Aleksi Saarela – superjunnusta liigapelaajaksi

  • 580 350
  • 1 752

Blitzkrieg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hienoa Lukon kannalta, Saarelan mahdollisen NHL uran kannalta voi olla kohtalokas ratkaisu.

Ei se paikan saaminen ylhäältä ainakaan helpotu.

Itse asiassa tämähän on paljon parempi, että jää Lukkoon. Olisi mahdollisesti ollut jopa loppukauden pelaamatta jos/kun AHL:ää ei pelata, kun änäri niput kuitenkin ottaa ison rosterin.
 

Strongbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauma
Hienoa Lukon kannalta, Saarelan mahdollisen NHL uran kannalta voi olla kohtalokas ratkaisu.

Ei se paikan saaminen ylhäältä ainakaan helpotu.

Hieman samanlainen fiilis, vaikka tietty tyytyväinen olen Lukon kannalta.

Itse asiassa tämähän on paljon parempi, että jää Lukkoon. Olisi mahdollisesti ollut jopa loppukauden pelaamatta jos/kun AHL:ää ei pelata, kun änäri niput kuitenkin ottaa ison rosterin.

AHL alkaa ruotsalaissivuston mukaan melko varmasti Helmikuun 5. päivä.

 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Hienoa Lukon kannalta, Saarelan mahdollisen NHL uran kannalta voi olla kohtalokas ratkaisu.

Ei se paikan saaminen ylhäältä ainakaan helpotu.
Niinno, kyllähän tuo on jo AHL:ssa taidot näyttänyt ja saattaa olla osa suurempaa suunnitelmaa. En usko että kuitenkaan olisi lähtökohtaisesti ollut pelaavassa kokoonpanossa. Tai en minä mistään mitään tiedä, helvetin iloinen vaan olen tästä uutisesta
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
AHL on Saarelan osalta nähty ja voitettu. Turha mennä hinkkaamaan enää muuten vaan kun tarjolla on jotain mitä ei ole vielä saavutettu.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukon ja Liigan kannalta hieno ratkaisu. Allulla on Liigaan ylivertainen laukaus sekä voimaluistelu. Vahvistaa Lukon osakkeita ykköasuosikkina mestariksi.

Olikohan samalla niin, että Allu heitti pyyhkeen kehään NHL-uran puolesta. Ikää kuitenkin 23-v ja läpimurto edelleen tekemättä. Ensi kaudeksi KHL:aan tekemään tiliä?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukolla on hyvä kapteenisto, mutta jos jossain vaiheessa tarvetta tulee poissaolojen takia niin ilman muuta Allulle A-kirjain rintaan. Tai vaikka C, jos Superhessulle jotain käy, maapähkinät loppu tms.

Sen verran sitoutuneelta mieheltä Allu vaikuttaa että vähemmästäkin noita kipparien kirjaimia on paitoihin ommeltu.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Suosikkijoukkue
Lukko, Lämsän kaljaveikot
Ihmetyttää, että tämä tyyppi voi oikeasti olla jonkin lehden, vaikkakin vain Satakunnan Kansan, palkkalistoilla. Joskus aikanaan Satakunnan Kansa ihan oikeasti uutisoi myös Lukon peleistä, mutta nyt taitaa siellä ennemminkin olla pelko persiissä, että Lukko voittaa vielä jotain.
On kyllä kummallinen hupiukko tämä Mattila. Niin fänipoika toimittelija kuin olla ja voi.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
On kyllä kummallinen hupiukko tämä Mattila. Niin fänipoika toimittelija kuin olla ja voi.
Aika lapsellista kuittailua Mattilalta. Sopisi vaikka Jatkoajan Ässät vs. Lukko-ketjuun.

Nuo Twitter-jutut saa muutenkin välillä monen kohdalla miettimään, että edustetaanko niissä itseä vai työnantajaa. Lähtee välillä joillakin iloisesti käsistä koko touhu.

edit. Lisätty Mattilalta.
 
Viimeksi muokattu:

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Töissä satunnaisesti selaan Satakunnan Kansaa. Mun mielestä Mattila ei ainakaan ko. lehden urheilutoimittaja ole. En tiedä onko muutenkaan edes SK:n leivissä, ei ole nimi osunut silmään sieltä ainakaan ihan lähiaikoina.
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Lämsän kaljaveikot
Aika lapsellista kuittailua. Sopisi vaikka Jatkoajan Ässät vs. Lukko-ketjuun.

Nuo Twitter-jutut saa muutenkin välillä monen kohdalla miettimään, että edustetaanko niissä itseä vai työnantajaa. Lähtee välillä joillakin iloisesti käsistä koko touhu.
Lapsellista ja lapsellista...ei oo Pasillakaan aina mopo pysynyt vanttuissa...
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Töissä satunnaisesti selaan Satakunnan Kansaa. Mun mielestä Mattila ei ainakaan ko. lehden urheilutoimittaja ole. En tiedä onko muutenkaan edes SK:n leivissä, ei ole nimi osunut silmään sieltä ainakaan ihan lähiaikoina.

Itsellä on Satakunnan Kansa tilattuna digiversiona ja luen kyllä ainakin jääkiekkouutiset sieltä päivittäin. Jääkiekosta lehteen ovat pääsääntöisesti kirjoittaneet toimittajat Laiho ja Luotola ja tämän Mattilan kirjoituksia en ole kyllä nähnyt. En sitten tiedä, että mikä rooli Mattilalla on SK:n kanssa vai onko sitä ollenkaan.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itsellä on Satakunnan Kansa tilattuna digiversiona ja luen kyllä ainakin jääkiekkouutiset sieltä päivittäin. Jääkiekosta lehteen ovat pääsääntöisesti kirjoittaneet toimittajat Laiho ja Luotola ja tämän Mattilan kirjoituksia en ole kyllä nähnyt. En sitten tiedä, että mikä rooli Mattilalla on SK:n kanssa vai onko sitä ollenkaan.
Laihon ja Luotolan lisäksi Liuhala on kirjoittanut jotain.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikös se tuolla Pasin twitter-profiilissakin lue, että toimittajana SK:ssa, mutta tekee jotain ihan muuta kuin urheilua. Muistelen että on joku digiheebo.
 

IVXIII

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Töissä satunnaisesti selaan Satakunnan Kansaa. Mun mielestä Mattila ei ainakaan ko. lehden urheilutoimittaja ole. En tiedä onko muutenkaan edes SK:n leivissä, ei ole nimi osunut silmään sieltä ainakaan ihan lähiaikoina.
Onpa hyvä tietää - olen nimittäin pelkästään täältä luettujen Mattilan oksennusten perusteella luokitellut SK:n roskalehdeksi. Jos ei olekaan siellä toimittajana, niin olen tuominnut koko lehden ihan väärin perustein! Olenkin ihmetellyt, että miten voi olla noin luokatonta suorittamista asialliseksi mieltämältäni lehdeltä.

edit. Näköjään sillä välin, kun itsellä viesti roikkui puhelimessa puoliksi kirjoitettuna, muutkin vielä tarkentaneet ko. tyypin roolia lehdessä. No, sekin on jo plussaa, ettei ole urheilutoimittaja - eikä koskaan kannata sitä uraa ajatellakaan.

Ehkä Aleksistakin vielä ketjun aiheen mukaisesti sen verran, että odotan kyllä paljon häneltä keväänkin aikana, on ollut sen verran vahvaa suorittamista kokonaisvaltaisesti.
 
Viimeksi muokattu:

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
(1)
  • Tykkää
Reactions: Dexu

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
"Kun mä pelaan Rauman Lukossa - se on mulle itselleni niin rakas seura, että kun mulla on mahdollisuus pelata kotiseurassani, niin on päivänselvää, etten tulisi tänne vain pyörimään.

Se on juttu, josta olen aina haaveillut - voittaa jotain Lukon kanssa. Ei se ole tuulesta temmattua, että jäin pelaamaan päämäärästä, joka meidän pukukoppimme seinälläkin (Kanada-malja) on."


Länskärissä Allu estoitta kehuu muutenkin, kuinka hienoa on ollut Lukossa pelata.

On se hieno mies. Toiset puhuu kaikkea, mutta Aleksin kohdalla teot ratkaisee. Lojaalisuus kasvattajaseuraansa kohtaan.

Hieno mies.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
"Kun mä pelaan Rauman Lukossa - se on mulle itselleni niin rakas seura, että kun mulla on mahdollisuus pelata kotiseurassani, niin on päivänselvää, etten tulisi tänne vain pyörimään.

Se on juttu, josta olen aina haaveillut - voittaa jotain Lukon kanssa. Ei se ole tuulesta temmattua, että jäin pelaamaan päämäärästä, joka meidän pukukoppimme seinälläkin (Kanada-malja) on."


Länskärissä Allu estoitta kehuu muutenkin, kuinka hienoa on ollut Lukossa pelata.

On se hieno mies. Toiset puhuu kaikkea, mutta Aleksin kohdalla teot ratkaisee. Lojaalisuus kasvattajaseuraansa kohtaan.

Hieno mies.

Pakko sanoa, että ei ole pelkkää sanan helinää nuo Allun puheet. Jukurit pelissä, missä oikestaan kaikki muut olivat telineissä, niin Saarela polki ja teki töitä. Monessa tämän kauden pelissä Saarela on ollut erittäin työteliäis ja hänessä on huima ero aiemmilla kausilla pelanneeseen versioon.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Raumalla ei pystynyt kehittymään. Ei siitä tule mitään, että puree vain tuppea, eikä edes treenata lainkaan. Rocky (Pekka Rautakallio) pystyy varmasti auttamaan minua kehittymään pelaajana, mietti Saarela.


Paljon on Lukon toiminta muuttunut tuolta RD:n ajoilta. Mukava lukea Saarelalta erilaisia kommentteja.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021

Raumalla ei pystynyt kehittymään. Ei siitä tule mitään, että puree vain tuppea, eikä edes treenata lainkaan. Rocky (Pekka Rautakallio) pystyy varmasti auttamaan minua kehittymään pelaajana, mietti Saarela.


Paljon on Lukon toiminta muuttunut tuolta RD:n ajoilta. Mukava lukea Saarelalta erilaisia kommentteja.
Paljon on tosiaan vettä virrannut Rauman ganalissa. Tällaiset kommentit kuten Saarelan yllä, joita ennen Lukosta kirjoitettiin lähes joka haastattelussa, ovat aika kaukaiselta tuntuvia tapauksia. Nyt Lukkoa kehuu niin asiantuntijat, toisten seurojen organisaatioiden jäsenet, lehdistö, ja mikä tärkeintä, pelaajat.

Saarelan sopimusuutisen saatesanat ovat niitä, jotka pitävät imun Raumalle korkealla tasolla myös jatkossa. Mielenkiintoista silti nähdä, vaikuttaako valmentajan vaihdos tähän tilanteeseen jotenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös