Kerrankin asiallista tekstiä porilaiselta tästä aiheesta.
Niin eli siis se on asiallista, kun ollaan sinun kanssa samaa mieltä? Toden totta, kerrassaan huvittavaa.
Se nyt on nähty, että Allu totuttelee tämän kauden näihin miesten peleihin ja miesten pelien suureen peliaikaan. Sen perusteella mitä nyt olen lähes kaikki Ässien pelit nähnyt tällä kaudella, niin en alkaisi vänkäämään herran otteista. Tulosta alkaa syntyä joko heti seuraavassa pelissä tai ensi kauden alussa. Nuori kaveri kyseessä, niin on mahdoton sanoa koska ne palaset loksahtaa paikoilleen. Kaikki alle 18v kun eivät pelaa Ville Vahalahden tasolla.
Ihmettelen kyllä, että nämä tietyt Lukon faneiksi tunnustautuneet nimimerkit jaksavat Ässien ketjussa ravata vänkäämässä Ässien pelaajasta. Jos Ässät johtaisi liigaa, niin minua ei pätkän vertaa kiinnostaisi käydä viestittelemässä Lukon ketjuissa miten Joni Nikko pelaa. Ei täällä tietysti kukaan kiellä teitä käymästä, mutta aika surullista touhua on.
Tämä on Ässien ketju, Ässien pelaaja ja Ässien fanit. Jos tulee kuraa niskaan, kun täällä käy nillittämässä, niin kestäkää se niinkuin aikuiset ihmiset. Ihan turha valittaa mistään porilaisten provoista, jos ollaan porilaisen joukkueen ketjussa ja aloitetaan itse lällättely ja arvostelu.