Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 666 900
  • 13 714

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Mihin porukkaan kuulun, ku en tykkää Sannan enkä Valeksin touhuista? Oonko sitten kepulainen?

Kumpaa pidät vielä vähemmän tykättävänä? Jos et osaa vastatata, niin sitten varmaan kepulainen. Ehkä.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Mihin porukkaan kuulun, ku en tykkää Sannan enkä Valeksin touhuista? Oonko sitten kepulainen?

Oletko katsonut peiliin ja nähnyt siellä kaljun, ja partasuisen lappalaisen kansanedustajan joka on myös kova twiittaamaan?
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT




Vähintään 1300€ per päivä tulee verotettavaa tuloa twiittaamalla (vai onko yli 2000€ kun on 40 twiittiä täynnä?). On se kova. Nyt voi hanhinaamat kaakattaa, mutta kun verotiedot julkaistaan niin Aleksi laittaa vihaajille jauhot suuhun. 6 numeroinen summa tulossa helposti

Yli puoli miljoonaa vuodessa oksentamalla jotain paskaa Twitteriin ja painamalla enteriä. Nerokas mies, ei mene montaa vuotta kun verovelat on maksettu!
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
PPHOTT. Eli, Pita pahaa han on teille tehnyt?

Ihmeellistä irvailua vaikka mies parhaansa tekee että saa veronsa maksettua verottomana.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jätkä jättää tuloverot maksamatta ja kuittaa ne puheidensa mukaan välillisillä veroilla, ei kai siinä sitten mitään... Tekis mieli kirjoittaa jotain ilkeää mutta ei Han ole mulle pitaa pahaa tehnyt.
 

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit
On tosiaan melko cowa kun ”varovaisen” arvion mukaan on tänäänkin tienannut jo 1,3k. Rahantuloa ei voi estää kun on Midas työntouhussa.

Velaksi on kyllä maksimaalinen huomiohuoraaja. Hanhinaamat varmaan muistavat, kuinka Han koronapandemian alkumetreillä otti jonkun twittervirologi tittelin itselleen ja piti päivittäin mitä lie tiedotustilaisuuksia, ja kertoi kuinka se ja se asia kusee hallituksen ja THL:n koronan hoidossa. Sitten vähän sen jälkeen alkoi vetää Valevuori Liveä, joka lähti aika kivasti pyörimään viraiden ja katsojalukujen suhteen. Sitten Velaksi selitti jossain lehtijutussa, että nyt on vihdoin löytänyt sen oman juttunsa, ja myönsi mopon aiemmin keulineen kun oli yrittänyt olla kaikkien alojen asiantuntija, viitaten erityisesti noihin kannanottoihin hallituksen koronatoimista. No nyt se on sitten ihan samalla tavalla maanisesti huoraamassa huomiota case Marinissa.

Velaksi ei ole vuosien aikana muuttunut pätkääkään, vaan aina uudelleen ja uudelleen luo nahkansa ja selittää kuinka aiemmin teki virheitä alkoholismin jne. takia, että kyllä Hanessa on miestä nostaa käsi pystyyn virheen merkiksi, ja nyt on kaikki toisin. Läpeensä patologinen valehtelija ja opportunisti. Se jaksaa tuota vouhotustaan Marinista tasan niin kauan kuin tuli palaa aiheen ympärillä ja tietää saavansa huomiota persuilta ynnä muilta öyhöttäjiltä. Sitten se yhtäkkiä unohtaa Marinin biletykset yhtä nopeasti kuin ”varastetut” paidat, ja menee öyhöttämään ja huomiohuoraamaan seuraavan löyhkäävän paskakasan äärelle. Tämä looppi pyörii hamaan tappiin asti, niin kauan kuin some on pystyssä.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Huikea ukko tämä meidän Allu. "Lisäksi ostin sikareita, joissa oli veroa satoja euroja". Allu pitäisi saada ehdottomasti veronmaksajain keskusliiton keulakuvaksi. Allu voisi sikari huulessa kertoa miten nolla tuloilla ja twiiteillä tätä yhteiskuntaa oikein rahoitetaan.

Taidan itsekin jättää tuloverot maksamatta ja ilmoittaa verottajalle, että olen ostanut niin paljon sikareita eli näistä sikareista maksamani verojen pitää riittää. Samalla olen työllistänyt sikarikauppiasta, sikareiden valmistajaa, tuhkakuppien valmistajaa, siivoojia, roskakuskeja, kaatopaikkojen työntekijöitä etc. jotka maksavat kuitenkin verot, eli siis pyöritän käytännössä koko yhteiskuntaa sikareita ostamalla. Samalla voisin pitää kerran viikossa jonkun liven jossa arpoisin kuvitteellisia matkoja ympäri maailmaa ja arvonnan voittaisin aina itse. Livessä vieraana voisi olla joku "nevöhöörd" vapaaottelija hokemassa kirosanoja ja samalla voisin tuomita kaikki arvostelijat/epäilijät kaakattaviksi hanhinaamoiksi. Kerran vuodessa ostaisin 100 lippua vaikka naisten käsipallo-otteluun. Tekaiseisin niistä VIP-lippuja ja olisin suuri hyväntekijä, sekä kova urheilumies. Seura jäisi tästä toki tappiolle, mutta poreissa ja sikari huulessa ei sillä olisi mitään väliä. Hommaisin jostain siivouskomeron jota voisin kutsua studioksi. Pelipaitoja en sinne uskaltaisi jättää, koska joku rosvo vei Allunkin paidat.
 

