Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 599 109
  • 13 596

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jestas jos joutuisi itse päivystämään twitteriä 24/7 ja reagoimaan kaikkeen mahdolliseen ja mahdottomaan.

Mulla hajois kuuppa aika nopeasti tohon hommaan, mä poistuin aikoinaan facebookista kun siellä oleva materiaali alkoi ahdistamaan ja nostamaan tunteita

Suosittelen samaa poistumista / taukoa itse kullekin.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Noinkohan Han oikeasti myllyttää itselleen sen kunnianloukkaussyytteen vielä? :D

Luultavasti Valevuori hakee juuri sitä, vähän sakkoja (joita ei maksa vaan antaa mennä ulosottoon) ja vitusti uhriutumista fanipojille.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs




Nyt laittoi Velaksi kovan tarjouksen tiskiin. Suostuu tuomaan satojen miljoonien arvoisen substanssinsa Suomen rahapelimarkkinan lisensointiryhmään naurettavan pienellä miljoonan euron vuosipalkalla. Kaiken lisäksi tämä filantrooppi lupaa laittaa koko ensimmäisen vuoden palkkansa verovelkoihin. Toki sellaisen pikkujutun Han unohtaa, että kun tuosta miljoonastakin pitäisi myös ne verot maksaa, jäisi verovelkaa edelleen varmasti yli puoli miljoonaa. Erona kuitenkin Valehiihtoon, että nyt lupaa laittaa koko summan verovelkoihin. Valehiihtoakin toki mainosti velkojen lyhennyksellä, mutta ei tainnut kirjaimellisesti luvata laittaa kaikkea velkoihin, niin ei sitten tainnut laittaa latiakaan.

On nämä Velaksin haut verovelkojen pikamaksuun Kummeli-kamaa. Jostain taivaalta se odottaa miljoonan putoavan, että saisi kuuluisan pöytänsä puhtaaksi. Oli varmaan tarjonnut itseään myös Selänteen Jokereiden luovaksi johtajaksi vaatimattomalla miljoonan vuosipalkalla. Miljoona, pikkuraha, Camaboom!

Elämäntyylillään miljoonan palkasta jäisi parisataa tonnia kulujen ja verojen jälkeen verovelkojen maksuun. Ulosotossa olisikin enää miljoona sen jälkeen. Hienoa!
 

Jabbbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
On nämä Velaksin haut verovelkojen pikamaksuun Kummeli-kamaa. Jostain taivaalta se odottaa miljoonan putoavan, että saisi kuuluisan pöytänsä puhtaaksi.

-Kyllä ne minun mielestä minun rahoja ovat.

Aleksi "Pentti Köyri" Valavuori.

Tämä ketjun sankarihan taisi myös valehiihdon aikoihin kaupitella itse Köyrin kuvalla painettuja paitoja. Oli vielä muka jotain "pelastuspakettia" tms, jota möi näiden paitojen muodossa makeasti nauraen hintaluokalla tonnilla lähtee kipale.

Kirjaimellisesti ihan täyttä kummeli-kamaa - Camaaa!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kalpa
Maksamattomat laskut olisivat käsittääkseni yksityisoikeudellisia saatavia. Kultaranta resortilla, Jokisuulla ja Salonojalla on velkakirjasaatavia, joten lainajuttuja nuo ilmeisesti ovat.
Voi korjata, jos olen väärässä.
Noihin aikoihin jätettiin charter-lennot maksamatta..

Yhtäkaikki, kertoo jotain työntekijästä, jos etukäteen maksetut palkat/isot lainat jäävät maksamatta urheiluvaikuttajan jo siirtyessä "parempiin" hommiin.
 
Suosikkijoukkue
Kalpa
Voi korjata, jos olen väärässä.
Noihin aikoihin jätettiin charter-lennot maksamatta..

Yhtäkaikki, kertoo jotain työntekijästä, jos etukäteen maksetut palkat/isot lainat jäävät maksamatta urheiluvaikuttajan jo siirtyessä "parempiin" hommiin.
.. Toki parempia hommia ja ruumiille sopivampia ovat nämä nykyiset.
Heräilet puolen päivän aikaan hotellista tai sponsoroidusta kaverin kämpästä ja alat twiittailemaan kahvin juotuasi.

Valahiihdon kusetetuilla masseilla kyllä pystyy maksamaan vielä vuoden 100 tonnin elämää, kunhan järjestelee lisäksi elämysmatkoja omassa seurassaan.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Uskomaton jamppa tämä Han. Elää kyllä niin omassa harhaisessa maailmassaan että huh huh.

Eikö tuo Doer oikeasti ymmärrä kuinka pellen itsestään tekee?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Toi on minusta oikein kohtuullinen tarjous.

Aleksi, jos luet tätä: myös ministeriöiden viranhaltijat työtarjouksen kanssa soittavat 029-alkuisista numeroista. Se ei aina siis ole aina Verohallinto, ulosottolaitos tai poliisi.

Voit rohkeasti vastata!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kalpa
Toi on minusta oikein kohtuullinen tarjous.

Aleksi, jos luet tätä: myös ministeriöiden viranhaltijat työtarjouksen kanssa soittavat 029-alkuisista numeroista. Se ei aina ole ole aina Verohallinto, ulosottolaitos tai poliisi.

Voit rohkeasti vastata!
Ainoa pikku bluffi tässä on jälleen se, että kenellekään kohtalaiselle autojobbarillekaan ei makseta yli kolmea tonnia kuussa..
Vaikka kuinka paljon paskaa sössöttäisi..
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Vai miljoonan vuosipalkka. Haluaisi kuitenkin ensimmäisenä päivänä etukäteen koko summan ja sponsoriauton perävalot vaan näkyisi, koirat jäisi perään haukkumaan.

Joku massi-ihminen voisi tarjota Allulle miljoonan siitä somettomasta vuodesta, siinä olisi kaverille Aku Ankkamainen rahat vai kolmipyörä -tilanne.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Joku massi-ihminen voisi tarjota Allulle miljoonan siitä somettomasta vuodesta, siinä olisi kaverille Aku Ankkamainen rahat vai kolmipyörä -tilanne.
Siitä kertyisikin ihan mukava tuntiliksa. Viimeksi vuoden sometauko kesti kaksi tuntia.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit
Erikoisesti muotoiltu kyllä tuo ensimmäinen lause, itse olen ymmärtänyt että johonkin asiaan suostuminen edellyttää että on ennen tätä kysytty ylipäätänsä mitään. Vähän veikkaan että Aleksi saa odotella kutsuaan vielä tovin jos toisenkin.
Näin me tavikset helposti luullaan, mutta Doer painii eri sarjassa. Hanella palkkaneuvottelut alkavat ennen kutsua työhaastatteluun.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Erikoisesti muotoiltu kyllä tuo ensimmäinen lause, itse olen ymmärtänyt että johonkin asiaan suostuminen edellyttää että on ennen tätä kysytty ylipäätänsä mitään. Vähän veikkaan että Aleksi saa odotella kutsuaan vielä tovin jos toisenkin.
Saatan toki olla myös täysin väärässä, mutta jotenkin itse kuvittelisin, että moisiin valtion vastuutehtäviin hakijoille tehtäisiin suurin piirtein ensimmäisenä kattava turvallisuusselvitys, jota todennäköisesti ehdollista vankeusrangaistusta suorittava mouhoaja ei mitä luultavimmin läpäisisi.

Enkä oikein myöskään ymmärrä, miksi maltalaisten betsibookkereiden affi kuvittelee olevansa jokin suuri auktoriteetti. Enemmän tässä varmaankin painaisi ns. pikkuasioiden hallinta (joissa Valeksi ei ole omien sanojensa mukaan hyvä), taskulaskinpelleily (joka ei Valeksia omien sanojensa mukaan kiinnosta) sekä talousosaaminen (josta Valeksilla on todistetusti heikot näytöt).
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Saatan toki olla myös täysin väärässä, mutta jotenkin itse kuvittelisin, että moisiin valtion vastuutehtäviin hakijoille tehtäisiin suurin piirtein ensimmäisenä kattava turvallisuusselvitys, jota todennäköisesti ehdollista vankeusrangaistusta suorittava mouhoaja ei mitä luultavimmin läpäisisi.

Enkä oikein myöskään ymmärrä, miksi maltalaisten betsibookkereiden affi kuvittelee olevansa jokin suuri auktoriteetti. Enemmän tässä varmaankin painaisi ns. pikkuasioiden hallinta (joissa Valeksi ei ole omien sanojensa mukaan hyvä), taskulaskinpelleily (joka ei Valeksia omien sanojensa mukaan kiinnosta) sekä talousosaaminen (josta Valeksilla on todistetusti heikot näytöt).
Koska Han on jo sentään 15 vuotta öyhöttänyt tästä! Se on yhtä kuin vedonlyöntifirman pyörittäminen.

Loppuu kyllä Hanilla vuodet pian kesken, kun milloin ollaan 4-vuotiaasta asti oltu urheilun huipulla tai vuosikymmeniä tiedetty kaikki valtion monopoleista.
 

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit




Pitääköhän tämä paikkansa, vai liittyykö vain tuohon kuvaan. Joka tapauksessa olisi todella koominen, joskin hyvin uskottava tilanne, että lokki olisi liihotellut Hongan matsiin ilmaislippua vonkaamaan, juuri kun Honka on kaikkien yllätykseksi noussut mestaruustaistoon.

Jos Honka vie mestaruuden, tulemme kuulemaan lausuntoja tyyliin ”Honka on yksi Suomen parhaiten hoidetuista seuroista, kaikki lajit huomioiden..Oon syntyjäni Espoon kundi ja sydän sykkinyt aina Hongalle..Oon aina parhaani mukaan tukenut tätä hienoa seuraa, ostakaa linkkaamani sivun kautta ensi kauden kausarit..Kiitti kundit, (name droppailuna 5-7 Hongan organisaation keskeistä nimeä) hyvää duunii.”
 

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit
On se tuon twiittaajan toisenkin viestin mukaan siellä ollut järkkäreiden kanssa jostain jauhamassa, mutta ei matsia tullut katsomaan. Hahaha, siellä on lokki käynyt jo skouttaamassa mahdollisen perseennuolennan kohteen kotistadionia. Ei ole kuitenkaan irronnut ilmaislippua, joten lähtenyt kotiin (siivouskomeroon). Pitää toivoa että Honka pysyy mestaruustaistossa loppuun asti, kyllä sieltä kohta alkaa tippumaan lipovia twiittejä joukkueen suuntaan.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös