Karhunkulta
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät, Skellefteå AIK
Varainkeruumiehelle riitti tältä erää. Järjettömät respectit Pekalle, CAMA!
Mutta mitä käy nyt luvatulle Karvosten ruokailulle Välimäen snägärillä?
Mutta mitä käy nyt luvatulle Karvosten ruokailulle Välimäen snägärillä?
Karvoset tyytyivät mäkkäriin Helsingin reissulla. Hansilta voisi tiettyä kysyä erikseen että onko tää mystinen tonnin lahjakortti olemassa.Mutta mitä käy nyt luvatulle Karvosten ruokailulle Välimäen snägärillä?
Nämä ovat näitä todellisten monilahjakkuuksien ongelmia.Valavuorella on uusi työ aina viimeistään muutaman viikon välein, kun edelliseen kyllästyy.
Hetkinen..Olisi kyllä niin ihanaa kun selviäisi että Palanderin Kalle olisi laittamassa puukkoa selkään.. Pekalle kyllä pisteet.
"KIISTA verottajan kanssa uuvutti Latvalan mukaan jo siinä mielessä, että verottaja kaivoi esiin kaiken mahdollisen tiedon – esimerkiksi sen, missä ja milloin hän oli käyttänyt ruokakaupan bonuskorttiaan."Jari-Matti Latvala selvisi 4,5 miljoonan veroveloista – kertoo nyt liikuttuneena: ”OIin ihmisenä aivan hajalla”
Ja näin. Verovelka kuitattu. Eikun hetkinen, se onkin Jari-Matti Latvala. Siitä voi Aleksi ottaa mallia.
Hienoa, että Jari-Matti on saanut velkansa maksettua. Uhriutumista ja itkemistä verottajasta en silti ymmärrä. Ajaa työkseen autoa maailmalla, mutta silti onnistuu viettämään puolet vuodesta Suomessa, vaikka ”en asunut Suomessa”.Jari-Matti Latvala selvisi 4,5 miljoonan veroveloista – kertoo nyt liikuttuneena: ”OIin ihmisenä aivan hajalla”
Ja näin. Verovelka kuitattu. Eikun hetkinen, se onkin Jari-Matti Latvala. Siitä voi Aleksi ottaa mallia.
Juu, verottaja on melko mahdoton vastustaja jos sen kanssa joutuu törmäyskurssille, ja Velaksihan joutui. Hanen touhunsa ovat edelleen vuorenvarmasti tarkkailussa, ja perästä tulee kuulumaan. Käsi pystyyn, kuka uskoo Valesuksimisen ja nykyisten affipuljausten ym. muiden suhmurointien menneen sääntöjen mukaan, niin ettei verottajalla ole Hanelle enää nokan koputtamista?"KIISTA verottajan kanssa uuvutti Latvalan mukaan jo siinä mielessä, että verottaja kaivoi esiin kaiken mahdollisen tiedon – esimerkiksi sen, missä ja milloin hän oli käyttänyt ruokakaupan bonuskorttiaan."
On kyllä Valavuorella hikiset ajat tiedossa, kun aletaan noita kusetuksia taas perkaamaan. :D
Hienoa, että Jari-Matti on saanut velkansa maksettua. Uhriutumista ja itkemistä verottajasta en silti ymmärrä. Ajaa työkseen autoa maailmalla, mutta silti onnistuu viettämään puolet vuodesta Suomessa, vaikka ”en asunut Suomessa”.
Hienoa kuitenkin, että hoiti maksut kunnialla toisin kuin Velkavuori
Jotenkin ällöttävä ajatus näin naiselle. Mutta 100e tältä, ei sitäkään vaan voi saada.
Mutta Allun kaverit varmaan nauraa höhöö, kun se on hauska.Usko pois, ihan yhtä ällöttävä ajatus se on miehille. Tai ainakin minulle.
Usko pois, ihan yhtä ällöttävä ajatus se on miehille. Tai ainakin minulle.
Valavuoren varmat tälle illalle seuraavat.
Tarpeeksi kun heität vetoja ja vinkkejä ilmoille, niin väkisin joskus osuu. Jopa minä olen pari kertaa saanut pitkävedossa osumia.Tuossa listassa oli hämmentävän monta osumaa. No, sokea kana ja jyvä jne.
0,9.Over/under kolme päivää ensimmäiselle vitun kommunistit/Marin -twiitille? Mitä kertoimia antaisitte?
Yhtä korkean kuin taannoiselle vuoden sometauolle. Ylläoleva 0,9 on vähän turhan matala, itse antaisin kuitenkin 0,99.Over/under kolme päivää ensimmäiselle vitun kommunistit/Marin -twiitille? Mitä kertoimia antaisitte?
Over/under kolme päivää ensimmäiselle vitun kommunistit/Marin -twiitille? Mitä kertoimia antaisitte?
Taannoinen offline-vuosi kesti noin 2 tuntia, kova usko että ÄIJÄ taistelee jopa 12 tuntia CAMA!Over/under kolme päivää ensimmäiselle vitun kommunistit/Marin -twiitille? Mitä kertoimia antaisitte?