Aleksi Valavuori – urheilupersoona

• 3 922 245
  • 14 509

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Eikö Mummorulla betsaa ollenkaan jääkiekkoa enään? Mm-kisat anyone? NHL? Camaaaa? Boooom??

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Milloin Valavuori myy arpalippua NHL peliin Anaheimin. 50e lipun hinta 5000 kpl myytyjä arpoja. Voittaja on sattumalta Teemu S8l8mi?

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Mikä se vuoden isoin betsisumma sitten oli?
Syksyllähän mies löi niitä 10 euron NHL betsejä.
Oliko hän jopa uskaltanut tuplata panoksensa?

Edelleen mä muuten odotan niitä noin yhdeksänsataa NHL tipsiä mitä Han on vielä pystyssä tälle kaudelle.

Suosikkijoukkue
Kalpa
Katsoin Velkavuoren kuulumiset twitteristä ja oli kyllä helvetin iso virhe.

Nyt on tullut raukalla golffissa kylki kipeäksi.

Jokainen duunari voi miettiä, millainen tyyppi tämä jätkä olisi omalla työpaikallasi.. Töitä tehdään minimit, vastuusta luistetaan, itseänsä kehutaan, muita lytätään, pomon persettä nuollaan ja maksimit sairaslomaillaan.

Toki Hanen kohdalla duunarin homma olisi ala-arvoista, johtuen 40- vuoden kosketuksesta huippu-urheiluun..

Suosikkijoukkue
Kalpa
Ja tällä hetkellä eniten mietityttää, että miten helvetissä tämä paskanpuhuja on onnistunut välttämään rikostuomion liiketoimintakiellon aikana bulvaanin käyttämisestä??

Seuraavana syytelistalla olisi valahiihdon keräyksellä kerjätyn 200 tonnin käyttämisestä johonkin muuhun ( Epsanjassa elämiseen), kuin verotuomioihin.. Ei saatana.

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Ja tällä hetkellä eniten mietityttää, että miten helvetissä tämä paskanpuhuja on onnistunut välttämään rikostuomion liiketoimintakiellon aikana bulvaanin käyttämisestä??

Ja toinen juttu on se että koska Valevuori itse on tyhmä kuin saapas eikä varmasti osaisi itse suunnitella/toteuttaa tätä bulvaanikuviotaan toimivaksi, niin mikä näiden Lucratumin/Ultijamin(eli käytännössä koko kuvion suunnitelleiden) "omistavien" hessujen(Panu Mäki)motivaattori on? On kuitenkin varmasti työlästä ohjata Valeksin kaltaista mieslasta toimimaan koko ajan niin ettei kuse koko kuviota ja vie näitäkin kavereita oikeuteen.

Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kaiken järjen mukaan jatkoseuraamuksissa ei ole kysymyksiä "miksi" tai "miten", vaan ainoastaan "milloin".

Eli milloin nalli napsahtaa. Määrään kaikille hanhinaamoille loppuvuodeksi päähän soivaa arvontalaulua.

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit
Itse kun olen Hanen blokkaama twitterissä, en pääse seuraamaan doerointia. Onko siellä mitään kummempaa menossa MM-kisojen osalta? Onko Velaksi antanut jo Leijonille vinkkejä, miten laitetaan kroppaa likoon, tai onko naulannut Ruotsin varmaksi mestariksi tms?

npc

Jäsen
Otan pienissä kaljoissa toisen kulman ja pomputtelen olisiko tässä mitään järkeä:

Aleksin tapaisia ihmisiä maailma on pullollaan. Han on ainutlaatuinen, kuten meistä tietysti kaikki. Kaikissa meissä on ripaus ehdottomuutta, anarkismia ja ylipäätään viettiä selvitä ja pyrkiä olee olemassa. Eikä vähätellä ideologismia.

