Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 603 443
  • 13 596

redpecka

Jäsen
Otan pienissä kaljoissa toisen kulman ja pomputtelen olisiko tässä mitään järkeä:

Aleksin tapaisia ihmisiä maailma on pullollaan. Han on ainutlaatuinen, kuten meistä tietysti kaikki. Kaikissa meissä on ripaus ehdottomuutta, anarkismia ja ylipäätään viettiä selvitä ja pyrkiä olee olemassa. Eikä vähätellä ideologismia.

Aleksi kuuluu niin sanottuihin alfa-ihmisiin fyysisen kykeneväisyytensä että sosiaalisten taitojensa perusteella, jotka loppujen lopuksi tätä sukua tulevat jatkamaan ja joiden jälkeläiset toimivat tulevaisuudessa about samoin jos saavat vain syntyä. Tässä ei ole nähdäkseni minun, Vantaan Peran tai Charles Darwininkaan puolesta mitään epäselvää eikä mukisemista.

Siitä en ole tietoinen ollenkaan miten ketjun päähenkilö kokee vaikka tämän ketjun, missä on erittäinkin rankkaa ja jopa ala-arvoista matskua sekä läpällä että kännissä.

Tulen nyt vihdoin viimein siihen mikä oli mielelläni mun:

Oletetaan hypoteettisesti, että otsikon kaveri hiljenisi muutamaksi vuodeksi. Tämä ketju hiljenisi myös... Joku kyselisi silloin tällöin että missä mennään? Onkohan siellä kaikki hyvin tai jotain..?

Sitten näkisimme Maarit Tastulan punainenlankaohjelmassa vieraana jonkun sänkikaljun, hieman varautuneen hahmon istuvan vastapäätä sohvalla. Suitsukkeet ja kaikki, himmeät valot ja Maaritin empaattinen ääni.

- Kerro kuka olet

- Joo, mä oon sellane ku Aleksi Valavuori

- Jännää. Jatka ihmeessä

- Koin olevani menneisyyteni vanki ja toistin aina uudestaan samoja oppimiani kaavoja. Toistin niitä aina uudestaan kun huomasin, että niillä pääsen kuitenkin eteenpäin vaikka sisimmäsi jotenkin tajusin ettei tämä voi olla oi... tai siis ei voi jatkua loputtomiin.

- Mitä sitten teit?

- Mun hyvä ystävä auttoi mut pois siitä kierteestä... Se sai mut tajuamaan, että mun on pakko hava.. siis herätä ja hakea jonkinlaista apua. Tiiät varmaan kuin vaikeeta se on alfoille.

- Hait sitten apua loppujen lopuksi.

- Joo. Mä esitin sitä kovaa jäbää vielä ehkä puol vuotta ja tuuttasin someen kaikkee paskaa.. siis tietsä ihan seuraajien takii. Sitten mä suljin someni, juttelut minusta esimerkiksi Jatkoajassa loppui - en siis itse sitä tiennyt kun en enää seurannut, mutta frendit sano.

- Miten sinulla nyt menee? Olit kuitenkin aikoinasi yksi Suomen seuratuimmista somevaikuttajista.

- Mulla menee nykyisin paremmin kuin koskaan elämässäni. Mulla on uusi perhe, meillä on kaks skidiä ja päivät täyttyy arjen rutiineista kun haetaan lapsia tarhasta ja vanhempaa kärrätään harrastuksiin. Siis sellaista normaalia elämää tiiäthän.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jaahas, voittaja on Suomessa ja risteilyllä tyttärensä kanssa. Toki suurin osa ajasta menee instassa vinoiluun, kuinka "mahtavia" nuo risteilyt ovat.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Jaahas, voittaja on Suomessa ja risteilyllä tyttärensä kanssa. Toki suurin osa ajasta menee instassa vinoiluun, kuinka "mahtavia" nuo risteilyt ovat.
Maailmanluokan glamouriin tottuneelle risteily karvahattukansan parissa on ankara paikka, hyttikin on pienempi kuin siivouskomero.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Jaahas, voittaja on Suomessa ja risteilyllä tyttärensä kanssa. Toki suurin osa ajasta menee instassa vinoiluun, kuinka "mahtavia" nuo risteilyt ovat.
Juuri samaa nauroin. Vähän erilaista päivitystä tulee kun on pojan kanssa pelireissuilla.

On noita tullut kymmeniä tehtyä lapsien kanssa ja kyllä niistä saa ihan hauskoja tehtyä kun vähän näkee vaivaa. Etenkin tälläiselllä kelillä.
 

Senaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jaahas, voittaja on Suomessa ja risteilyllä tyttärensä kanssa. Toki suurin osa ajasta menee instassa vinoiluun, kuinka "mahtavia" nuo risteilyt ovat.
Kuvottava ukko. Luulisi että kun pakoilee vastuuta aurinkorannoilla niin kaikki omien lasten kanssa vietetty aika olisi juhlaa. Mitä vielä. Aikuinen ihminen kitisee puhelin kädessä koko päivän kun pitäisi viettää tyttären kanssa aikaa.

Dompan kanssa vietetyt retket taitaa olla Doerille tärkeämpiä. Sanoinko jo että kuvottava ukko.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Samaa tulin tänne avautumaan. Näät tytärtäsi silloin ja ehkä joskus tuolloin ja koko ajan itket tai "huumorilla" heität miten niin mukavaa on, et ei ole enää kuin pari tuntia aikaa. Toivottavasti tyttärellä ei omaa instaa ole mistä näkisi isän todellisen mielipiteensä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tyttären äiti näkee ja toivon että todellakin reagoi tähän.

Vaikea kuvitella, että tohon nyt mitenkään "reagoitaisiin". Tai jos reagoitaisiinkin, niin tuskin siitä mitään seuraa. Valavuoren lapset pitäisi pitää muutenkin pois somesta kokonaan ainakin isänsä somekanavilta, mutta eipä ole sellaistakaan lastensuojelullista asiaa ollut havaittavissa. Ja Valan lasten äiti on kuitenkin lakimies, joten luulisi hänellä olevan ammattinsakin puolesta keskimääräistä paremmin hallussa keinot pitää lapset pois julkisuudesta. Ymmärtääkseni Suomen laki olisi lasten puolella ja se on kutakuinkin ilmoitusluontoinen asia, ettei lapsia Valavuoren koko maailmalle avoimissa somekanavissa tuoda millään tavalla esille. Mä en ikimaailmassa suostuisi moiseen lasten esittelyyn, jos olisin Valavuoren lasten äiti ja tarvittaessa hakisin siihen päätöksen käräjiltä. Mutta näköjään edes koulutus ei kaikkien kohdalla kerro vielä yhtään mistään.

Paheksun syvästi.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Tyttären äiti näkee ja toivon että todellakin reagoi tähän.
Kyllähän reagoinneissa ollaan pahasti myöhässä. Tässä malliesimerkki siitä että kannattaa harkita todella huolellisesti kenen kanssa lapsia tekee, sen henkilön kanssa on lopunelämää jonkin tasoisessa suhteessa.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Siellä on taas paha pride liike suututtanut Aleksin. Alkaa olla aika sakeaa menoa eikä kello ole edes kahdeksaa. Twitterissä alkanut, eiköhän se instassakain puhu kohta vihaisen näköisenä puhelimelle.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Onkos Valavuori lopettanut jo paskakärpäilyn periksen ympärillä, vai vieläkö se jaksaa? Jos jaksaa, niin onko vaihtanut tälle kaudelle taas seuraa?

Tässä muutaman vuoden sisällä on ollut jo JoMan, Vedon ja Mansen vankkureissa, ja vaihtanut lähes joka kaudelle leiriä, niin onko se nyt löytänyt jo Jymy-sydämen itsestään?
 

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit
Periksen eli Juha Perälän kanssahan sillä oli joku projekti vähän sen jälkeen kun Perälä lähti Aamulypsystä. Googlella selvisi, että kyseessä oli Mestarit-niminen urheilupodcast. Taisi jäädä tämäkin projekti, yllätys yllätys, varsin lyhytikäiseksi. Kuunteliko kukaan Hanhinaama tuota aikanaan? Melko jäätävältä ripulilta noin lähtökohtaisesti kuulostaa ajatus Velaksista ja Perälästä lyömässä hynttyitä yhteen.
 
Viimeksi muokattu:

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun vastaus varainkerjuumiehelle:

Urheilun (ja kaikkien muidenkin) tulee irtisanoutua Velkavuoren sekoilusta välittömästi – oikea urheilun taustatyö ja markkinointi tehdään ihan muualla kuin doerin kanssa.” Ei oikeaa urheilubisnestä tehdä nuolemalla ex NHL-pelaajan persettä tai kiukuttelemalla somessa".
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Doerin blokki viuhuu kohta. Jos siis twitterissä vastasit.

Ja siis mitähän tekemistä Pridella on kommunistien kanssa. Velaksin luokittelussa toki homot ja kommarit ovat samaa sakkia kaikki tyynni.
Valeksin luokittelussa kaikki arvovaltaisen Hanin kanssa eri mieltä olevat ovat aihepiiristä riippumatta kommunisteja.

Pride -> Vihervasemmisto -> Kommunismi

Vielä vahvistus Sel888nteen WhatsApp-ryhmästä, josta ei löytynyt ensimmäistäkään Perussuomalaisia äänestävää homoseksuaalia, joten case closed ja näin se vaan menee. Seuraava.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös