En itse seuraa Valavuorta missään someissa, niin osaako joku vastata että onko Hanilla paljon faneja? Siis oikeasti sellaisia, jotka pitävät hänen juttujaan ja ajatuksiaan fiksuina ja viisaina? Vai toimiiko ennemmin vain tahattomana komiikkana?
Mä olin Hanen kanssa samaa mieltä ja seurailin Valavuori liveä viime kesän/syksyn tienoilla. Tuolloin oli kuuma peruna se transujen ja muiden miesnaisten osallistuminen naisten urheiluun ym.. Noista jutuista aivan samaa mieltä, ja silloin sitten vielä vastapuolen tyhmyys vielä jotenkin sai vielä asettumaan enemmin Aleksin puolelle.
Mutta. Elokuu 2022 ja mielipide on hiukan muuttunut. En ole vajaaseen vuoteen liveä katsellut elämänmuutosten seurauksena, mutta Twitterissä ja IG:ssä on kaveri seurannassa ja on kyllä muuttunut oma mielipide. Alkuun oli sellanen "no, annetaan nyt mahis" -fiilinki sillon kun aloin tota talkshowta kuunnella, mutta tosiaan viimesimpien tempausten perusteella vaikuttaa ihan yhtä mulkulta kaverilta, joka sillon Sihvoselle Ylelle jossain istunnossa tiesi kertoa kuinka kauan on ollut huippu-urheilun kanssa tekemisissä ja sen sellaista.
En usko, että faneja on hirveänkään paljoa, mutta varmasti moni ihminen haluaa nähdä puhdasta draamaa ja keskustelua ja kannanottoja. Sitten on varmaan paljon niitä päänsäkolauttajia, jotka öyhöttävät mukana faktoista välittämättä.