Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 614 845
  • 13 602

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat

No niin nyt katkeaa Anttilalta maila finaalissa, kun Anti-Midas iski jälleen.

Valahiihto lähestyy. Sen sijaan Valagaalan esiintyjät ovat edelleen auki, ilmeisesti neuvottelut Sepi Kumpulaisen kanssa ovat edelleen umpikujassa. Vitun koronarajoitukset.

Riittäisikö 100 eurolla Valehiihdon senttien ostaminen (sillä pääsisi jo kuukauden TOP-3 massikeisareihin aka. ostajiin ihan taatusti) ja mukana ehdoton pyyntö, että Valavuori ei kommentoi enää koko olympialaisten aikana sanallakaan Suomen miesten lätkäpelejä?

Täten olisi kerrankin mahdollisuudet mestaruuteen.
 

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat Huuhkajat JYP
Moneltahan Han mahtaa nousta Maanantai-aamuna hiihtämään? Eiköhän siellä ole koko yö vedetty mättöjä ja katsottu Super Bowlia. Se on varmasti Hanen elämän tärkeintä projektia, jota ei ole juuri jaksettu mainostaa ja jota ei ole markkinoitu ja johon Han ei ole harjoitellut ( Hanen vahvuudet), tärkeämpi juttu.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Siis nämä ovat vanhaa tuhanteen kertaan jauhettua tarinaa. Kysymys oli, miten tavallista kansalaista kusetetaan Valahiihdon osalta.
Koen itseni tavalliseksi kansalaiseksi ja myös kusetetuksi valahiihdon osalta. Koko projektia markkinoitiin täysin valheellisin perustein väittämällä, että pöytä puhdistuisi kun saa miljoona metriä myytyä. Moneen kertaan jo todettu ettei puhdistu. Ostin 50€:n perässähiihtäjäpaketin, joka sisältää diplomin, 1kk:n harjoitusohjelman ja nimen latukarttaan. Diplomi ja treeniohjelma ovat sähköisessä muodossa ja toimitusehtojen mukaan ne olisi pitänyt toimittaa heti maksun tapahduttua "Digitaalisten tuotteiden toimitus tapahtuu välittömästi maksutapahtuman jälkeen. Verkkokauppa luo asiakkaalle latauslinkin, ja tämän jälkeen linkin kautta asiakkaalla on mahdollisuus ladata itselleen ostettu digitaalinen tuote. " Etusivulla toki sanotaan, että toimitetaan ennen ensimmäistä varsinaista hiihtopäivää, eli ei koskaan.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Luin. Eikö se vastike ole ymmärtääkseni ne metrit mitä Valavuori kuola poskella keskellä metsää survoo (jos survoo)?
Katso läpi mitä tuolla myydään niin näet mikä on vastike kussakin paketissa. Metrit ei yhdessäkään.
 

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit
Valesuksimisessa mielenkiintoisinta on mielestäni se, että vaikka 1000km/kk hiihtäminen ei ole mikään valtaisa suoritus, se on kuitenkin Allun kaltaiselle tavikselle ennen kaikkea pitkäjänteisyyttä vaativa urakka. Pitää jaksaa päivästä ja viikosta toiseen painaa se päivittäin vaadittava 33km, vaikka vähän kolottelisikin paikkoja jossain vaiheessa. No, mikä on Velaksista viimeisenä itselleni mieleen tuleva adjektiivi? Pitkäjänteinen. Vallun toiminnasta on aina huokunut ennen kaikkea lyhytjänteisyys ja hommasta toiseen poukkoilu. Nyt pitäisi oikeasti jaksaa painaa kokonainen kuukausi samaa hommaa joka päivä, joka aivan varmasti alkaa maistumaan paskalta jossain vaiheessa. Jaksaako Allu kolotuksista ja väsymyksestä huolimatta purra hammasta ja viedä homman maaliin? Enpä usko, varsinkin kun siellä takaraivossa on sekin, ettei palkintosumma tule verojen Ja kulujen jälkeen olemaan kummoinen Velaksin verovelkoihin nähden, vaan taaperrus velkojen ja korkojen ikeessä tulee joka tapauksessa jatkumaan vielä hyvin pitkään hiihdon jälkeen. Lisäksi kun tiedetään Valavuoren taipumus selittelyyn, niin ei kummoinen Nostradamus tarvitse olla kun veikkaa, että jotkin kootut selitykset matkan lyhentämiselle tullaan todennäköisesti kuulemaan.

