Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 602 620
  • 13 596

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Luin uudestaan tuon SK:n henkilökuvan Valavuoresta. Tällä kertaa siten, että peilasin hänen sanomisiaan ja mouhoamisiaan suhteessa niihin asioihin, mitä julkisuudessa on hänen toimistaan ja käytöksestään paljastunut.

Jotenkin aika epäkypsä kuva tulee Valavuoresta. Koulutus ei ole tärkeää, vaan huigeudet ja julkkisten tunteminen on keskiössä.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Selänteen Twitter-tilin uusin twiitti nostelee jo myötähäpeäkäyrää punaisen puolelle, jos Valavuori todella on noiden takana.
Härskiä, niin härskiä.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Selänteen Twitter-tilin uusin twiitti nostelee jo myötähäpeäkäyrää punaisen puolelle, jos Valavuori todella on noiden takana.
Härskiä, niin härskiä.

Arvostus Teemu Selännettä kohtaan ainakin ropisee aika hyvin alaspäin näiden twiittien myötä. Mutta onhan se vahvistusta vaille selvää, että noita juttuja kirjoittelee Valavuoren veli Joonas. Vai tiedättekö te monta tyyppiä, jotka käyttää jatkuvasti esimerkiksi "huigee"-sanaa? En minä ainakaan. Selänteen ja Joonas Valavuoren Twittereissä tuo sana esiintyy hyvinkin usein.

Koko kirjoitusasukin vaikuttaa toki hyvin identtiseltä näiden huigeiden jannujen kesken, jotka kimpassa zemppaa Bisonsin mestaruuteen!!! Zemii!!
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Selänteen twitter-tilissä mua jäi harmittamaan, ettei kukaan oikein kommentoinut sitä taannoista Teemun sakotus-avautumista. Jopa täällä Jatkiksessa se taisi jäädä melko pienelle huomiolle, kun taas Reima Kuislan vastaavista avautumisista kyllä on kaadettu lokaa Reiman niskaan ihan huolella.

Juha Sipilä voisi jatkossa käyttää tiedottajanaan Teemu Selännettä ja Vesku Loiria. Tämä kansa varmaan nielisi hymy huulilla pyhälisien pudotuksen nollaan prosenttiin tai pakolaiskiintiöiden kymmenkertaisen nostamisen, jos sen vain esittelisi omana ideanaan Teukka tai Vesku. #respect
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Pikkasen alkaa kyllä vituttaa että tämmönen Valahuora twiittailee Suomilegendan nimellä, ja pilaa miehen mainetta kun tolla on puoli futisforumia heittämässä herjaa. Toisaalta en ymmärrä miksi Selännekkään antanut tuon tilinsä tälläisen pellen käyttöön, olkoon kuinka hyviä "frendejä" tahansa. Olisi pitänyt Teukankin varmaan hoksata että ei ole se penaalin terävin kynä tämä Camaboom- Allu.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pikkasen alkaa kyllä vituttaa että tämmönen Valahuora twiittailee Suomilegendan nimellä, ja pilaa miehen mainetta kun tolla on puoli futisforumia heittämässä herjaa.

No voi ei.

Alkaakohan Selänne live-twiitata Nelosen liigalähetyksiä Aleksin uusvanhan pestin myötä?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos Tessu antaa Valavuoren/Valavuorten ylläpitää omaa Twitter-tiliään ja siellä suolletaan pääasiassa skeidaa, on se sitten Selänteelle ihan oikein. Sehän on ihan julkisuudenhallinnan perusteita, että kannattaa miettiä vähän laajemassa kuvassa ja mittakaavassa kehen tai mihin haluaa itsensä yhdistettävän. Jos ei sitä tajua, voi paska osua tuulettimeen. Mutta ehkä Teemu ei seuraa mediaa tai somea eikä kukaan halua tai uskalla hänelle kertoa, jolloin hän on autuaan tietämätön siitä, miten urpolta hän mielipiteineen vaikuttaa. Ehkä hän ei edes tiedä olevansa jotain mieltä asioista. Kätevää. Tavallaan.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Mutta ehkä Teemu ei seuraa mediaa tai somea eikä kukaan halua tai uskalla hänelle kertoa, jolloin hän on autuaan tietämätön siitä, miten urpolta hän mielipiteineen vaikuttaa. Ehkä hän ei edes tiedä olevansa jotain mieltä asioista. Kätevää. Tavallaan.

Some on Teemulle vieras juttu, niinhän hän on itsekin kertonut, joten ei ihme että Camaboom-veljekset saavat rauhassa jyllätä. Jossain vaiheessa veljekset tekevät varmasti kuitenkin saman virheen kuin Jarkko Niemisen kanssa ja vaarantavat jollain hölmöllä twiitillään Selänteen suhteet johonkin päin, jolloin Teemun on pakko pistää spedeily loppuun. Kysymys onkin vain kuinka kauan tässä kestää.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Some on Teemulle vieras juttu, niinhän hän on itsekin kertonut, joten ei ihme että Camaboom-veljekset saavat rauhassa jyllätä. Jossain vaiheessa veljekset tekevät varmasti kuitenkin saman virheen kuin Jarkko Niemisen kanssa ja vaarantavat jollain hölmöllä twiitillään Selänteen suhteet johonkin päin, jolloin Teemun on pakko pistää spedeily loppuun. Kysymys onkin vain kuinka kauan tässä kestää.


Eikö Jarkko Niemisen kohtalo ole vielä kulkeutunut Teemun korviin? Ihan oikeasti, Selänne on tyhmempi kuin luulin, jos ei mitenkäön itse kontrolloi Twitter-tiliään tai käy edes katsomassa, mitä siellä kirjoitetaan. Kaikkien ei ole pakko olla somessa. Eikä kannatakaan olla, jos ei itse osaa siellä operoida. Luulisi, että Teemulla olisi tämänkin alan oikeita asiantuntijoita tuttavapiirissään.

No, haen popparit ja jään seuraamaan tätäkin saagaa.
 

Wolves

Jäsen
Luulisi, että Teemulla olisi tämänkin alan oikeita asiantuntijoita tuttavapiirissään.

Onhan sillä useampi poika. Luulisi skidien tietävän, miten twitteriä käytetään ja omaa järkeä käyttäen niitä tweettejä pukata ulos. Vituttaa vaan, että yksi tyhmimmistä ja mulkuimmista ihmisistä, jonka koskaan olen tavannut pyörittää Teukan twittertiliään omana ja Loimaa Bisonsin PR-toimistona.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Onhan sillä useampi poika. Luulisi skidien tietävän, miten twitteriä käytetään ja omaa järkeä käyttäen niitä tweettejä pukata ulos. Vituttaa vaan, että yksi tyhmimmistä ja mulkuimmista ihmisistä, jonka koskaan olen tavannut pyörittää Teukan twittertiliään omana ja Loimaa Bisonsin PR-toimistona.

Jos olen yhtään ymmärtänyt asiaa niin Teemun skidit taitavat olla hyvää pataa Camaboomin kanssa, joten tuskin näkevät mitään ongelmaa
 

Wolves

Jäsen
Jos olen yhtään ymmärtänyt asiaa niin Teemun skidit taitavat olla hyvää pataa Camaboomin kanssa, joten tuskin näkevät mitään ongelmaa

Niin, munaahan tässä ensin vaadittaisiin Teemulta, ennenkuin skidit voivat kertoa, miten homma toimii.
 
Onhan sillä useampi poika. Luulisi skidien tietävän, miten twitteriä käytetään ja omaa järkeä käyttäen niitä tweettejä pukata ulos. Vituttaa vaan, että yksi tyhmimmistä ja mulkuimmista ihmisistä, jonka koskaan olen tavannut pyörittää Teukan twittertiliään omana ja Loimaa Bisonsin PR-toimistona.
Muistetaan nyt Teemun skidien käsityskykyä arvioidessamme, ettei se omena kauaksi puusta putoa.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luulen kyllä, että Teemua kiinnostaa. Siis se, mitä hänestä Suomen mediassa kirjoitetaan. Sellainen kuva jäi ainakin mieleen miehen dokkarileffassa esille tuodusta reaktiosta johonkin Vesa Rantasen tekemään lehtijuttuun. Kai koko twitter-puuhan päämäärä on pitää nimi framilla peliuran jälkeenkin, kirjoitti niitä päivityksiä Teemu itse tai joku muu. Teemun julkisuuskuva on aina ollut ns. kiiltokuvamainen, kriittiset tai negatiiviset jutut ovat loistaneet poissaolollaan - oli sellaisiin sitten ollut syytä tai ei. Vähän kummallista, jos nyt mies ei muka millään tavalla kontrolloisi/valvoisi mitä hänen nimissään nettiin suolletaan. Jokaiselle ihmiselle imagolla ja omalla "brändillä" on iso arvo - etenkin julkisuuden hahmoille, joilla on mahdollisuus tehdä pelkällä hyvin hoidetulla julkisuuskuvalla suuria summia rahaa. Teemun naamalla ja nimellä myydään tänäänkin useampaa hanketta.
 
Viimeksi muokattu:

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos seuraa vaikka Selänteen Instagram-tiliä niin ei vaikuta kaverilta joka on aivan ummikko somen kanssa. Sitä en tietenkään pysty sanomaan kuka tiliä käyttää mutta siellä on niin henkilökohtaisia kuvia, perheestä ja tekemisistä, että tuskin kukaan kaukana lähipiiristä sitä päivittää. 3h sitten postattu kuva golfkentältä Ohiosta. Salapoliisit tutkimaan kuka ollut asialla ja missä Teemu on itse ollut.

Sitä en tiedä kuka Selänteen twitteriä päivittää. Melkein toivon että se on joku muu, mutta 99% varma olen että Selänne tietää sen sisällöstä.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Mielestäni oikeastaan vielä huolestuttavampaa jos Selänne itse Twitteriään päivittää. Sen tasoista tuo sisältö on, kun lähes jokainen twiitti liittyy jollain tapaa Valavuoreen tai Piisoneihin. Eikö Selänteellä tosiaan ole muita Twitter-kavereita, kun tämä perskärpänen? Toki myös tuo kirjoitustyyli herättää lähinnä myötähäpeää, nopeasti on murenemassa arvostus lajin suurinta legendaa kohtaan. Tätä menoa Selänne on joidenkin vuosien kuluttua samassa jamassa kuin Don Lion#79.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Noita hymiöitä, hauiksia sun muita symboleja näyttää olevan tasaisesti sekä Selänteen twitter- että Instagram-päivityksissä. Joten tod.näk ainakin samalla somenkäyttökurssillä on päivittäjät istuneet jos ei ole sama henkilö.

Ja Instagramista löytyy mm. kuvia tyttären letityksistä tai ensimmäisestä futismaalista (symbolitekstitysten kera) + kaikkea muuta...

Noista twitterin paikoista/ajoista en tarkemmin tiedä mutta ainakin Biisonit-tweetin perässä lukee Akron, OH jossa tuo Firestone Country Club sijaitsee. Clubin sivuilla ilmoittavat tarjoavansa 54 reikää golfia ja Selänne Instagramissa kertoo hakanneensa vkloppuna siellä 108 reikää golfia.

Edit: twiterissä edelleen
"Happy bday Bud"-tweetti tilille, jossa käyttäjä ilmoittaa "Father, wounded veteran, Anaheim Ducks".

Toki samainen käyttäjä oli kalastellut tuota aikasemmalla tweetillään.

Muutaman viikon takaa instassa kuva jossa Selänne:"What a honour to play charity golf for us wounded warriors..."

Pakko myöntää että on se Valavuori aika seppä jos linkittää nämä kaikki someviestit toisiinsa. Tai kuka sitä ikinä tekeekin jos ei Selänne itse somettamalla omaa elämäänsä.
 
Viimeksi muokattu:

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vielä mielenkiinnosta tapan aikaa yövuorossa tarkastelemalla Selänteen (tilin?) tweettejä.

3pv sitten sitten tweettasi:

My entire life I have missed 2 flights✈️ , both heading to play golf, one going to Pebble Beach, and now to Firestone ... What a idiot...

johon sai vastauksen, ilmeisesti vanhalta Winnipeg-perhetutultaan (Selänteen kirjan mukaan hän mm. kosi vaimoansa Leipsiceillä) Greg Leipsiciltä:

@TeemuSel8nne you're forgetting the flight to Joensuu all those years ago to the boat race #HeaveHoLetsGo

Tähän Selänteen tili vastasi 3min myöhemmin:

@GregLeipsic forgot that one,haha still blisters from rowing

Valavuoren tweettejäkö?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Selänteen englanniksi kirjoitetut twiitit vaikuttaisivat olevan hänen omiaan. Ne usein koskevat sellaisia asioita, joita mies tekee juuri nyt, eikä niissä muuten ole samanlaisia ääliömäisyyksiä kuin suomen kielisissä viesteissä. Sen sijaan noissa suomeksi kirjoitetuissa twiiteissä on useinkin tuollaista tsemppaamista ja huigeeta meisinkiä, jota kuka tahansa voisi sinne suoltaa. Olen myös ollut huomaavinani, että suomen kielisissä viesteissä on ollut paljon enemmän helppoja kirjoitusvirheitä kuin englannin kielisissä.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toisaalta noita peukkuja, hauiksia sun muita löytyy niin suomalaisista + ulkolaisista viesteistä.

The Final Night,nov.9 in Helsinki,Jarkko's last match as a pro vs. Roger Federer, proud to be little part of it!watch out Roger!!!

VAU..Aivan MIELETÖN setti tulossa keväällä 2016!! Mageinta missä mä oon ollut lätkän jälkeen #nelonen#supertähdet#urheilunvainelämää⚽️

Ja kertokaas nyt twitteriä hyvin vähän käyttävälle mistä noi paikkatiedot tulee ja voiko niitä manipuloida. Monelta muulta julkkikselta en niitä löytänyt mutta Selänteen tweeteissä vilkkuu mm. Coto de Casa, 4h sitten suomenkielinen tweetti paikasta Los Angeles ja sitten vkloppuna useampi Akronista.

Edit: ei kopioitunut viestiin noiden tweettien hymiöt/symbolit jotka aika identtisiä oli sitten kielenä suomi tai englanti.
 

Marre

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, (HIFK)
Ja kertokaas nyt twitteriä hyvin vähän käyttävälle mistä noi paikkatiedot tulee ja voiko niitä manipuloida. Monelta muulta julkkikselta en niitä löytänyt mutta Selänteen tweeteissä vilkkuu mm. Coto de Casa, 4h sitten suomenkielinen tweetti paikasta Los Angeles ja sitten vkloppuna useampi Akronista.

Paikkatiedot voivat olla päällä tai pois. Jos ovat päällä, tarjoaa automaattisesti sitä paikkaa, missä olet (tai siis mikä on Twitterin käsitys olinpaikastasi), mutta voit ihan vain kirjoittamalla muuttaa sen miksi vain kaupungiksi. Ilmeisesti paikkamerkintä voi olla kaupunkia tarkempikin ja sellaiseksi taas ei voi itse muuttaa kuin jotain apuohjelmaa käyttämällä. Mutta nuo Selänteen twiittien paikkamerkinnät on voitu tehdä yhtä hyvin sieltä, missä ne väittävätkin olevansa tai Helsingistä. Vähän huolellisuutta tietysti vaatii, jos feikkaa paikkamerkintöjä.
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Valavuori/Selänne kombinaatio kertoo vain siitä, kuinka lapsenkengissä Suomessa eletään urheilijan imagonrakentamisessa. Todennäköisesti jenkeissä Selänteellä on osaava markkinakoneisto henkilötarinan rakentamisessa. Olihan Beckhamillakin parhaillaan 60 ihmistä töissä kokoajan, jotka loivat kulttiasemaa. Suomessa Selänteellä on Valavuori.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös