Vähän niinkuin se entinenkin tyttö, että antaa ymmärtää...Eikös tuossa sanota vain, että Litmasen Ajax -paita. Siis Litmasen Ajax, samaan tyyliin kuin Olli Jokisen Jukurit tai Patrik Laineen Winnipeg.
Vähän niinkuin se entinenkin tyttö, että antaa ymmärtää...Eikös tuossa sanota vain, että Litmasen Ajax -paita. Siis Litmasen Ajax, samaan tyyliin kuin Olli Jokisen Jukurit tai Patrik Laineen Winnipeg.
Velaksi kiittää leipureita rynnäköstä, ja samalla leuhottaa kuinka on kiva katsoa matsia Litin Ajax-paita päällä. Antaa siis ymmärtää että nyt on niitä mittaamattoman arvokkaita paitoja saatu takaisin, ja yksi niistä päällä. Kun jää sitten jälleen paskapuheistaan kiinni, kun selviää että kyseessä on joku kusinen fanipaita kaudelta jolloin Litti ei Ajaxissa edes pelannut, kääntyy narratiivi muotoon, ”Enhän mä nyt hei niitä arvokkaimpia paitojani päällä pidä tai somessa esittele.” No aivan varmasti pitäisi ja esittelisi, jos sellaisia olisi.
On kyllä surkuhupaisaa tuo Velaksin jatkuva valehtelu ja venkoilu. Han on kuin 10-vuotias pikkupoika, jonka koko kaveripiiri tietää että tuon heebon juttuja ei kannata ihan purematta niellä. Kyllähän jokaisessa poikaporukassa on se yksi patologinen valehtelija, jonka jutuille porukalla naureskellaan. Velaksi on tämä sama hahmo edelleen 43-vuotiaana.
Eikös tuossa sanota vain, että Litmasen Ajax -paita.
Juuri näin.Voin kuvitella miten Valavuori kiemurtelee tuskissaan et vittu kun ei menny kusetus läpi ja jäin vielä kiinni! Vähemmän yllättäen Valavuori on asiasta hiljaa. Tai sitten alamaailman leipurit on vaihtunu alamaailman ompelijoihin ja ovat ommelleet kolmannen tähden paitaan!
No, Aleksi itse on puhunut viimeksi rynnäköistä ja mielestäni aiemmin myös muista leipureiden tekemistä selvittelyistä niin ei siinä ole mulle mieleen tullut pelkästään kuuntelu herkällä korvalla ja kuultujen asioiden ilmoittaminen poliisille. Mutta juurin näinhän asia saattaa olla kuten kirjotat.@lade mun on ihmeteltävä miten saat noin yksinkertaisesta asiasta noin paljon tekstiä?
Aleksin kaveri/t "alamaailman leipurit" on pitänyt korvansa auki jos narkeilla on myynnissä paitoja -> kuulee asiasta -> asiasta ilmoitetaan poliisille joka suorittaa sitten sen perusteella. "Yhteistyötä" kansankielellä.
Yhtälailla se poliisi tulee paikalle kun soitat että joku myy torissa varastettua polkupyörääsi paikassa X ja olet sopinut ne treffit siitä, toki on hyvä ennakkoon sopia poliisin kanssa että varmasti kerkiävät paikalle.
Eri asia on onko alunperinkään mitään paitoja varastettu. Mahdollisten vakuutusrahojen tai vastaavien toivossa pitää jo rikosilmoituks tehdä anyway
@lade mun on ihmeteltävä miten saat noin yksinkertaisesta asiasta noin paljon tekstiä?
Aleksin kaveri/t "alamaailman leipurit" on pitänyt korvansa auki jos narkeilla on myynnissä paitoja -> kuulee asiasta -> asiasta ilmoitetaan poliisille joka suorittaa sitten sen perusteella. "Yhteistyötä" kansankielellä.
Yhtälailla se poliisi tulee paikalle kun soitat että joku myy torissa varastettua polkupyörääsi paikassa X ja olet sopinut ne treffit siitä, toki on hyvä ennakkoon sopia poliisin kanssa että varmasti kerkiävät paikalle.
Eri asia on onko alunperinkään mitään paitoja varastettu. Mahdollisten vakuutusrahojen tai vastaavien toivossa pitää jo rikosilmoituks tehdä anyway
Kyseessä on varmasti maailman ainut Litmasen gw-pelipaita Ajaxin kaudelta 2012-13. Tuollaisen keräilyharvinaisuuden arvon tunnistaisi varmasti tyhmempikin nisti. Onneksi reliikki palautui oikealle omistajalleen.Kiinnostaisi ihan tästä tapauksesta riippumatta tietää, kuinka paljon narkit varastelevat ja jälleenmyyvät a) polkupyöriä ja b) arvokkaita pelipaitoja. Itse arvelen, että sattumanvaraisesti ja käytön rahoittamiseksi pyöriä varastetaan ja myydän vuodessa tuhansittain ja pelipaitoja 0 (nolla) kappaletta.
...Yhtälailla se poliisi tulee paikalle kun soitat että joku myy torissa varastettua polkupyörääsi paikassa X ja olet sopinut ne treffit siitä, toki on hyvä ennakkoon sopia poliisin kanssa että varmasti kerkiävät paikalle...
Ei tule, ainakaan Porissa. Läheiseltä varastettiin jokin aika sitten kaksi arvokasta kilpapyörää. Toinen pyöristä, Mercedes Benz merkiltään, nähtiin kaupungilla. Poliisille soitettiin, sieltä sanottiin etteivät he tee pyörävarkausten suhteen mitään
Toivottavasti haitte pyörän omin toimin takaisin. Aina ei poliisikaan kerkeä kaikkialle ja täten pyörävarkaudet eivät ole prioriteettien kärjessä
Lähtökohtaisesti tulevat aina paikalle kun vaan kerkeävät, ihan kuten muidenkin rikosten kohdalla
Nyt on uhriutumiset tulilla kun käry on käyny! Aluks oli mittaamattoman arvokkaita pelipaitoja. Sitten yks pelipaita on saatu takas rynnäkköjen avulla. Sitten siitä kehuskellaan et Litmasen paita on nyt päällä. No sit yhtäkkii se ei ookkaan arvokas ja se onkii painatettu vaan Litmasen nimellä. Aleksi "jakomielitauti" Valavuori koita päättää jo!
@TosiFani Porissa kaikki on paskaa jopa poliisit? Siis jos mä soitan 112 ja kerron että mun parin tonni pyörä nostettiin just pakuun joka ajo paikkaan X jonka rekkari on X niin väität että eivät viitsi saapua paikalle? Älä nyt viitti.
Voin kertoa tarinan myös Stadista. Steissin ympäristössä kun eri puolilla on tsygiä varsin paljon parkissa. Usein myös siinä kulmilla on maija parkissa. Frendi osui paikalle kun hänen tsygäänsä nostettiin matkaan mutta ei ne poliisit sillä maijalla lähteneet silti perään vaikka frendi sinne juoksi kertomaan. Naisena ei lähtenyt painimaan (eikä moni kundikaan lähde eikä useimmiten kannatakaan mutta tämä jo ennen kuin joku kysyy) ja selväksi kävi että pyörävarkaudet on poliisin prioriteettilistalla aika häntäpäätä.@TosiFani Porissa kaikki on paskaa jopa poliisit? Siis jos mä soitan 112 ja kerron että mun parin tonni pyörä nostettiin just pakuun joka ajo paikkaan X jonka rekkari on X niin väität että eivät viitsi saapua paikalle? Älä nyt viitti.
Porin poliisi nyt ei saanut edes Anneli Aueria kiinni, joten joku polkupyörävarkauden selvittäminen olisi jo aivan liian monimutkainen tehtävä.Näin kävi, poliisille ilmoitettiin asuinalue ja henkilön nimi, joka pyörällä ajelee.
Toista se on Velaksin paitavarkauksien kanssa. Ne ovat siellä listan kärkipäässä heti murhien, ala-ikäisten katoamisten ja tapon yrityksien jälkeen.ja selväksi kävi että pyörävarkaudet on poliisin prioriteettilistalla aika häntäpäätä.
Kyllä ne tulee. Satavarmasti. Poliisijohdon kertomana tämä.Porissa eivät tule, ilmoittavat tämän hyvin selkeästi.