Tuo kyllä vaikuttaa olevan jokseenkin alakanttiin, ainakin kun jotkut kv. tubettajat ovat julkaisseet paljon saavat X kappaleesta näyttökertoja. Ehkä riippuu kuinka paljon mainostajia video kerää, ja myös että kuinka nopeasti saa ne kasaan (tuubin algoritmi on julma - "klikkaa tykkäystä" on ärsyttävää, mutta "don't hate the player, hate the game", niin se vain toimii).Eräs retkiruokavideoita eri alustoille tekevä suomalainen avasi tätä hienosti hiljattain. Hänen yli 4 miljoonaa katselukertaa saanut video YouTubessa on tuottanut hänelle lähes 200 euroa. Siitä voi sitten jokainen kalkuloida miten hyvin tämä otsikon sivuadjutantti sivuadjutantteineen näyttökerroilla tienaa.
Toki silti, jos puhutaan kymmenistä tuhansista näyttökerroista, niin eiköhän sillä kahvin R-kioskilta saa. Ainakin jos on leimakuponki.