Saarihan laittoi Valavuorelta twiitin esille ja teki lisäksi sen alle tarkoituksella muutoksen:
"Sinun ... huumeidenkäyttöäsi".
Alkuperäinen tuo ei ole, vaan siitä on poistettu useita sanoja välistä. Oikea muoto oli "Sinun ja lähipiirisi mahdollista huumeidenkäyttöä".
Tämä siis sen perusteella, mitä Saari toi itse faktana esille. Muusta en tiedä mitään.
Siis Saari itse linkkasi tuon kuvan, missä on alkuperäinen teksti kokonaan ja nimenomaan puhuu vihjailusta. Aiempaa löytyy myös VAleksin vihjailua Marinin ja jauhojengin huumeidenkäytöstä mikä ei varmasti perustu yhtään mihinkään.
Esim:
"Ohho... toivottavasti tämä on fake news. Toki aika moni on maininnut ettei videolla nähtäisi ihan pelkkiä kännisiä. Itse en osaa sanoa."
"Tuli aikoinaan vedettyä viinaa enemmän kuin tämä pääministerin pissisjengi on ehtinyt juoda yhteensä. En ole siitä kovin ylpeä. Silti tollasiin tiloihin mikään alkoholi ei mua kyllä koskaan saanut."
"Totta. Toki tansseissa jauhot on tarkoitus laittaa lattialle, ei nenään."
"Ainoa vaihtoehto säilyttää edes ohut uskottavuus pääministerinä on marssia huumetestiin ja ottaa sinne videolla näkyvät muut julkisuuden henkilöt mukaan. Ja kyllä, on pääministerin vastuulla nähdä mitä jengi pienissä yksityisbileissä vetää, etenkin kun on kyse ystävistä."
"Mikäli näin ei tapahdu on päivänselvää, että pääministerin ystäväpiirin yksityisbileissä on käytetty huumeita ja pääministeri on tästä itse tietoinen."
Eli koska videolla reivataan liian kovaa, pitää koko ystäväseurueen mennä huumetestiin tai olet huumeidenkäyttäjä. Tässä myös tätä klassista argumentaatiota.