Jos Valavuoren historia talousrikosten ja muutenkin julkisen käyttäytymisen suhteen on yhtään tuttua, ei ole mielestäni yhtään erikoista että tämä viimeisin tempaus herättää epäilyksiä ja tunteita. Kun lähdetään tekemään sitä maxium attackia kovaan ääneen uhoten, on luonnollista että moinen touhu luo myös vastareaktioita.
Tämä on totta, mutta myös minä jaksan vähän ihmetellä sitä ns. tunteenpaloa, jolla moni Allun tekemisiin suhtautuu tavallaan just näissä forumien 24/7-tasoisissa raportoinneissa miehen ihan joka liikkeestä tai liikkumatomuudesta, jaksaa miettiä ja selvitellä ja puuskua linnatuomioista ja että mihin voisi nyt asiasta ilmoittaa jne.
Kuitenkin esim. minulle menee tekemisensä aikalailla luokkaan ihan sama. Ei herätä vihaa eikä rakkautta ja lueskelen aikani kuluksi kuten nytkin työpäivän pienenä välihuilina.
Ja niin tekee varmasti moni muukin ihan vaan hupina ja viihteenä asenteella "ihan sama", se on selvä mutta kyllä moni ottaa todella henkilökohtaisen tuntuisesti allun touhut. Ja joo, rikollisen touhut pitääkin saada kuriin jne mutta varmaan nyt ymmärrätte mitä haen takaa.
Mutta edelleen, onneksi on nämä tällaiset ketjut ja on kivasti kiinnostuneille koossa materiaalit että mitä kulloinkin tapahtuu, ehkä siinä just menee se raja että eipä tulisi koskaan mieleen itse avata Valavuoren twitteriä tai Instaa ja alkaa raportoida siitä eteenpäin. Mutta hyvä että joku tekee työn ja itse voi vaan saapua tänne keräämään marjat päältä, muutenhan sitä joutuisi itsekin vaan miettiä että mitäs Allu puuhaa. Mutta miettimiseksi se jäisikin, en tiedä olisiko hyvä vai huono asia että nytkään en tietäisi tuon taivaallista, missä puuhamies sivakoi.