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Huikea ukko tämä meidän Allu. "Lisäksi ostin sikareita, joissa oli veroa satoja euroja". Allu pitäisi saada ehdottomasti veronmaksajain keskusliiton keulakuvaksi. Allu voisi sikari huulessa kertoa miten nolla tuloilla ja twiiteillä tätä yhteiskuntaa oikein rahoitetaan.

Taidan itsekin jättää tuloverot maksamatta ja ilmoittaa verottajalle, että olen ostanut niin paljon sikareita eli näistä sikareista maksamani verojen pitää riittää. Samalla olen työllistänyt sikarikauppiasta, sikareiden valmistajaa, tuhkakuppien valmistajaa, siivoojia, roskakuskeja, kaatopaikkojen työntekijöitä etc. jotka maksavat kuitenkin verot, eli siis pyöritän käytännössä koko yhteiskuntaa sikareita ostamalla. Samalla voisin pitää kerran viikossa jonkun liven jossa arpoisin kuvitteellisia matkoja ympäri maailmaa ja arvonnan voittaisin aina itse. Livessä vieraana voisi olla joku "nevöhöörd" vapaaottelija hokemassa kirosanoja ja samalla voisin tuomita kaikki arvostelijat/epäilijät kaakattaviksi hanhinaamoiksi. Kerran vuodessa ostaisin 100 lippua vaikka naisten käsipallo-otteluun. Tekaiseisin niistä VIP-lippuja ja olisin suuri hyväntekijä, sekä kova urheilumies. Seura jäisi tästä toki tappiolle, mutta poreissa ja sikari huulessa ei sillä olisi mitään väliä. Hommaisin jostain siivouskomeron jota voisin kutsua studioksi. Pelipaitoja en sinne uskaltaisi jättää, koska joku rosvo vei Allunkin paidat.
Kuulostaa hyvältä. Voi olla, että Han jopa kutsuisi sinut vieraaksi Suomen suosituimpaan keskusteluohjelmaansa. KAMA!
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Jonkun fiksun pitäisi tehdä se varjotili, jossa ainoastaan kerrotaan mitä Valeksin mielessä oikeasti liikkuu ulostaessaan kaikkivoipaisuuttaan meille rahvaalle. Rahvasta kiinnostaa!
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Mihin porukkaan kuulun, ku en tykkää Sannan enkä Valeksin touhuista? Oonko sitten kepulainen?

Kyllä. Keskustan puolueaktiivit ovat jo jäljittämässä sijaintiasi ja sinut tultaneen noutamaan puoleen littymisseremoniaan vielä kuluvan viikon aikana. Puoluekirjan saatuasi joudut päättämään lähdetkö loppupäiväksi a) Kärnän kanssa ampumaan elukoita b) Kuuntelemaan Väyrysen luentoa Puolueen ja Paavon historiasta vai c) Sipilän kanssa Rauhanyhdistyksen esittelytilaisuuteen ja seuroihin, jossa mahdollisuus päästä pikavauhtia ns. L-bonustason kepulaiseksi. Niin ja kerran kuussa joku onnekas liittyjä pääsee leipomaan munkkeja Katri Kulmunin kanssa.

Ketjun sankarilla menee kyllä lujaa monellakin rintamalla. Tupakoinninkin on "lopettanut" ajat sitten, mutta isolla rahalla on sikareita silti taas ostettu. Voi Valeksi...
 

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit
Huikea ukko tämä meidän Allu. "Lisäksi ostin sikareita, joissa oli veroa satoja euroja". Allu pitäisi saada ehdottomasti veronmaksajain keskusliiton keulakuvaksi. Allu voisi sikari huulessa kertoa miten nolla tuloilla ja twiiteillä tätä yhteiskuntaa oikein rahoitetaan.

