Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 600 360
  • 13 596

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Luoja mikä spede tämä Nurminen. Tosimiehet siis selvittävät asiat nyrkein ja jos et aivovamman uhalla suostu niin olet nössö luuseri. Jutut kuin yläasteen tarkkisluokan tupakkapaikalta.

Nyt on sellainen ÄIJÄ kyseessä että jopa Jere Karalahti kalpenee tämän rinnalla.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Sovin juuri sparrin Robert Heleniuksen kanssa. Otan turpaani, mutta lähden silti kehään, koska olen vitun kova jätkä. Tehkää paskahousut perässä. Ai ette usko? Todiste alla:

- Sparri keskiviikkona?
- Jes

Mä oon muuten suunnistanut esim. Daniel Hubmannia vastaan. Tosi juttu. Oltiin Jukolan viestissä samalla osuudella. Otin turpaan, mutta viivalla kuitenkin maailman parasta vastaan ja siihen ei mitkään vitun hanhinaamat pysty.
 

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers


On kyllä harvinaisen typerän oloinen ihminen. Siis todella. Harvoin sanon ketään tyhmäksi, mutta en muista kyllä ikinä nähneeni kenenkään omalla naamalla ja nimellä laukoneen sosisaaliseen mediaan noin tyhmiä kommentteja. Ymmärtäisin jos nuo heitot olisivat edes vähän hauskoja tai vastaavia mutta kun nyt kyseessä tuntuu olevan 6-luokkalaisen pojan kirjoittamia juttuja.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mä oon muuten suunnistanut esim. Daniel Hubmannia vastaan. Tosi juttu. Oltiin Jukolan viestissä samalla osuudella. Otin turpaan, mutta viivalla kuitenkin maailman parasta vastaan ja siihen ei mitkään vitun hanhinaamat pysty.
Et kai ole ollut Aleksin kanssa samalla osuudella? Valavuori veti Jukolassa 2015 ankkuriosuuden Daniel Hubmannia vastaan. Tiukka kisa, osuusajoissa 1455/1518 ajalla 3:12:22. Häviten vain parisen tuntia.
 
Viimeksi muokattu:

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Valavuorikin veti Jukolassa 2015 ankkuriosuuden. Tiukka kisa, osuusajoissa 1455/1518 ajalla 3:12:22.
En tiedä miten ihmeessä nämä harrastelijasuunnistajat, mutta tunnetut urheilijat ja julkkiset eli, Krista Pärmäkoski, Kaj Kunnas, Oona Tolppanen, Lassi Hurskainen ja Valevuori ovat saaneet yhden maailmanluokan suunnistajan mukaan ryhmäänsä?!?

Kyseinen ranskalainen Frédéric Tranchand painoi osuutensa 15. nopeimman ajan (15/1569), ja hänellä on vaatimattomat 8 MM/EM-mitalia suunnistuksesta.

Tuon joukkueen toiseksi paras oli Krista Pärmäkoski 782/1737 osuustuloksella.

Neljä rastiväliä Tranchand on painanut koko kisan ykkösenä, joten hiljaiseksi vetää eksyneen Valevuoren suorituksen suhteen.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En tiedä miten ihmeessä nämä harrastelijasuunnistajat, mutta tunnetut urheilijat ja julkkiset eli, Krista Pärmäkoski, Kaj Kunnas, Oona Tolppanen, Lassi Hurskainen ja Valevuori ovat saaneet yhden maailmanluokan suunnistajan mukaan ryhmäänsä?!?

Kyseinen ranskalainen Frédéric Tranchand painoi osuutensa 15. nopeimman ajan (15/1569), ja hänellä on vaatimattomat 8 MM/EM-mitalia suunnistuksesta.

Tuon joukkueen toiseksi paras oli Krista Pärmäkoski 782/1737 osuustuloksella.

Neljä rastiväliä Tranchand on painanut koko kisan ykkösenä, joten hiljaiseksi vetää eksyneen Valevuoren suorituksen suhteen.
Tässä tarinaa tuosta projektista:
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Jotenkin en yllättynyt Valavuoren kommentista. Kaikki sen hetkiseen projektiin liittyvä on muutenkin ollut aina lähellä Allun sydäntä pikkupojasta asti.

– Olen urheiluromantikko, ja Jukola on merkinnyt minulle aina isoa palasta suomalaista kulttuuria. Seitsemän osuutta Suomen kauniissa kesäyössä, ei se siitä paljon parane! hekumoi Aleksi Valavuori.
 

topdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
On kyllä harvinaisen typerän oloinen ihminen. Siis todella. Harvoin sanon ketään tyhmäksi, mutta en muista kyllä ikinä nähneeni kenenkään omalla naamalla ja nimellä laukoneen sosisaaliseen mediaan noin tyhmiä kommentteja. Ymmärtäisin jos nuo heitot olisivat edes vähän hauskoja tai vastaavia mutta kun nyt kyseessä tuntuu olevan 6-luokkalaisen pojan kirjoittamia juttuja.
Aika erikoiselta veijarilta vaikuttaa tämä Nurminenkin. Päässyt nyt Viaplay selostamaan näitä ufc matseja Suomeksi kun aikaisemmin oli kommentaattorin roolissa. Jos itse olisin hän en lähtisi someen tämmöistä paukuttamaan.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Jotenkin en yllättynyt Valavuoren kommentista. Kaikki sen hetkiseen projektiin liittyvä on muutenkin ollut aina lähellä Allun sydäntä pikkupojasta asti.

– Olen urheiluromantikko, ja Jukola on merkinnyt minulle aina isoa palasta suomalaista kulttuuria. Seitsemän osuutta Suomen kauniissa kesäyössä, ei se siitä paljon parane! hekumoi Aleksi Valavuori.
Vittu mitä paskaa taas suoltaa The Han. Seitsemän kertaa pitäis vetää kölin alta tämä itserakas idiootti.

Nurminen siihen seuraksi niin ei ikävä tulisi.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Aika erikoiselta veijarilta vaikuttaa tämä Nurminenkin. Päässyt nyt Viaplay selostamaan näitä ufc matseja Suomeksi kun aikaisemmin oli kommentaattorin roolissa. Jos itse olisin hän en lähtisi someen tämmöistä paukuttamaan.
Joo saattaa työnantaja vaihtua aika joutusaan jos jatkaa räksyttämistään. Varsinkin kun kommentit ovat täysin lapsen kengissä. Tämä läski luuseri heitto julkisesti oikein kruunasi kaiken hänen älyllisen kapasiteetin.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Joo saattaa työnantaja vaihtua aika joutusaan jos jatkaa räksyttämistään. Varsinkin kun kommentit ovat täysin lapsen kengissä. Tämä läski luuseri heitto julkisesti oikein kruunasi kaiken hänen älyllisen kapasiteetin.
Tähän repesin yöllä ihan totaallisesti. Emäntä ihmettelee miten jaksan seurata koko keissiä, mutta olihan tää koko Valevuori-Selänne-Nurminen-Sihvonen parasta Twitteriä hetkeen.

30v täytti kaveri tänä vuonna. Paljonkohan henkinen ikä mahtaa olla...
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Tähän repesin yöllä ihan totaallisesti. Emäntä ihmettelee miten jaksan seurata koko keissiä, mutta olihan tää koko Valevuori-Selänne-Nurminen-Sihvonen parasta Twitteriä hetkeen.

30v täytti kaveri tänä vuonna. Paljonkohan henkinen ikä mahtaa olla...
Elikkä meillä on tulevalle kaudelle uusi ykkösnyrkki?

TheHan-Nurminen-Teme

Puolustukseen sitten Sirpa ja Pussycat.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Elikkä meillä on tulevalle kaudelle uusi ykkösnyrkki?

TheHan-Nurminen-Teme

Puolustukseen sitten Sirpa ja Pussycat.
Tami tietenkin penkin takana.

Mestaruus kätelty.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Nyt kun Aleksi on vielä saanut tämän jätkän puolelleen, jonka mielestä miehuuden mittari on se, että asiat ratkaistaan nyrkein, niin kertoo se vielä entistä enemmän ihmisistä, jotka eivät Sihvosen puolelle tuossa lapsellisessa väittelyssä asetu.

Twitterin kommenttien perusteella niitä näyttäisi aika paljon olevan.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Nyt on kyllä vakka kantensa valinnut. Ilmeisesti tämä "vittu mä hakkaan sut"-Nurminen ei ainakaan välittömästi blokkaa ikävästi internetissä kiusaavia vaan antaa allumaista "maximum attack"ia (siinä missä allun attackit lähtee ensin sillä että rienaaja blokkiin ja sitten vasta maalitus ja vyörytys. Allu onkin social media power player)?

Tavallinen uuvatti kyllä tuntuu olevan, eli sopii täydellisesti rosteriin.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Muistaakseni olen kuullut tämän Nurmisen selostavan välillä ainakin Ylellä olympialaisia, joten tuskin tarvitsee hetkeen siitä suunnasta keikkaa odottaa.

Yleisesti tämä Valavuori vs. Sihvonen on taas kerran esimerkki nykyisestä keskustelukulttuurista. Kaksi eri ääripään tohvelisankaria vääntää laput silmillä oman ideologiansa puolesta, eikä millään muulla ole väliä kuin minun mielipiteellä. Siinä samalla yritetään kerätä mahdollisimman paljon hännystelijöitä, jotka pystyvät toimimaan vain kun muut ajattelevat.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Muistaakseni olen kuullut tämän Nurmisen selostavan välillä ainakin Ylellä olympialaisia, joten tuskin tarvitsee hetkeen siitä suunnasta keikkaa odottaa.

Yleisesti tämä Valavuori vs. Sihvonen on taas kerran esimerkki nykyisestä keskustelukulttuurista. Kaksi eri ääripään tohvelisankaria vääntää laput silmillä oman ideologiansa puolesta, eikä millään muulla ole väliä kuin minun mielipiteellä. Siinä samalla yritetään kerätä mahdollisimman paljon hännystelijöitä, jotka pystyvät toimimaan vain kun muut ajattelevat.
Kuinka idiootti pitää olla että omalla nimellään alkaa puolustamaan tuota paskaa mitä Han ja Teme ovat suoltaneet tuonne kaikkien silmille? Nurminen sopii tähän jengiin oikein hyvin. Kertoo vaan ihmisen typeryydestä.

Sihvonen on laittanut näitä nyrkinheristelijöitä pataan jo hyvän tovin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös