Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 598 941
  • 13 596

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Kuka on Juha Puhtimäki?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Esim. Tappara ei viekään finaalisarjaa 4-0.

Itse ajattelin tämän niin, että Vala oikeasti jinxasi Tapparan 4-0:t mainitsemalla tämän julkisesti. Ottaa paskat niskaansa, jotta suosikkijoukkueensa voittaa, koska kyllähän hänen selkänsä paskaa kestää… Ja koska tietää itsekin, ettei hänen vetonsa osuisi muutenkaan.
 
Viimeksi muokattu:

Boi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Velaksi suunnitteli tänään striimissä laittavansa Roger Federerille viestiä, josko hän tulisi vieraaksi liveen. On kuulemma ihan mahdollista, että tulee. Muita suunnitelmissa olevia vieraita mm. Joe Sakic, Jeremy Roenick ja Max Domi. Kertoi myös tietävänsä Jokereiden tulevaisuuden suunnitelmat, mutta ei tietenkään niitä voinut paljastaa. Aivan uskomaton kaveri.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Velaksi suunnitteli tänään striimissä laittavansa Roger Federerille viestiä, josko hän tulisi vieraaksi liveen. On kuulemma ihan mahdollista, että tulee. Muita suunnitelmissa olevia vieraita mm. Joe Sakic, Jeremy Roenick ja Max Domi. Kertoi myös tietävänsä Jokereiden tulevaisuuden suunnitelmat, mutta ei tietenkään niitä voinut paljastaa. Aivan uskomaton kaveri.
Nuo lätkänpelaajat, jos Selänne pyytää, niin eiköhän liki jokainen niistä tule. Selänne voi tehdä teoriassa palveluksen, mutta niin mutta...

Federerin osalta en tiedä kuka hänet saisi mestoille, Jarkko Nieminen? Haluaisin olla kuulemassa, kun Allu itse suoraan kontaktoi Federerin.

Livessä saattaisi tämän kontaktoinnin jälkeen olla Federer. Tosin ei Roger, vaan lohjalainen taidekriitikko Jorma Federer, mutta ei sen väliä - Federer kuin Federer.

Jokereiden suunnitelmat tiedän minäkin. Ja voin paljastaa ne. Suunnitelmissa on pelata suomalaisessa sarjassa jääkiekkoa - yllättyneet käsi ylös?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Federerin osalta en tiedä kuka hänet saisi mestoille, Jarkko Nieminen? Haluaisin olla kuulemassa, kun Allu itse suoraan kontaktoi Federerin.
Federer on T88mun kaiffari. Muistelen nähneeni kuvankin jossa doeri pällistelee Selänteen ja Federerin kanssa Amerikan maalla.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Federer on T88mun kaiffari. Muistelen nähneeni kuvankin jossa doeri pällistelee Selänteen ja Federerin kanssa Amerikan maalla.
Veli Nieminen taas ei taida olla Velaksin kaveri enää joten sitä kautta ei taida onnistua.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Veli Nieminen taas ei taida olla Velaksin kaveri enää joten sitä kautta ei taida onnistua.
Tais mennä kaveruus kun doeri alkoi esiintyä Niemisen managerina. Niemisellä tuli kiire poistella sometilejä ettei yhdistetä vedonlyöntihuijariin. ATP on hemmetin tarkka noissa.
 

rinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

Valavuori on kyllä tehokas viestinnässään. Pitää huolen, ettei liian hyvältä ainakaan kokoaikaa näytä, vaan tarjoaa hanhinaamoille tarttumapintaa jatkuvasti. Tai mistä minä tiedän. Ehkä se on vain normaalia, että palkollinen kokee firman nimissä tehtyjen hankintojen vuoksi työnteon käyvän kalliiksi.

Liiketoimintakielto on murroksessa. Ei virallista roolia... Mitä näitä nyt olikaan.
 

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit
Jos Velaksi jossain on mestari, niin perseen nuolemisessa. Ja Puhtimäen persettä se on nuollut viimeisen vuoden aikana todella urakalla. Ei ehkä Puhtimäki ole täysin perillä Velaksin oikeista väreistä, mutta eiköhän ne rupea paljastumaan, kun tuo 4000e maksu alkaa viivästyä. Mitenköhän tuollainen 4k diili oikein puljataan, kun siellä on Velaksilla muutama velkoja jo jonossa, ja Velaksi on liiketoimintakiellossa. Vai pyöriikö koko Valevuori Live jonkun pöytälaatikkofirman kautta, ja Velaksi ei itse ole tuossa ns. omistajana, vaan jossain epämääräisessä roolissa?
 

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Muita suunnitelmissa olevia vieraita mm. Joe Sakic, Jeremy Roenick ja Max Domi.

Jos en aivan väärin muista, niin nämä nimet mainittiin jo aivan ensimmäisten jaksojen aikana koronan alussa, että heitä kysytään vieraaksi. Joku sanoisi, että pitkään on kestänyt, ellei ole unohtanut.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Vai pyöriikö koko Valevuori Live jonkun pöytälaatikkofirman kautta, ja Velaksi ei itse ole tuossa ns. omistajana, vaan jossain epämääräisessä roolissa?

Pyörii, sillä HAN olisi jo linnassa jos itse pyörittäisi tuota koska. Tuo pyöri alunperin Lucratum nimisen pöytälaatikkofirman kautta, nyt ilmeisesti tuohon on tullut uusi pöytälaatikkofirma taustalle.

Vähän tietysti nuo Valevuoren puheet ovat vaarallisia, sillä itse voisin syyttäjänä käyttää tuollaisia todisteina siitä että HAN käyttää todellista päätösvaltaa tuossa pöytälaatikkofirmassa.
 

Jabbbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Pyörii, sillä HAN olisi jo linnassa jos itse pyörittäisi tuota koska. Tuo pyöri alunperin Lucratum nimisen pöytälaatikkofirman kautta, nyt ilmeisesti tuohon on tullut uusi pöytälaatikkofirma taustalle.
Toimii nykyään Ultijam Oy:n nimissä. Nopeasti kaiveltuna vaikuttaa olevan tosiaan täysin sama viritelmä kuin Lucratumilla. Ilmeisesti molempia firmoja "pyörittää" tämä joku Velaksin lentokapteenifrendi.

Ei tämä touhu tule kyllä päivänvaloa kestämään. Joku äkkinäisempi saattaisi myös ihmetellä turhankin sopivaan ajankohtaa vaihtaa bulvaanifirma toiseen.. ottaen siis huomioon hiljattain päättyneen Valehiihdon.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Toimii nykyään Ultijam Oy:n nimissä. Nopeasti kaiveltuna vaikuttaa olevan tosiaan täysin sama viritelmä kuin Lucratumilla. Ilmeisesti molempia firmoja "pyörittää" tämä joku Velaksin lentokapteenifrendi.

Ei tämä touhu tule kyllä päivänvaloa kestämään. Joku äkkinäisempi saattaisi myös ihmetellä turhankin sopivaan ajankohtaa vaihtaa bulvaanifirma toiseen.. ottaen siis huomioon hiljattain päättyneen Valehiihdon.
Ei kai täällä epäillä että Lucratum katosi kassoineen yrityskartalta? Saattaa olla vielä tuo bulvaanifirmojen "pyörittäjä" ihmeissään kun kuvioita aletaan lähteä perkaamaan ja ilmenee että myös bulvaanilla on oma rikosoikeudellinen vastuunsa näissä hommissa.

Ihmetyttää miten pitkään jaksaa viranomaiset katsella Allun touhuja, kun aivan varmaa on että näistä on ahkerasti muistettu vinkkailla. Mikä (siis vinkkailu) on siis mielestäni ihan oikein näiden ammattirikollisten/huijareiden tapauksessa, enhän halua mitään naamatatska-naccejakaan harrastamaan paskanaamailuaan avoimesti ilman sanktioita. Toisaalta Allu kerryttää suunnilleen joka twiitin myötä todistusaineistoa itseään vastaan ja sinänsähän rikoksen pitkittyminen ei kansallisesti isompaa uhkaa aiheuta, vaikka joku höynäytettävä saattaisi oikeastikin tuolle erehtyä rahaa laittamaan.
 

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Ei kai täällä epäillä että Lucratum katosi kassoineen yrityskartalta? Saattaa olla vielä tuo bulvaanifirmojen "pyörittäjä" ihmeissään kun kuvioita aletaan lähteä perkaamaan ja ilmenee että myös bulvaanilla on oma rikosoikeudellinen vastuunsa näissä hommissa.

Ihmetyttää miten pitkään jaksaa viranomaiset katsella Allun touhuja, kun aivan varmaa on että näistä on ahkerasti muistettu vinkkailla. Mikä (siis vinkkailu) on siis mielestäni ihan oikein näiden ammattirikollisten/huijareiden tapauksessa, enhän halua mitään naamatatska-naccejakaan harrastamaan paskanaamailuaan avoimesti ilman sanktioita. Toisaalta Allu kerryttää suunnilleen joka twiitin myötä todistusaineistoa itseään vastaan ja sinänsähän rikoksen pitkittyminen ei kansallisesti isompaa uhkaa aiheuta, vaikka joku höynäytettävä saattaisi oikeastikin tuolle erehtyä rahaa laittamaan.

Itse näen, että tässä on kaksi vaihtoehtoa. Joko kaikki menee sääntöjen mukaan vaikka varmasti aivan siellä rajoilla. Tai sitten nyt noita asioita jo selvitellään viranomaisten toimesta ja niiden kanssa tullaan ulos sitten kun on tarpeeksi asioita kasassa. Sillä nyt ei ole mitään väliä jatkuuko tuota vielä vuosi vai kaksi, valtio eikä yksikään viranomainen siinä menetä yhtään mitään.

En tiedä, mutta itse olen jo kallistunut sille kannalle että hommat menee ihan sääntöjen mukaan. Tai siis aivan siinä rajoilla. Minkäänlaista moraalia ei ole, mutta sehän ei näitä tämäntyyppisiä kusettajia kiinnosta. Kunhan kaikki edut saadaan vain haalittua itselle.
 

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit
Itse näen, että tässä on kaksi vaihtoehtoa. Joko kaikki menee sääntöjen mukaan vaikka varmasti aivan siellä rajoilla. Tai sitten nyt noita asioita jo selvitellään viranomaisten toimesta ja niiden kanssa tullaan ulos sitten kun on tarpeeksi asioita kasassa. Sillä nyt ei ole mitään väliä jatkuuko tuota vielä vuosi vai kaksi, valtio eikä yksikään viranomainen siinä menetä yhtään mitään.

En tiedä, mutta itse olen jo kallistunut sille kannalle että hommat menee ihan sääntöjen mukaan. Tai siis aivan siinä rajoilla. Minkäänlaista moraalia ei ole, mutta sehän ei näitä tämäntyyppisiä kusettajia kiinnosta. Kunhan kaikki edut saadaan vain haalittua itselle.
Voi toki olla että kaikki menee harmaan alueen rajoissa, eikä suoranaisia rikoksia tehdä. Mutta kyllä jo tuossa Valesuksimisessa haisi monelta osin sen verran vahva pasha, että itse näkisin melko todennäköiseksi että siellä jotain koijailua on, ja viranomaisten selvittelyyn menee, ellei jo ole. Velaksihan sanoi, että siinä on häntä viisaammat henkilöt hoitamassa asiat niin, että kaikki menee oikein. Näin on syytä olla, koska en usko Velaksin osaavan nykyisin hoitaa juuri mitään asiaa ilman, että lähtee laukalle ja perästä kuuluu.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Valavuorihan tekee tästä bulvaanin käyttämisestä lähinnä julkista taidetta. En osaa sanoa ymmärtääkö tätä Doer ja hänen bulvaaninsa itsekään. Somessa väritellään ties millä bussineksilla ja sponsoroinneilla. Rahaa tuntuu olevan kuin kroiseksella, mutta velkoja ei taideta paljoa lyhennellä. No nämä lienee taas niitä pieniä asioita ja hanhinaamat kaakattaa. Onhan aivan päivän selvää se, että Valavuori ei ole millään palkkalistoilla missään. Raha tulee bulvaanin firmaan ja se käytetään firman kautta Valeksin elämisen ylläpitoon. Laitetaan kulut ns. "firman piikkiin". Jo se, että Doer ilmoittaa julkisesti lyövänsä jatkuvasti "isolla moukarilla" vetoja esim. TPS-Tappara sarjasta kertoo kyllä karua kieltä tästä toiminnasta. Ei siellä ihan kuukausipalkalla olla "töissä", koska siitähän Doer joutuisi maksamaan velkojensa ulosotot.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös