Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 605 670
  • 13 596

Karra

Jäsen

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voin kuvitella miten Valavuori kiemurtelee tuskissaan et vittu kun ei menny kusetus läpi ja jäin vielä kiinni! Vähemmän yllättäen Valavuori on asiasta hiljaa. Tai sitten alamaailman leipurit on vaihtunu alamaailman ompelijoihin ja ovat ommelleet kolmannen tähden paitaan!
Juuri näin.

En usko hetkekään, että
a) Hänellä (Hanella) on mitään arvokkaita paitoja ollut. Paino sanalla arvokkaita.
b) Mitään yleensä on varastettu

Ja vaikka teoreettisesti uskoisin kahtaa ensimmäistä kohtaa tai leikkisin mukana, että näin on tapahtunut, niin en kuitenkaan enää sentään uskoisi, että

c) Alamaailman leipureita on olemassa. Totta kai rikollisia (onhan Aleksikin tuomittu sellainen) on olemassa, mutta en usko minkään paitojen olevan mikään kiihoke edes rikollisille tehdä "rynnäkköä" tasan just yhtään mihinkään. Vielä vähemmän uskon, että edes rikollisjärjestö palvelisi Valeksia ilman mitään vastinetta kun Valeksillahan tunnetusti ei sitä louvvoa hirveästi tässä hänen tilanteessaan ole, jolla valjastaisi jotkut "alamaailman leipurit" kovistelemaan ja selvittämään asiaa eri ihmisiltä.

d) Poliisi olisi lainkaan kiinnostunut selvittämään mitään paitavyyhtiä. Mä en välttämättä usko, että poliisi olisi edes saanut Valeksilta mitään rikosilmoitusta asiasta. Jos poliisi selvittäisi asiaa, niin tuskimpa ottaisi alamaailman leipureiden todennäköisesti arvelluttavin menetelmin hankittuja omia selvityksiä vastaan kelvollisina todisteina. Eli mitään yhteistyötä ei olisi tapahtunut vaan poliisi olisi aloittanut työnsä käytännössä nollasta ja mahdollistunut kiinnostunut alamaailman leipureista sitten ihan muista syistä.

Nyt Valeksia vituttaa kun joku viisastelija eli faktojen toteaja on vienyt hänen suurelta kusetukselta pohjan. Tämän päivityksen kun oli tarkotus olla koko paitacasen closeri, jolla piti saada hanhinaamat viimeistään hiljaiseksi. Han oli varmaan tätä punonut jo viikko tolkulla miten saada siitä aukoton ja siten uskottava.Kävikin niin, että loputkin uskottavuuden rippeet meni, ainakin omissa silmissä. Mutta tää on tätä. Leuka rintaan ja kohti uusia kusetuksia!
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Alkaa pikkuhiljaa avautumaan, että ketä nämä leipurit on.
 

Liitteet

  • leipuri.jpg
    leipuri.jpg
    449,1 KB · kertaa luettu: 483

mielimake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@lade mun on ihmeteltävä miten saat noin yksinkertaisesta asiasta noin paljon tekstiä?

Aleksin kaveri/t "alamaailman leipurit" on pitänyt korvansa auki jos narkeilla on myynnissä paitoja -> kuulee asiasta -> asiasta ilmoitetaan poliisille joka suorittaa sitten sen perusteella. "Yhteistyötä" kansankielellä.

Yhtälailla se poliisi tulee paikalle kun soitat että joku myy torissa varastettua polkupyörääsi paikassa X ja olet sopinut ne treffit siitä, toki on hyvä ennakkoon sopia poliisin kanssa että varmasti kerkiävät paikalle.

Eri asia on onko alunperinkään mitään paitoja varastettu. Mahdollisten vakuutusrahojen tai vastaavien toivossa pitää jo rikosilmoituks tehdä anyway
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@lade mun on ihmeteltävä miten saat noin yksinkertaisesta asiasta noin paljon tekstiä?

Aleksin kaveri/t "alamaailman leipurit" on pitänyt korvansa auki jos narkeilla on myynnissä paitoja -> kuulee asiasta -> asiasta ilmoitetaan poliisille joka suorittaa sitten sen perusteella. "Yhteistyötä" kansankielellä.

Yhtälailla se poliisi tulee paikalle kun soitat että joku myy torissa varastettua polkupyörääsi paikassa X ja olet sopinut ne treffit siitä, toki on hyvä ennakkoon sopia poliisin kanssa että varmasti kerkiävät paikalle.

Eri asia on onko alunperinkään mitään paitoja varastettu. Mahdollisten vakuutusrahojen tai vastaavien toivossa pitää jo rikosilmoituks tehdä anyway
No, Aleksi itse on puhunut viimeksi rynnäköistä ja mielestäni aiemmin myös muista leipureiden tekemistä selvittelyistä niin ei siinä ole mulle mieleen tullut pelkästään kuuntelu herkällä korvalla ja kuultujen asioiden ilmoittaminen poliisille. Mutta juurin näinhän asia saattaa olla kuten kirjotat.

En siis itse usko koko alkutilanetta niin tavallaan olikin multa turha spekuloida sen enempää leipureiden tai poliisin roolia asiassa. Tulipa nyt spekuloitua kuitenkin.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@lade mun on ihmeteltävä miten saat noin yksinkertaisesta asiasta noin paljon tekstiä?

Aleksin kaveri/t "alamaailman leipurit" on pitänyt korvansa auki jos narkeilla on myynnissä paitoja -> kuulee asiasta -> asiasta ilmoitetaan poliisille joka suorittaa sitten sen perusteella. "Yhteistyötä" kansankielellä.

Yhtälailla se poliisi tulee paikalle kun soitat että joku myy torissa varastettua polkupyörääsi paikassa X ja olet sopinut ne treffit siitä, toki on hyvä ennakkoon sopia poliisin kanssa että varmasti kerkiävät paikalle.

Eri asia on onko alunperinkään mitään paitoja varastettu. Mahdollisten vakuutusrahojen tai vastaavien toivossa pitää jo rikosilmoituks tehdä anyway

Kiinnostaisi ihan tästä tapauksesta riippumatta tietää, kuinka paljon narkit varastelevat ja jälleenmyyvät a) polkupyöriä ja b) arvokkaita pelipaitoja. Itse arvelen, että sattumanvaraisesti ja käytön rahoittamiseksi pyöriä varastetaan ja myydän vuodessa tuhansittain ja pelipaitoja 0 (nolla) kappaletta.
 

mielimake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@Snakster Eiköhän niitä paitoja häkkikellareista löydy ihan tasaseen tahtiin kuten muutakin krääsää

Pyöriä muistaakseni viedään 10miljoonan edestä vuosittain, astetta isompi bisnes
 
Viimeksi muokattu:

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Kiinnostaisi ihan tästä tapauksesta riippumatta tietää, kuinka paljon narkit varastelevat ja jälleenmyyvät a) polkupyöriä ja b) arvokkaita pelipaitoja. Itse arvelen, että sattumanvaraisesti ja käytön rahoittamiseksi pyöriä varastetaan ja myydän vuodessa tuhansittain ja pelipaitoja 0 (nolla) kappaletta.
Kyseessä on varmasti maailman ainut Litmasen gw-pelipaita Ajaxin kaudelta 2012-13. Tuollaisen keräilyharvinaisuuden arvon tunnistaisi varmasti tyhmempikin nisti. Onneksi reliikki palautui oikealle omistajalleen.
 

Karra

Jäsen

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Yhtälailla se poliisi tulee paikalle kun soitat että joku myy torissa varastettua polkupyörääsi paikassa X ja olet sopinut ne treffit siitä, toki on hyvä ennakkoon sopia poliisin kanssa että varmasti kerkiävät paikalle...

Ei tule, ainakaan Porissa. Läheiseltä varastettiin jokin aika sitten kaksi arvokasta kilpapyörää. Toinen pyöristä, Mercedes Benz merkiltään, nähtiin kaupungilla. Poliisille soitettiin, sieltä sanottiin etteivät he tee pyörävarkausten suhteen mitään
 

mielimake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei tule, ainakaan Porissa. Läheiseltä varastettiin jokin aika sitten kaksi arvokasta kilpapyörää. Toinen pyöristä, Mercedes Benz merkiltään, nähtiin kaupungilla. Poliisille soitettiin, sieltä sanottiin etteivät he tee pyörävarkausten suhteen mitään

Toivottavasti haitte pyörän omin toimin takaisin. Aina ei poliisikaan kerkeä kaikkialle ja täten pyörävarkaudet eivät ole prioriteettien kärjessä

Lähtökohtaisesti tulevat aina paikalle kun vaan kerkeävät, ihan kuten muidenkin rikosten kohdalla
 

Fat Cat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit




Nyt on uhriutumiset tulilla kun käry on käyny! Aluks oli mittaamattoman arvokkaita pelipaitoja. Sitten yks pelipaita on saatu takas rynnäkköjen avulla. Sitten siitä kehuskellaan et Litmasen paita on nyt päällä. No sit yhtäkkii se ei ookkaan arvokas ja se onkii painatettu vaan Litmasen nimellä. Aleksi "jakomielitauti" Valavuori koita päättää jo!

Vähän samanlainen "kiinni jäin" -postaus tuli silloin, kun postasi Ikean taulusta maisemakuvan Los Angelesista. Parin päivän jälkeen tulikin kuva sitten Los Angelesin kaduilta. Uskon auringonvarmasti, että otti paniikissa lennot Losiin, jotta pääsisi somehäpeästä. Harmi vaan, että Velaksin mainetta ei ihan tuosta vaan pelasteta.
 

mielimake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@TosiFani Porissa kaikki on paskaa jopa poliisit? Siis jos mä soitan 112 ja kerron että mun parin tonni pyörä nostettiin just pakuun joka ajo paikkaan X jonka rekkari on X niin väität että eivät viitsi saapua paikalle? Älä nyt viitti.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@TosiFani Porissa kaikki on paskaa jopa poliisit? Siis jos mä soitan 112 ja kerron että mun parin tonni pyörä nostettiin just pakuun joka ajo paikkaan X jonka rekkari on X niin väität että eivät viitsi saapua paikalle? Älä nyt viitti.
Voin kertoa tarinan myös Stadista. Steissin ympäristössä kun eri puolilla on tsygiä varsin paljon parkissa. Usein myös siinä kulmilla on maija parkissa. Frendi osui paikalle kun hänen tsygäänsä nostettiin matkaan mutta ei ne poliisit sillä maijalla lähteneet silti perään vaikka frendi sinne juoksi kertomaan. Naisena ei lähtenyt painimaan (eikä moni kundikaan lähde eikä useimmiten kannatakaan mutta tämä jo ennen kuin joku kysyy) ja selväksi kävi että pyörävarkaudet on poliisin prioriteettilistalla aika häntäpäätä.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Näin kävi, poliisille ilmoitettiin asuinalue ja henkilön nimi, joka pyörällä ajelee.
Porin poliisi nyt ei saanut edes Anneli Aueria kiinni, joten joku polkupyörävarkauden selvittäminen olisi jo aivan liian monimutkainen tehtävä.
Ehkä silti jossain päin Suomea vielä on päteviä ja ahkeriakin poliiseja?
Ketjun päähenkilöön liittyen: yksikään poliisi ei kylläkään tuhlaisi sekuntiakaan noiden Kanarialta tai Khao San Roadilta ostettujen feikkipaitojen etsimiseen.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
ja selväksi kävi että pyörävarkaudet on poliisin prioriteettilistalla aika häntäpäätä.
Toista se on Velaksin paitavarkauksien kanssa. Ne ovat siellä listan kärkipäässä heti murhien, ala-ikäisten katoamisten ja tapon yrityksien jälkeen.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Minulle kävi lapsena valavuoret koulussa, oli semmoinen kuorolauluesitys johon osallistuminen oli vapaaehtoinen pakko, vaikka oma laulutaito olikin enimmäkseen huutamista. Opettaja näön vuoksi kysyi onko joku joka ei pääse, no minähän lapa pystyyn ja ilmoitan etten pääse. No syy mokomaan piti olla ja terävänä vastasin, että pitää mennä kaupunkiin (maalla kun asui) vaatteita ostamaan.

Ei mennyt sinänsä hyvä selitys läpi kun kyseinen päivä oli sunnuntai, eikä 70-80-luvun taitteessa kaupat todellakaan ollut auki ympäri viikon, hyvä kun lauantaina oli.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Han lähettää terveisiä tännekkin. Ettäs sen sitten tiedämme, me saamattomat ja ymmärtämättömät köyhät. Pieni epäillys kyllä on, että kovin monella tässäkään ketjussa ei miinusmerkin perässä ole niin paljon numeroita kuin Velaksilla.



Köyhät? Mikähän se sitten itse luulee olevansa? Persaukinen lokkeilija, kusettaja, valehtelija, rikollinen, helvetinmoiset velat niskassa ja silti on pokkaa vittuilla toisille.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös