Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 552 227
  • 13 505

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Loistava homma, että näitä jonnejen rahoilla leikkiviä affeja aletaan tutkimaan. Toivottavasti seuraavaksi saadaan syytteet Esko Seppäselle.
Voiko jossain tehdä verottajalle ilmoituksia näistä, nettivinkki poliisille ei taida poliisia liikuttaa?

Heittäisin sinne linkkejä snapchattiin, instagramiin yms, missä mainotetaan affeja, " nhlmiehen", lärvisen, seppäsen valavuoren ja perälän toimesta.
 

BigJay

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Verottajalla on vihjepalvelu, jonne voi ilmoitttaa erilaisista vilpeistä.

Itsekin olen joskus pari kuukautta sitten sinne ilmoituksen jättänyt erään yrityksen toiminnasta. Tosin vielä ei tietääkseni ole asian suhteen mitään tapahtunut. Voi olla pitkät käsittelyajat tai sitten verottajaa ei muutaman kymmenen tuhannen euron veronkierrot kiinnosta.

Linkki: Verottajan vihjepalvelu
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta verottaja jättää yllättävän isojenkin summien kohdalla usein tutkimisleikin kesken. Poliisilla taas rikosepäilyjen kohdalla ollaan sinnikkäämpiä.
 

Remy Martin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Verottajalla on vihjepalvelu, jonne voi ilmoitttaa erilaisista vilpeistä.

Itsekin olen joskus pari kuukautta sitten sinne ilmoituksen jättänyt erään yrityksen toiminnasta. Tosin vielä ei tietääkseni ole asian suhteen mitään tapahtunut. Voi olla pitkät käsittelyajat tai sitten verottajaa ei muutaman kymmenen tuhannen euron veronkierrot kiinnosta.

Linkki: Verottajan vihjepalvelu

Olen antanut itseni ymmärtää että tämä vihjepalvelun on tarkoitus toimia enemmänkin peloitteena kuin tutkinnallisena apuna. Ilmeisesti; lähinnä resurssipulan takia; lähes kaikki vihjeet menevät tarkastamatta mappi Ö:hön.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Verottajalla on vihjepalvelu, jonne voi ilmoitttaa erilaisista vilpeistä.

Itse olen joskus tuonne narauttanut lipputrokareita, näitä jotka huuto.netissä myyvät lähinnä nopeasti loppuunmyytyjen konserttien lippuja ylihinnalla. Olen tehnyt hyvän tarjouksen ja kun kaupat on sovittu, olen saanut henkilötiedot, laittanut ne tuonna vihjepalveluun ja sitten perunut lippukaupat.
 

Barney

Jäsen

Vatso

Jäsen
Noiden Seiskan juttujen perusteella rahaa kuitenkin tuntuu olevan päällä ja itsekin sen verran kiinnostuin tulottoman miehen puheista, että piti tarkastaa onkohan taustalla sitten joku tuottoisa yritysveivaus.

Ensimmäinen linkki Googlessa kuitenkin taitaa kertoa tuostakin kaiken oleellisen:
Aleksi Valavuoren yritystoiminnassa rumia piirteitä – uhkasakko viranomaisilta, velkaa verottajalle

Yrityksellä edelleen maksamatonta verovelkaa yli 10 000 euroa, eli taitaa yritystoiminta olla samassa jamassa kuin henkilökohtainen talous.

Eihän tuossa ole verottajan tarvinnut kuin kahvipöydässä Seiskaa selata, että osaa epäillä asiassa olevan jotain hämärää.
 

teppana

Jäsen
No, onhan tämä kaikki Valavuoren omaa syytä. Silti on hankala enää löytää vahingoniloa. Kaveri on täys käärmeöljykauppias ja paskapuhe on omaan nenään haissut jo yli kymmenen vuotta. Silti, verovelka on henkilökohtainen helvetti ja vaikka se on itse aiheutettua tunnen silti empatiaa. Toivottavasti Valeksi löytää keinon tehdä töitä, ilman että tarvitsee laistaa vastuista. Ja toivottavasti onnistuu maksamaan yksityisvelat ettei tarvitse kaverisuhteita pilata.

Ja tässä meille kaikille taas hyvä muistutus. Jos kyseessä on kaveri, älä lainaa sille/siltä rahaa.
 
Suosikkijoukkue
Spartalaiset puukäsiajokoiragladiaattorit
Ja tässä meille kaikille taas hyvä muistutus. Jos kyseessä on kaveri, älä lainaa sille/siltä rahaa.
Menee ohi aiheen, mutta miksei? Oon lainannut useasti ystävilleni rahaa, ja jokaikisen pennin olen saanut takaisin. Ainoastaan yhden kohdalla takaisinmaksu kesti huomattavasti sovittua kauemmin, jolloin sain vahvistusta itselleni, että kyseistä henkilöä ei voi pitää kovinkaan luotettavana ystävänä. Toisaalta lainasummakin oli melko pieni, n. 500e tms.

Kyllä mä edelleen aion lainata fyrkkaa ystävilleni, jos jollain tulee hetkellinen akuutti tarve. Jos mun paras kaveri pyytäisi nyt kymppitonnin lainaa järkevästi perustellen, niin antaisin sen silmää räpäyttämättä. Jos mun paras kaveri kusettaisi multa sen kymppitonnin, niin se olisi mulle suurempi shokki ja menetys kuin se summa.

Tietty Camaboom:lle en lainaisi latiakaan, mutta yllättäen ei ollakaan frendejä.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Eihän tuossa ole verottajan tarvinnut kuin kahvipöydässä Seiskaa selata, että osaa epäillä asiassa olevan jotain hämärää.

Eikä välttämättä tarvinnut edes Seiskaa avata, eiköhän verottajan vinkkipalveluun tullut roppakaupalla "ilmiantoja" veronkierrosta, varsinkin tuon surullisenkuuluisan "vittuilen vähän liian kovista veroista poliitikoille ja seuraavassa kuussa paljastuu ettei minulla ollutkaan 2015 ollenkaan verotettavia tuloja"-keissin jälkeen.

Muutenkin nuo viime viikkojen paljastukset asettavat mielenkiintoiseen valoon esimerkiksi Jari Sarasvuon, joka yritti kohtuu julkisestikin neuvotella ja painostaa Jussi Salonojan maksamaan Valavuorelle "kultaisen kädenpuristuksen", varsinkin kun nyt paljastui että Valavuori oli jo Jussillekin pystyssä.
 

Karvanoppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Kings
Mukava huomata että Encen finaalipaikka E-urheilussa on tavoittanut myös suuremmatkin urheiluvaikuttajat. Enään puuttuu vaan kamaboom-tason pivelapun postaus ja veljeily somessa pelaajien kanssa.

Linkki vie Twitteriin.
 

Barney

Jäsen
Mukava huomata että Encen finaalipaikka E-urheilussa on tavoittanut myös suuremmatkin urheiluvaikuttajat. Enään puuttuu vaan kamaboom-tason pivelapun postaus ja veljeily somessa pelaajien kanssa.

Linkki vie Twitteriin.
Mielipide on muuttunut vähän muutaman vuoden takaisesta. Missä menestys, siellä perskärpänen.

Twitter
 

Kyljys

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Allu on ajautunut taas myrskyn silmään Twitterin puolella, mukana karkeloissa esimerkiksi Huuhkaja-hyökkääjä Eero Markkanen. Valavuoren tyyliin esiin tulee alakoulumatematiikkaa, namedroppailua ja muuta mukavaa.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Kaveria en seuraa missään muodossa, mutta päivitteleekö/hehkuttaako mies ollenkaan koris-Markkasen saavutuksia? Veljeksethän (fudismies toki enemmän) aika avoimesti naureskelevat miehelle, niin ajattelin kun on Valavuoren lempilaji kuitenkin ja aika poikkeustapaus Suomessa moinen, mutta mahdollisuudet mihinkään, noh "yhteistyöhön" on varmaan aika nolla.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Kaveria en seuraa missään muodossa, mutta päivitteleekö/hehkuttaako mies ollenkaan koris-Markkasen saavutuksia?
Lauri Markkasen pitäisi olla vuoden urheilija, mutta koska sisäpiiri arvostaa vain hiihtoa ja keihäänheittoa tai muita tunkkaisia lajeja, joista voi suomalainen voittaa olympiakultaa, niin Lauria ei sen takia valita.

Terveisin Aleksi.
 

Barney

Jäsen
https://www.instagram.com/p/BSUDMDulqsX/

Nähdäänköhän samanlainen tilitys myös tänä vuonna nyt, kun TPS:n kausi päättyi. Vai ollaanko tällä kaudella IFK:n tai jonkun muun joukkueen vankkureissa? Tsemit sinne Filppulan Ilelle, Kakon Kakelle ja Kaskisen Kaketsulle.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Tuo namedroppaus on kyllä ihan järkyttävän kovalla tasolla.

Joku oli Twitterissä laskenut, että keiden nimet Valavuori yhden Saunailta-jakson aikana kerkesi namedropata, niin lista oli kyllä iso ja kova. Joillekin lähetettiin terveisiä Turkuun, joidenkin nimi mainittiin useasti. On se vaan kova.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös