Mitä Rodmanin ja Pippenin Suomeen raahamisessa nyt on niin hienoa? Aika moni muukin osaisi pari puhelua soittaa ja tuhlata muiden rahoja johonkin hasbeeneihin.
Luuletteko oikeasti että porukka meni katsomaan Rodmanin pelillisiä taitoja, yli 7000 korisfania hallilla. En jaksa selittää. 90-luvulla Bullseja seuranneet kyllä tiesi mitä sinne tultiin katsomaan kun nämä jäbät täällä kävi. Aikamoisia hahmoja koko ysärin korisskenessä.
Honkahan voitti mestaruuden Allun aikoina joten outoa puhua konkurssista siinä yhteydessä? Eikös konkurssi ollut paljon sen jälkeen kun Allu oli jo ToPossa. Hongan ajoilta pelkkää positiivista kuullut jätkästä.
ToPo taas eli todella vahvaa aikaa Allun aikana 2000-luvulla, tapahtumia, Hanno Möttölää jne. Kisiksellä oli hyvä fiilis matseissa, musa soi jne. Se miksi ei suomessa tule korismatseihin juuri yli 1000 katsojaa on sitten toinen juttu, mun mielestä aika paljon sen eteen tehtiin että tuote oli kunnossa. 2010 ToPo oli hopealla liigassa. 2011 mun nähdäkseni Loimaalla alkoi se yliläikkyvä toiminta missä oli paljonkin suuremmat kuviot mielessä mihin oli seura kykenevä. Mutta niin kuin totesitkin ,sinä tiedät tämän kuvion, itse puhuin enemmänkin tuota edeltävästä 10 vuodesta. Siinä ei montaa hutia tullut.
Tämän koko Aleksin kuvion voi summata useampiinkin hyviin ideoihin mitkä liittyy markkinointiin ja tapahtumiin. Perseelleen on menty siinä vaiheessa jos on koko seuran kassa käytössä, all in ja jos homma ei onnistu niin konkurssi. Tähän odottaisi tarkempaa seulaa seuroilta.
_