No sehän tässä vähän on pointtinakin että etukäteen siltä vaikutti, muttei kuitenkaan ollut. Ihan samalla tavalla kun Allu linjaa mestaruuden menevän jollekin vahvasti aloittaneelle ennakkosuosikille, mutta sitten niitä alkaakin tippumaan. Näin tässä huvittavaa yhtäläisyyttä ja siksi valitsin kirjoitella moisia idiotismeja.
Pientä ristiriitaa olen näkevinäni siitä, että suoltaa tähän ketjuun otsikon urposta kymmeniä ellei satoja viestejä ja perkaa kaikki pienimmätkin epäjohdonmukaisuudet, mutta kun itse saa takaisin vähän hyväntahtoista tölvintää niin äkäinen reaktio on yhtä nopea kuin Valavuoren blokkisormi.
Niin, en ole ennustanut tai linjannut mitään. Alunperin oli kyse siitä, että puhuttiin Espanjan taktikoineen tappion Japania vastaan, johon vastasin ettei Espanja voinut taktikoida, kun olisivat voineet pudota, vaikka tappio jälkikäteen fiksulta näyttikin. Jos olisin sanonut: ”No niin, espanjalaiset ottivat taktisen tappion ja nyt kävelevät puolivälieriin ryöpyttämällä surkean ja saamattoman Marokon, Cama!”, oltaisiin oltu Velaksi-linjalla. Mutta ei, en ennustanut mitään, totesin vain että vastustaja oli lähtökohtaisesti helpompi.
Mutta joo, joku tarve sulla nyt on vääntää, kun näet myös huikaisevan ”äkäisessä” vastauksessani yhtäläisyyksiä Velaksiin, vaikka kyse oli sinun puoleltasi ”hyväntahtoista tölvintää”, heh.
Mitä tulee viestieni suureen määrään tässä ketjussa, niin siitä on parilta muultakin tyypiltä tullut kitinää aiemmin, mutta kyllä tänne tulee jatkossakin kirjoiteltua tasaiseen tahtiin, sen verran komiikan aineksia Camavuoresta irtoaa. Ne joita asia ahdistaa, voivat sitten jättää lukematta. Voit itse varmaan jatkossakin pysyä omassa roolissasi taka-alalla, ja sopivan paikan tullen sitten ”hyväntahtoisesti tölviä.”