Taidan itsekin jättää tuloverot maksamatta ja ilmoittaa verottajalle, että olen ostanut niin paljon sikareita eli näistä sikareista maksamani verojen pitää riittää. Samalla olen työllistänyt sikarikauppiasta, sikareiden valmistajaa, tuhkakuppien valmistajaa, siivoojia, roskakuskeja, kaatopaikkojen työntekijöitä etc. jotka maksavat kuitenkin verot, eli siis pyöritän käytännössä koko yhteiskuntaa sikareita ostamalla. Samalla voisin pitää kerran viikossa jonkun liven jossa arpoisin kuvitteellisia matkoja ympäri maailmaa ja arvonnan voittaisin aina itse. Livessä vieraana voisi olla joku "nevöhöörd" vapaaottelija hokemassa kirosanoja ja samalla voisin tuomita kaikki arvostelijat/epäilijät kaakattaviksi hanhinaamoiksi. Kerran vuodessa ostaisin 100 lippua vaikka naisten käsipallo-otteluun. Tekaiseisin niistä VIP-lippuja ja olisin suuri hyväntekijä, sekä kova urheilumies. Seura jäisi tästä toki tappiolle, mutta poreissa ja sikari huulessa ei sillä olisi mitään väliä. Hommaisin jostain siivouskomeron jota voisin kutsua studioksi. Pelipaitoja en sinne uskaltaisi jättää, koska joku rosvo vei Allunkin paidat.
Tämä sikariesimerkki on loistava kiteytys Velaksin logiikasta verojen maksussa. Tosiaan ne Velaksin maahan heittämiä sikarintumppeja kärryynsä keräävien siivoojienkin palkastaan maksamat veroeurot ovat Velaksin ansiota, ja oikeastaan siivoojien saamat veronpalautuksetkin varmasti kuuluisivat Hanelle. Kyllä ne minun mielestäni minun rahojani ovat jne. Velaksi pystyy aina vaan uudestaan alittamaan jo aiemmin lattiatasoon asettamansa riman. Miillon Hanet saataisiin kiven sisään..
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Jos Valavuori/Palander lyö tiskiin todisteet ”jauhojengin” aineiden käytöstä. Niin lupaan ensi talvena hiihtää 300km
Lähteekö joku mukaan niin saadaan Aleksin hiihtämä tonni täyteen?
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT

Vitut tämä mitään ole maininnut. Twiitannut useaan kertaan, aivan kuin tietäisi jotain mutta lopulta on aina askeleen perässä jonkun Rantasen Vesan kirjoittamia juttuja, joihin tulee jälkikäteen kommentoimaan "No ni, mitä mä sanoin???"

Sama juttu Marinin keissin kanssa, jatkuvaa vihjailua, mutta koskaan ei mitään konkreettista, vaikka Oskari Saarikin on tätä noin 10 kertaan kysynyt. Sitten jonkun Seiskan lehtijutun jälkeen polleana tulee paikalle: "Mitä minä sanoin, tietäjät tietää kjeh kjeh".

Kai tällä on pakkomielle esiintyä jonain relevanttina asiantuntijana, jolla on sisäpiiritietoa milloin mistäkin. Todellisuudessa ei sen enempää kuin tätä sokeasti uskovilla fanipojillaankaan.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Jos maksat euron metriltä niin totta kai

Minä voin maksaa saman kaltaisilla järjestelyillä kun otsikon päähenkilö. Järjestän ensin keräyksen ftr Live-pöytälaatikkofirmalle rahan kattamiseksi. Sitten kun kilometrit on hiihdetty, niin alan ottamaan yhtiöstä pikkuhiljaa rahoja palkkana. Osallistujat saavat rahaa metreistä tilille kuukausittain, kunhan olen ensin vähentänyt summasta elämiseen käyttämäni kulut. Veroja projektissa maksetaan sen verran, että olen nettomaksaja.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Minä voin maksaa saman kaltaisilla järjestelyillä kun otsikon päähenkilö. Järjestän ensin keräyksen ftr Live-pöytälaatikkofirmalle rahan kattamiseksi. Sitten kun kilometrit on hiihdetty, niin alan ottamaan yhtiöstä pikkuhiljaa rahoja palkkana. Osallistujat saavat rahaa metreistä tilille kuukausittain, kunhan olen ensin vähentänyt summasta elämiseen käyttämäni kulut. Veroja projektissa maksetaan sen verran, että olen nettomaksaja.
Muista hommaa kunnon sikareita mistä olet maksanut vähintään 100e veroja
 

Schadowan

Jäsen
Sääliksi kävi Oskari Saarta - yritti aloittaa tahdikkaan (niin tahdikkaan kuin Valavuoren kanssa pystyy) ja fiksun keskustelun Velaksin kanssa, mutta ei tuosta tullut yhtään mitään. Ei Valavuorella ole vaan kaikki kotona - teki oikeastaan aika pahaa lukea hänen vastauksiaan. Tavallaan haluan kiittää Oskaria, koska about noilla sanoilla olisin itsekin Aleksia haastanut, jos twitterissä olisin aktiivinen - mutta ei hullun kanssa voi keskustella. Ja mikä tärkeintä, Saari ei ole mikään nimetön trolli vaan ihminen, jolla oikeasti kompetenssia duunissaan ja muutenkin fiksun oloinen tyyppi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös