Lepranmies
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
En väittänyt että on ok, mutta mt ongelmat todennäköisesti selittää tuota käytöstä. Itse en ainakaan lähtisi ruokkimaan tuota pahaa oloa kommentoimalla hänelle somessa, koska selvästi sieltä tulee vain näitä "vitun läskiperse" vastauksia.
Ignore on parasta ja armollisin tapa lähestyä tuollaisia. Varsinkin kun Nurminen itse on julkisesti puhunut että näitä huonoja jaksoja tulee. Kuukauden päästä voi olla että miestä ahdistaa hyvin paljon että mitä tuli tehtyä. Toivottavasti ihmiset ymmärtäisi vaan jättää sitä rauhaan.
Toki jos tälläinen on tiedossa niin olen itse ainakin armollisempi. Mutta kun nyt ei tosiaan ole kyseessä mikään julkisuuden henkilö niin hyvin harva tietää mistään tälläisesta ongelmasta kyseisen henkilön kohdalla. Jossain piireissä kaveri toki on "julkkis", mutta ne piirit on todella pienet.
Jos taipumusta tälläiseen käytökseen on niin pitäisi miettiä mahdollisesti tilin poistamista tai ainakin sitä, että joku valvoisi mitä hän tuonne kirjoittelee. Ei voida olettaa, että kyllä kaikki ymmärtää.