Joko on alamaailman leipurit perässä?!?Kyllä on Valeksilla hinku selvittää kuka on Karvos Pekka. Pekka kyllä tietää tämän ja varmasti lämmittää Valeksin pannua lisää
Joko on alamaailman leipurit perässä?!?Kyllä on Valeksilla hinku selvittää kuka on Karvos Pekka. Pekka kyllä tietää tämän ja varmasti lämmittää Valeksin pannua lisää
Haha, loistava vastaus Karvoselta. Ja Velaksi seuraavassa vastauksessaan paljastaa, ettei Välimäen ravintolalahjakorttia ole VIELÄ arvottu. Kauanko siitä on kun piti arpoa? Ainakin puoli vuotta?
Mikseiköhän valeksi bannaa pekkaa? Muutenkin sormi on aika herkässä, muttei tässä tapauksessa.
Jahas, kävin katsomassa twiittejä ja näin olikin tapahtunut. Eiköhän tämä asia ollut tässä ja tähän ei palata enää.Itse laittaisin Pekkana twiitin, että tiedot on lähetetty KIITOS palkinnosta, lähettämättä kuitenkaan mitään tietoja. Siinä on Allulla haastetta kun vastustaja yllättäen käyttääkin samoja aseita.
Hannu Hanhinaama ja Hannu Haapala ainakin bännitty heti kun äkkäsi etteivät olekaan perseennuolijoita.Eihän tästä ole kauaa, kun Han blokkasi Karvonen vol 1sen. En muista millä nimellä tuo liikkui, varmaan sama hanhinaama kyseessä kuitenkin. Suht kauan sai heilua kuitenkin ennen lopullista niittiä.
Ja näin. Kuvitteelliset osoitetiedot kuvitteelliseen palkintoon, tähän on hyvä lopettaa.Jahas, kävin katsomassa twiittejä ja näin olikin tapahtunut. Eiköhän tämä asia ollut tässä ja tähän ei palata enää.
Haltioitui Espanjan ensimmäisen kierroksen 7-0 -voitosta sen verran, että nosti Espanjan Brasilian ja Ranskan rinnalle yhdeksi maaksi, joista maailmanmestari satavarmasti tulee. Sanomattakin selvää, että tuon twiitin jälkeen joku Argentiina tai Portugali tullee voittamaan.Sen verran ovat menneet otsikon sankarin toilailut ohi viime aikoina että on pakko kysyä onko HAN pitänyt Espanjaa ennakkosuosikkina näissä Qatarin "MM"- kisoissa?
Minä taas veikkaan kun katsoo Pekkan käyttäjänimeä (PekkaKarvonen6), että Pekka tekee bännin jälkeen aina uuden tilin. Oiskohan Nettomaksaja vaan luovuttanut tämän taistelun.
Suomessa tämä ei onnistu, koska se kivääri olisi kuitenkin valmistettu Suomessa, patruunat Suomessa ja lato olisi Suomessa. Kaikki olisi Suomen vika jos Allu ei osuisi ladon seinään. Espanjassa taas Allulle kouraan Fabrica De Armata, patruunaksi paikallinen Rio ja kohteeksi iso Granero niin Allu tekisi ladon seinään osumisen maailman ennätyksen.Pitäisikö tämä velkavuori osio siirää tuonne Huuhaa ja humpuuki -osastoon. Kertoimella 100-1 olen vakuuttunut että Valavuori ei osuisi kiväärillä ladon seinään, edes sisäpuolelta ammuttaessa.
Ja jos osuisi, niin nostaisi rehdisti käden pystyyn virheen merkiksi ja lupaisi maksaa ladon omistajalle vahingonkorvaukset viimeistä penniä myöten.Pitäisikö tämä velkavuori osio siirää tuonne Huuhaa ja humpuuki -osastoon. Kertoimella 100-1 olen vakuuttunut että Valavuori ei osuisi kiväärillä ladon seinään, edes sisäpuolelta ammuttaessa.
Ja jos osuisi, niin nostaisi rehdisti käden pystyyn virheen merkiksi ja lupaisi maksaa ladon omistajalle vahingonkorvaukset viimeistä penniä myöten.
Achraf Hakimi, Noussair Mazraoui, Sofiane Boufal, Hakim Ziyech ja 37 000 000 muuta tykkää tästä.Lopultahan tuo Espanjan tappio näytti jopa fiksulta, kun saivat Kroatian sijaan Marokon vastaan, mutta ei siitä mitään takeita ollut vielä alle 10 minuuttia ennen loppuakaan, kun Costa Rican ottelu oli vielä tasan.
Pitäisikö tämä velkavuori osio siirää tuonne Huuhaa ja humpuuki -osastoon. Kertoimella 100-1 olen vakuuttunut että Valavuori ei osuisi kiväärillä ladon seinään, edes sisäpuolelta ammuttaessa.