Aleksi kuuluu niin sanottuihin alfa-ihmisiin fyysisen kykeneväisyytensä että sosiaalisten taitojensa perusteella, jotka loppujen lopuksi tätä sukua tulevat jatkamaan ja joiden jälkeläiset toimivat tulevaisuudessa about samoin jos saavat vain syntyä. Tässä ei ole nähdäkseni minun, Vantaan Peran tai Charles Darwininkaan puolesta mitään epäselvää eikä mukisemista.

Siitä en ole tietoinen ollenkaan miten ketjun päähenkilö kokee vaikka tämän ketjun, missä on erittäinkin rankkaa ja jopa ala-arvoista matskua sekä läpällä että kännissä.

Tulen nyt vihdoin viimein siihen mikä oli mielelläni mun:

Oletetaan hypoteettisesti, että otsikon kaveri hiljenisi muutamaksi vuodeksi. Tämä ketju hiljenisi myös... Joku kyselisi silloin tällöin että missä mennään? Onkohan siellä kaikki hyvin tai jotain..?

Sitten näkisimme Maarit Tastulan punainenlankaohjelmassa vieraana jonkun sänkikaljun, hieman varautuneen hahmon istuvan vastapäätä sohvalla. Suitsukkeet ja kaikki, himmeät valot ja Maaritin empaattinen ääni.

- Kerro kuka olet

- Joo, mä oon sellane ku Aleksi Valavuori

- Jännää. Jatka ihmeessä

- Koin olevani menneisyyteni vanki ja toistin aina uudestaan samoja oppimiani kaavoja. Toistin niitä aina uudestaan kun huomasin, että niillä pääsen kuitenkin eteenpäin vaikka sisimmäsi jotenkin tajusin ettei tämä voi olla oi... tai siis ei voi jatkua loputtomiin.

- Mitä sitten teit?

- Mun hyvä ystävä auttoi mut pois siitä kierteestä... Se sai mut tajuamaan, että mun on pakko hava.. siis herätä ja hakea jonkinlaista apua. Tiiät varmaan kuin vaikeeta se on alfoille.

- Hait sitten apua loppujen lopuksi.

- Joo. Mä esitin sitä kovaa jäbää vielä ehkä puol vuotta ja tuuttasin someen kaikkee paskaa.. siis tietsä ihan seuraajien takii. Sitten mä suljin someni, juttelut minusta esimerkiksi Jatkoajassa loppui - en siis itse sitä tiennyt kun en enää seurannut, mutta frendit sano.

- Miten sinulla nyt menee? Olit kuitenkin aikoinasi yksi Suomen seuratuimmista somevaikuttajista.

- Mulla menee nykyisin paremmin kuin koskaan elämässäni. Mulla on uusi perhe, meillä on kaks skidiä ja päivät täyttyy arjen rutiineista kun haetaan lapsia tarhasta ja vanhempaa kärrätään harrastuksiin. Siis sellaista normaalia elämää tiiäthän.

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jaahas, voittaja on Suomessa ja risteilyllä tyttärensä kanssa. Toki suurin osa ajasta menee instassa vinoiluun, kuinka "mahtavia" nuo risteilyt ovat.

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Jaahas, voittaja on Suomessa ja risteilyllä tyttärensä kanssa. Toki suurin osa ajasta menee instassa vinoiluun, kuinka "mahtavia" nuo risteilyt ovat.
Juuri samaa nauroin. Vähän erilaista päivitystä tulee kun on pojan kanssa pelireissuilla.

On noita tullut kymmeniä tehtyä lapsien kanssa ja kyllä niistä saa ihan hauskoja tehtyä kun vähän näkee vaivaa. Etenkin tälläiselllä kelillä.

Senaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kuvottava ukko. Luulisi että kun pakoilee vastuuta aurinkorannoilla niin kaikki omien lasten kanssa vietetty aika olisi juhlaa. Mitä vielä. Aikuinen ihminen kitisee puhelin kädessä koko päivän kun pitäisi viettää tyttären kanssa aikaa.

Dompan kanssa vietetyt retket taitaa olla Doerille tärkeämpiä. Sanoinko jo että kuvottava ukko.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy