Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 589 224
  • 13 562

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Elon Musk taisi laittaa viikonloppuna twitterin lukkoon hetkeksi, jotta Allu sai ottaa vähän happea, ja maximum attack pääsee lyömään isompaa sisään pienen välikaasun jälkeen.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Tuossakin öyhötyksessä ei Valavuori ymmärrä, että Mäenpään kutsu vain peruuttiin. Hän olisi hyvin voinut jatkaa alueella olemista, jos olisi lipun ostanut, mutta ns. ilmainen pöytä lähti nyt alta.
Ei pilata hyvää öyhötystä faktoilla.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Tuossakin öyhötyksessä ei Valavuori ymmärrä, että Mäenpään kutsu vain peruuttiin. Hän olisi hyvin voinut jatkaa alueella olemista, jos olisi lipun ostanut, mutta ns. ilmainen pöytä lähti nyt alta.

Niin tai sitä puolta, että miksi kansanedustaja menisi kutsuvieraana tapahtumaan, jonka arvot ovat ristiriidassa omien arvojensa kanssa? Se on vähän kuin arvojensa myymistä ilmaisen lipun ja tarjoilujen hinnalla.
 
Valavuori vetelee peruskaavallaan. Hänelle on kerrottu useammasta lähteestä -> kuka muuta väittää hopeaa tiedossa -> asiasta lisää myöhemmin .

Olettaisin kuten aina ettei tähänkään palata.

Tämä koskee siis Mäenpää/Provinssi tapausta.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Valavuori vetelee peruskaavallaan. Hänelle on kerrottu useammasta lähteestä -> kuka muuta väittää hopeaa tiedossa -> asiasta lisää myöhemmin .

Olettaisin kuten aina ettei tähänkään palata.

Tämä koskee siis Mäenpää/Provinssi tapausta.
Ei unohdeta, että siellä on viherkommarivassarit tykittäneet dm boksin täyteen. Vitun wokecäncelöinnit.

Oikeesti, heittäkää joku jo pelastusrengas miehelle, ettei huku noin syvässä päässä.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Veikkaisin että sieltä on jotain tulossa minkä takia ottivat kiinni kentällä.
Eikö se lentokenttäjuttu liittynyt vain siihen biiffiin Kulta-Iidan kanssa?

Minä luulen että Aleksi ymmärtää koko elämänsä perustuvan kusetukselle ja kaiken vielä joskus romahtavan. Paineen niskassa on oltava valtava ja samaan aikaan elämästä katoavat ne asiat joilla on merkitystä. Kämppä meni, parisuhde meni, urheilun saralta ei duunia ole enää ikinä tulossa, koska maine on mennyttä ja velkaa on kuusinumeroinen summa. Ei ole enää jäljellä muuta kuin tuo high lifen larppaaminen sikari suussa ja epätoivoinen yritys pysyä relevanttina ryhtymällä internettrolliksi. Vähemmästäkin alkaa kuuppaa kiristämään.

Surullinen hahmo kyllä kaikkinensa. Itsekin olen ollut internetissä kiukkuisimmillani silloin kun elämässä on ollut vaikeampaa, vaikka omat haasteeni eivät kyllä mitenkään vertaudu Valavuoren sotkuihin. Sääliksi kävisi asiansa sotkenutta yksinäistä ja vihaista miestä, ellei se säännöllisesti vetäisi täysin viattomia ihmisiä mukaan sotkuihinsa. Nuo tämän päivän toimittajien maalitukset on jälleen kerran niin ala-arvoista paskaa että myötätuntoa riittää korkeintaan niille, jotka tuollaista sankaria joutuvat arjessaan sietämään.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eikö se lentokenttäjuttu liittynyt vain siihen biiffiin Kulta-Iidan kanssa?

Minä luulen että Aleksi ymmärtää koko elämänsä perustuvan kusetukselle ja kaiken vielä joskus romahtavan. Paineen niskassa on oltava valtava ja samaan aikaan elämästä katoavat ne asiat joilla on merkitystä. Kämppä meni, parisuhde meni, urheilun saralta ei duunia ole enää ikinä tulossa, koska maine on mennyttä ja velkaa on kuusinumeroinen summa. Ei ole enää jäljellä muuta kuin tuo high lifen larppaaminen sikari suussa ja epätoivoinen yritys pysyä relevanttina ryhtymällä internettrolliksi. Vähemmästäkin alkaa kuuppaa kiristämään.

Surullinen hahmo kyllä kaikkinensa. Itsekin olen ollut internetissä kiukkuisimmillani silloin kun elämässä on ollut vaikeampaa, vaikka omat haasteeni eivät kyllä mitenkään vertaudu Valavuoren sotkuihin. Sääliksi kävisi asiansa sotkenutta yksinäistä ja vihaista miestä, ellei se säännöllisesti vetäisi täysin viattomia ihmisiä mukaan sotkuihinsa. Nuo tämän päivän toimittajien maalitukset on jälleen kerran niin ala-arvoista paskaa että myötätuntoa riittää korkeintaan niille, jotka tuollaista sankaria joutuvat arjessaan sietämään.
Taitaa velkaa olla 7 numeroinen summa. Itsellä jäänyt seuraaminen vähiin kun Gary blokannut muutaman twitter tilin kun en malta olla kommentoimatta, olen siis hanhinaama.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Valavuori kahdeksan vuotta sitten.
 

Liitteet

  • 1e9bc285-41aa-4800-9cc4-fbc65f382cc7.jpeg
    1e9bc285-41aa-4800-9cc4-fbc65f382cc7.jpeg
    141,8 KB · kertaa luettu: 614

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
"Mä oon mahtava mies. Kun mä tviittailen ja maalitan ja kiusaan vaan. Mä oon mahtava mies. Senhän kaikki jo ties."





Varmaan kuluttavaa hommaa olla miljoonavelat selässä, joita ei ikinä pysty hoitamaan, kun siihen tarvittaisiin todella kovapalkkainen työ, tai jonkinlainen bisnesmalli ja ollaanko ensiksi mainittua tarjoamassa, tai Aleksista viimeksi mainittuun. Huippu-urheilun parissa toimiminen on enää muisto vain ja vaikka jotain yrittäisi, niin ei kukaan ota vakavasti. Sitten on tietysti politiikka ja onkin ihmetys, että Han ole siihen vielä pyrkinyt. Tai sitten hän on tajunnut, ihme kyllä, että kaiken räksyttämisen lisäksi, tai sijasta siinäkin joutuu tekemään töitä. Eli, kuten edelläkin mainittiiin, jäljelle jää vain eräänlaisena nettihahmona toimiminen. "I love my computer. All my friends live there." Ainesta olisi Aleksista ollut muuhunkin.

Kuten @Varis myös kirjoitti, niin omatkin pelikiellot palstalla sijoittuu aika usein niihin aikoihin, kun omassa elämässä on vituttanut yksi sun toinen asia. Ei pidemmän päälle kauhean hyvää tee mielelle moinen keuhkoaminen.
 
Viimeksi muokattu:
Itse asiassa on, oli ehdolla vuoden 2007 eduskuntavaaleissa mutta vähemmän yllättäen ei tullut valituksi.

Valavuorihan sai yllättävänkin ison äänimäärän tuolloin ollakseen täysin tuollainen politiikan ulkopuolinen toimija. Reilut 2 000 ääntä ja saman verran kuin esim. Halla-aho samasta vaalipiiristä. Mutta silloin hänen maine olikin tuollainen aikaansaava urheilumies. No myöhemmin on toki paljastunut sekin, ettei hän tuolloinkaan ollut kykenevä hoitamaan yhtäkään projektia kunnialla, mutta nykyiseen verrattuna maine oli kuitenkin puhdas.

Toista se on nykyään. Ja pelottavinta tässä on se, että tuollainen äärilaidan kanssa flirttaileva persu saattaisi olla nykyisellään lähempänä läpimenoa kuin koskaan. Mutta sekin projekti vaatisi edes hiukan suunnitelmallisuutta ja pitkäjänteisyyttä, joita otsikon hahmolta ei löydy, kuten hyvin tiedämme.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Itse asiassa on, oli ehdolla vuoden 2007 eduskuntavaaleissa mutta vähemmän yllättäen ei tullut valituksi.

Jospa 4 v päästä. Vaalibudjetin ei tarvitse olla iso, eikös nyt eduskuntaan mennyt 2 jantteria läpi jollain vajaan 2000 euron budjetilla.
Aleksi on taitava somen käyttäjä ja seuraajia hitosti. Täälläkin niitä on.
Varmaan menisi läpi, kun on vaan oikea puolue ja alue. Itsekkin äänestäisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös