Hanella palkkaneuvottelut alkavat ennen kutsua työhaastatteluun.
Jep ja jälkipyykkiä pestään oikeudessa.
Hanella palkkaneuvottelut alkavat ennen kutsua työhaastatteluun.
Saatan toki olla myös täysin väärässä, mutta jotenkin itse kuvittelisin, että moisiin valtion vastuutehtäviin hakijoille tehtäisiin suurin piirtein ensimmäisenä kattava turvallisuusselvitys, jota todennäköisesti ehdollista vankeusrangaistusta suorittava mouhoaja ei mitä luultavimmin läpäisisi.Erikoisesti muotoiltu kyllä tuo ensimmäinen lause, itse olen ymmärtänyt että johonkin asiaan suostuminen edellyttää että on ennen tätä kysytty ylipäätänsä mitään. Vähän veikkaan että Aleksi saa odotella kutsuaan vielä tovin jos toisenkin.
Koska Han on jo sentään 15 vuotta öyhöttänyt tästä! Se on yhtä kuin vedonlyöntifirman pyörittäminen.Saatan toki olla myös täysin väärässä, mutta jotenkin itse kuvittelisin, että moisiin valtion vastuutehtäviin hakijoille tehtäisiin suurin piirtein ensimmäisenä kattava turvallisuusselvitys, jota todennäköisesti ehdollista vankeusrangaistusta suorittava mouhoaja ei mitä luultavimmin läpäisisi.
Enkä oikein myöskään ymmärrä, miksi maltalaisten betsibookkereiden affi kuvittelee olevansa jokin suuri auktoriteetti. Enemmän tässä varmaankin painaisi ns. pikkuasioiden hallinta (joissa Valeksi ei ole omien sanojensa mukaan hyvä), taskulaskinpelleily (joka ei Valeksia omien sanojensa mukaan kiinnosta) sekä talousosaaminen (josta Valeksilla on todistetusti heikot näytöt).
Onko Hanella ollut joskus ihan oikeitakin ystäviä ja tukijoita? Nyt kun tuota menoa katsoo niin ei tunnu montaa kaveria enää tästä maasta löytyvän.
Repesin näille viesteille. Ei ole pelkästään urheilun seuraajien parissa havaittuna tämä spedeily.
Mitkä neuvottelut??? Han ilmoittaa palkkansa.Näin me tavikset helposti luullaan, mutta Doer painii eri sarjassa. Hanella palkkaneuvottelut alkavat ennen kutsua työhaastatteluun.
Ilmoittaako myös ennakkopidätyksen määrän?Mitkä neuvottelut??? Han ilmoittaa palkkansa.
Ei tartte, on tiedossa kaikilla työnantajilla.Ilmoittaako myös ennakkopidätyksen määrän?
Ilmoittaako myös ennakkopidätyksen määrän?
Nettomaksajalle ei tehdä ennakonpidätyksiä. Vero maksetaan alveina sikariostoksilla. Tänään mätkyjen maksupäivä joten joutuu muutaman laatikon ostamaan.Ilmoittaako myös ennakkopidätyksen määrän?
Ei ihme, että seuraava valtion budjetti on alijäämäinen, kun nettomaksaja Doer lähdössä Euroopan kiertueelle.
Ei ihme, että seuraava valtion budjetti on alijäämäinen, kun nettomaksaja Doer lähdössä Euroopan kiertueelle.
Kenenkä kyytiin lokki on tällä kertaa siipeillyt?
Kenenkä kyytiin lokki on tällä kertaa siipeillyt?
Kyllä nuo Velaksin kusetuksiin rahojaan syytävät neropatit on lähtökohtaisesti sen verran puupäitä, etteivät edes ymmärrä tulevansa kusetetuiksi. Ja jos joku tajuaa niin ei itselleen myönnä, niin se ihmismieli toimii.Valehiihdon masseilla siellä (pöytälaatikko)firma kustantanee reissut taas. Montakohan moista kuprua mies vielä pystyy tekemään, tässä meni kuitenkin ns. frendienkin (Antti Mäkinen yms.) rahat kusetukseen.