tee eikä periaatteessa ole mitään isompia heikkouksia ylipäätään hänen pelissään. Pakko silti todeta, että alun perusteella odotin enemmän, nykyisellään on aika tasapaksu ja ajoittain toivoisin häneltä rohkeampia ratkaisuja. Esim. yv:llä tuntuu välillä siirtelevän vastuuta. En ehkä tähän asti nähdyn perusteella tarjoaisi jatkoa, koska uskon nostavan sellaista liksaa millä pitäisi saada enemmän vastinetta. Käännän mieluusti takkini, mikäli loppukaudesta/playoffeissa löytyy vielä se yksi napsu lisää pelaamiseen. Sympaattisen oloinen tyyppi on kyseessä.
Ei kai tässä lokaa olla heittelemässäkään. Mutta Alex on ilmeisesti niin mukavan oloinen hemmo, että kriittinen arviointi jäänyt aika vähiin. Nyt ollaan kuitenkin rakentamassa ens kauden jengiä ja itse en sopisi jatkoista.
Kousan jälkeen eniten miinuksia (-23), joka hyökkääjistä ylivoimaisesti huonoin tilasto. Ei siis oikein mitään vahvaa osa-aluetta ja ULKOMAALAISvahvistuksen pitäis aina olla selkeä vahvistus.