Oli miten oli, tämä hommaan vaadittavan pitkäjänteisyyden ja Valavuoren huomattavan lyhytjänteisyyden välinen ristiriita tekee rupeamasta hyvinkin mielenkiintoisen. Let the show begin, katsotaan mihin Allu pystyy.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Valesuksimisessa mielenkiintoisinta on mielestäni se, että vaikka 1000km/kk hiihtäminen ei ole mikään valtaisa suoritus, se on kuitenkin Allun kaltaiselle tavikselle ennen kaikkea pitkäjänteisyyttä vaativa urakka. Pitää jaksaa päivästä ja viikosta toiseen painaa se päivittäin vaadittava 33km, vaikka vähän kolottelisikin paikkoja jossain vaiheessa. No, mikä on Velaksista viimeisenä itselleni mieleen tuleva adjektiivi? Pitkäjänteinen. Vallun toiminnasta on aina huokunut ennen kaikkea lyhytjänteisyys ja hommasta toiseen poukkoilu. Nyt pitäisi oikeasti jaksaa painaa kokonainen kuukausi samaa hommaa joka päivä, joka aivan varmasti alkaa maistumaan paskalta jossain vaiheessa. Jaksaako Allu kolotuksista ja väsymyksestä huolimatta purra hammasta ja viedä homman maaliin? Enpä usko, varsinkin kun siellä takaraivossa on sekin, ettei palkintosumma tule verojen Ja kulujen jälkeen olemaan kummoinen Velaksin verovelkoihin nähden, vaan taaperrus velkojen ja korkojen ikeessä tulee joka tapauksessa jatkumaan vielä hyvin pitkään hiihdon jälkeen. Lisäksi kun tiedetään Valavuoren taipumus selittelyyn, niin ei kummoinen Nostradamus tarvitse olla kun veikkaa, että jotkin kootut selitykset matkan lyhentämiselle tullaan todennäköisesti kuulemaan.

Oli miten oli, tämä hommaan vaadittavan pitkäjänteisyyden ja Valavuoren huomattavan lyhytjänteisyyden välinen ristiriita tekee rupeamasta hyvinkin mielenkiintoisen. Let the show begin, katsotaan mihin Allu pystyy.
Projekti saa vieläpä lentävän lähdön Super Bowlin jälkeisenä aamuna. Valeksin mukana tuolla Levillä on kaksi perskärpästä perskärpästelevää jenkkifutaria, joten varmaa on, että kisakatsomossa tuo matsi tulee katsottua.

Eiköhän tämä hiihdä joitain satoja kilometrejä ja joko Twitterissä uhriutuu keräten huomiota, kuinka kaikkensa antoi ja ei vain riittänyt tai sitten sanoo hiihtäneensä vain myydyt metrit, joita nyt voi olla ihan minkä verran tahansa, tuskinpa tämä tietää itsekään.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Perskärpäsmiesjonnet on imenyt märkää tuolla jo pari kolme päivää niin voi superbowlin aikana silmä vähän lupata.
Jotenkin toi touhu on vähän myötähäpeää herättävää keski-ikäisiltä ukoilta.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Perskärpäsmiesjonnet on imenyt märkää tuolla jo pari kolme päivää niin voi superbowlin aikana silmä vähän lupata.
Jotenkin toi touhu on vähän myötähäpeää herättävää keski-ikäisiltä ukoilta.

Keski-iässä ei saa enää lomailla ja juoda muutamana peräkkäisenä päivänä kaljaa? Mikäs siinä nyt on vikana? Eri asia sitten, tarvitseeko sitä Valavuoren livessä esittää, mutta kuitenkin.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Keski-iässä ei saa enää lomailla ja juoda muutamana peräkkäisenä päivänä kaljaa? Mikäs siinä nyt on vikana? Eri asia sitten, tarvitseeko sitä Valavuoren livessä esittää, mutta kuitenkin.
Saa mun toki puolesta, mutta jotenkin toi 24/7 kännääminen kielii jonkinlaisesta alkoholiongelmasta ja muutenkin näiden jutut vaikuttaa ihan parikymmpisten kato ku mä panin kovaa jutuilta. Ei siinä mitään hauskaa se on jos on parikymppinen. Keski-ikäisellä se näyttää vähän säälittävältä.
 

Juhisjuhis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Saa mun toki puolesta, mutta jotenkin toi 24/7 kännääminen kielii jonkinlaisesta alkoholiongelmasta ja muutenkin näiden jutut vaikuttaa ihan parikymmpisten kato ku mä panin kovaa jutuilta. Ei siinä mitään hauskaa se on jos on parikymppinen. Keski-ikäisellä se näyttää vähän säälittävältä.
Siis ketä siellä Levin Luxury Villoilla on Hanen kanssa? Pötcölä, Jaajo, Besko vai jotain muita aikuis-jonneja?
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Saa mun toki puolesta, mutta jotenkin toi 24/7 kännääminen kielii jonkinlaisesta alkoholiongelmasta ja muutenkin näiden jutut vaikuttaa ihan parikymmpisten kato ku mä panin kovaa jutuilta. Ei siinä mitään hauskaa se on jos on parikymppinen. Keski-ikäisellä se näyttää vähän säälittävältä.

Äläs nyt, kun on kyse elämän vaativin projekti, jossa on panoksena isot rahat ja johon on sitouduttu ja valmistauduttu asiaan kuuluvalla vakavuudella monen kuukauden ajan, niin tätähän ei pilata millään parin illan kännäämisellä.

Kuten Valavuori itsekin toteaa: Selviytymistaistelu, jossa ei ole varaa epäonnistua.
 
Viimeksi muokattu:

johnnywee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Saa mun toki puolesta, mutta jotenkin toi 24/7 kännääminen kielii jonkinlaisesta alkoholiongelmasta ja muutenkin näiden jutut vaikuttaa ihan parikymmpisten kato ku mä panin kovaa jutuilta. Ei siinä mitään hauskaa se on jos on parikymppinen. Keski-ikäisellä se näyttää vähän säälittävältä.

Maailma on myös hieman muuttunut sitten 80-luvun. Olihan aikaisemmin 65-vuotiaatkin aina huivi päässä ja istui kiikkustuolissa. Nykyään osa menee helposti nelikymppisistä.

Näkisin, että nykyiset nelikymppiset on juuri sitä ikäluokkaa, jotka ymmärtävät nuorempiaan huomattavasti paremmin kuin parikymmentä vuotta sitten ja sulautuvat paremmin myös heidän ajatusmaailmaansa. Mielestäni ihan mukavaa nähdä ihmiset elämässä elämäänsä ilman mitään turhaa pönöttämistä.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Maailma on myös hieman muuttunut sitten 80-luvun. Olihan aikaisemmin 65-vuotiaatkin aina huivi päässä ja istui kiikkustuolissa. Nykyään osa menee helposti nelikymppisistä.

Näkisin, että nykyiset nelikymppiset on juuri sitä ikäluokkaa, jotka ymmärtävät nuorempiaan huomattavasti paremmin kuin parikymmentä vuotta sitten ja sulautuvat paremmin myös heidän ajatusmaailmaansa. Mielestäni ihan mukavaa nähdä ihmiset elämässä elämäänsä ilman mitään turhaa pönöttämistä.
Ihan totta varmasti toikin, kuulun itse juuri tuohon 40-50 ikäluokkaan. Mitä seuraan nuorisoa niin toi aamusta iltaan rännittäminen päivätolkulla on paljon vähäisempää kun omassa nuoruudessa ja sitä pidetään juuri boomereiden touhuna. Nuoriso on nykyään paljon fiksumpaa kuin esimerkiksi 90-luvulla.

Mun puolesta voivat vetää vaikka koko kuukauden brenkkua aamusta iltaan Levillä ei se minulta millään tavalla pois. Tuossa kun seurailen Valavuoren instagramia niin pisti vaan silmään että parivaljakko ketä Valan seuraksi tuonne saapui on ollut enemmän tai vähemmän kännissä koko reissun aamusta iltaan.
 

johnnywee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Ihan totta varmasti toikin, kuulun itse juuri tuohon 40-50 ikäluokkaan. Mitä seuraan nuorisoa niin toi aamusta iltaan rännittäminen päivätolkulla on paljon vähäisempää kun omassa nuoruudessa ja sitä pidetään juuri boomereiden touhuna. Nuoriso on nykyään paljon fiksumpaa kuin esimerkiksi 90-luvulla.

Mun puolesta voivat vetää vaikka koko kuukauden brenkkua aamusta iltaan Levillä ei se minulta millään tavalla pois. Tuossa kun seurailen Valavuoren instagramia niin pisti vaan silmään että parivaljakko ketä Valan seuraksi tuonne saapui on ollut enemmän tai vähemmän kännissä koko reissun aamusta iltaan.

Ton olen itsekin kyllä huomannut, että nykynuoriso on huomattavasti paremmalla itsetunnolla varustettuja ja uskaltavat elää oman tapansa mukaan. Rellestäminen ja ryyppyputket eivät ainakaan ole missään nimessä kasvattaneet suosiotaan vuosikymmenten saatossa. Ekologisuus, urheilullisuus ja talouden suunnitelmallisuus ovat kaikki tulleet yhä enemmän nuorten elämään.

Mutta joo onhan toi Valavuoren jengin touhu tollasta showta tietyllä tapaa. Ehkä se mikä itselle enemmän tullut mieleen, että onkohan varmasti kavereille ok laittaa kaikki humalassa tötöilyt Valan tilille? Mies itse kuitenkin käsittääkseni aina nykyisin selvinpäin, joten ehkä toisinaan kyseenalaista laittaa suoria otoksia jostain ravintolasta kun toiset kikkailee menemään. Vaikka he siinä humalassa luvan antaisivatkin, en ehkä itse laittaisi selvinpäin toisista mitään sekoilumateriaalia tuhansien ihmisten nähtäville.

Joko se suksiminen alkoi?
 

Backis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes
Ei tuo 1000km kuukaudessa ole mikään helppohomma peruskuntoilijalle. Paskoja kelejä sattuu kuukauteen varmasti jolloin 30km lenkki on aika vääntämisen takana. Ja voi osua myös todella kylmiä kelejä. Lisäksi kuormitus kumuloituu.

Toki Valavuorella helpottavana tekijänä on se, että aikaa on aina kokonainen päivä. Siinä voi vetäistä vaikka aamuun tuon lenkin ja keskittyä muun ajan palautumiseen.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ei tuo 1000km kuukaudessa ole mikään helppohomma peruskuntoilijalle. Paskoja kelejä sattuu kuukauteen varmasti jolloin 30km lenkki on aika vääntämisen takana. Ja voi osua myös todella kylmiä kelejä. Lisäksi kuormitus kumuloituu.

Toki Valavuorella helpottavana tekijänä on se, että aikaa on aina kokonainen päivä. Siinä voi vetäistä vaikka aamuun tuon lenkin ja keskittyä muun ajan palautumiseen.
Eihän Valavuori luvannut hiihtää tuota edes kuukaudessa vaan päiviä oli joku n. 40 kpl varattuna.

Veikkaan, että pitäisi hiihtää Vappuun asti, kunnes tonni olisi täynnä. Se ei tule kyllä täyttymään.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Rupeaa olemaan aika arvailun millä kilometrimäärällä hiihtohanskat lentää kehään, oma arvaus: 450 kilometriä.

Jos pitää lupauksensa ja hiihtää tonnin, minä puolestani lupaan maksaa veroni, kuten olen tähänkin saakka tehnyt. En tosin olekaan kiireinen yrittäjä jolle tuommoiset pikkuasiat on vaikeita.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Eikö metrejä hiihdetä vain kertyneen summan mukaan?

Olisi kova muuten järjestää itse tämmöinen ja siltä pohjalta hiihtää 23 km kuukaudessa...
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Olikos kukaan JA-nimimerkeistä ostanut yhtään metriä? Pitäiskö pistää eurot peliin niin saisi seurattua miten homma ”osallisena” etenee…

Ja mielestäni Han pelaa tällä hetkellä curlingia Kiinassa.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Eikö metrejä hiihdetä vain kertyneen summan mukaan?

Olisi kova muuten järjestää itse tämmöinen ja siltä pohjalta hiihtää 23 km kuukaudessa...
Pitäisi myydä sentillä per metri ja silti tekisi tiukkaa saada tuommoinen kilometrimäärä myydyksi. Hiihtosuoritus voisi juuri ja juuri meikäläiseltä luontua, hikilankut ei ole jaloissa ollut sitten kouluaikojen ja niistä on aikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös