Aleksandr Ovetškinin kaukalon ulkopuolinen toiminta

• 240 915
  • 1 340

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kaiken huippu oli kyllä tämä viimeisin jonkun esittämä toive siitä että YLEn pitäisi näyttää tällä kaudella enemmän Capitalsin pelejä koska on mahdollista että tuo maaliennätys tulee rikkoutumaan vielä tässä kevään aikana.

Eli siis Suomessa valtion omistaman mediatahon pitäisi panostaa siihen että näytetään Putinin sotamaskotin pelaamista entistä enemmän ja mahdollisesti tuota juhlimista jahka tämä onnistuu tavoitteessaan. Uskomattominta hevonpaskaa mitä olen pitkään aikaan saanut tällä foorumilla lukea, ja se on jo aika paljon se. Pakkohan tuon on olla jo pelkkää provoilua, mutta siitäkin huolimatta huolestuttaa kuinka paljon tuo viesti on kerännyt tykkäyksiä. Eikai jengi voi oikeasti olla jo noin kujalla?

Kyllä siinä piti hetki hengitystä tasata ja malttaa näppäimistön takomista, sillä sen seurauksena ei olisi päässyt tätäkään viestiä varmaan kirjoittamaan.
Joo, tuo oli kyllä taas sen tason oksennus että voihan vittu. Minä olisin jotain kyllä kirjoittanut, vaikka kuinka on punainen nootti siellä että annetaanhan nyt poikien vaan pelata ja jääkiekko on jääkiekkoa ja eiiii sitä ikävää politiikkaa tänne - minulta tosin on tuolta oksennusketjusta otettu jo aikanaan kokonaan kirjoitusoikeudet pois, kun en pysynyt sieltä poissa kertomassa Oksennuschkinin oksettavuudesta vaikka käskettiin.

Mutta joo tosi kiva ois tosiaan jos Uuvatchkinin pelejä näytettäisiin oikein urakalla Suomen telkkarissa, samalla voitaisiin näyttää muutakin Putinin propagandaa ja yhdessä iloita miten hieno maa on Venäjä ja mahtava johtaja Uuvatchkinin paras kaveri ja idoli Putin on! Uuvatchkin ja Putin, siinä vasta pari!

Tuommoisia viestejä sitten saa kirjoitella tänne, mutta ei semmosia missä sanotaan että Uuvatchkin on Putinin tukija ja siksi oksettava ihmispaska, jonka ei pitäisi saada pelata jääkiekkoa missään muualla kuin kansanmurhaajien omassa kotoisassa paskaliigassa. Kun ei nyt hei sitä ikävää ja kiusallista politiikkaa hei sotkettaisi tähän kivaan ja huitsin jännittävään ennätysjahtiin, jota kansanmurhaajien keulakuva kivasti harrastaa.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Se viesti kyl oli naurettavuudessakiin oksettava tai no oksennuskin aiheuttama, vittuun tommoset tyypit ja onneksi sai penalttia.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Luultavasti NHL on "ohjeistanut" muita pelaajia - niin venäläisiä kuin muitakin - pidättäytymään Ovetškinia kritisoivista tai muista Ukrainaa puolustavista kannanotoista, jottei liigan tärkein markkinointikasvo Ovetškin ja sitä kautta koko liiga joutuisi kiusalliseen asemaan.

Muuten tuo muiden pelaajien korvia huumaava hiljaisuus ei selity oikein millään. Sillä vaikka iso osa pelaajista ei olisikaan yhteiskunnallisesti valveutuneita, niin niitäkin sarjassa riittää hyvin monia.

Kreml siis tuskin on Panarininkaan ainoa hiljentäjä.

Tietääkseni NHL tai ainakin Washington Capitals on puuttunut Ovechkinin somejulkisuuteen. Putinin kanssa poseerausta on vaadittu poistettavaksi. Ovechkin ei ole siihen suostunut ja on perustellut poseerauksen sillä, että muuten olisi perhe vaarassa. Capitalseille tämä riitti, ei toimia.

NHL ei halua poliittista keskustelua kansanmurhaaja Putinin suosikista tai muista venäläistähdistä ja tämä näkyy USA:ssa. NBA:ssa esimerkiksi Irving sai jotain 10 ottelun pelikiellon ilman palkkaa kun ei suostunut sanomaan, että hän ei ole antisemistinen. NHL saa liian monen tuen toiminnalleen.

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Se viesti kyl oli naurettavuudessakiin oksettava tai no oksennuskin aiheuttama, vittuun tommoset tyypit ja onneksi sai penalttia.
Ei ollut sama kaveri. Jäähyn saanut on selkeä Putin trolli jonka kaikki viestit on pelkkää Ovi-hehkutusta eikä mitään muuta antia palstalle. Ylen perään oksensi Buccaneer jonka lainasinkin sille paremmin kuuluvaan ketjuun eli "Haitalliset idiootit ja Venäjän etujen ajaminen Suomessa" -ketjuun.

Edit.
Piti lainata se toiseen ketjuun kun kirjoitin maaliennätysketjuun nimenvaihdoksen jälkeen yhden viestin miten toivottavasti Matthews ei tulevaisuudessa markkinoi sotaa Ovetskinin tavoin ja siitä paukahti samantien 2 viikon jäädy.

Viimeksi muokattu:

Luoto

Jäsen
Tämä on muuten myös sellainen asia, mitä Jatkoaikakin saa tulevaisuudessa hävetä. Eli miten helvetissä täälläkin, Suomessa, kansanmurhaa suorittavan mätäpaiseen naapurissa, ollaan jotenkin asetuttu tällaiseen vässykkämäisen suomettuneeseen poteroon jemmaan, ja annetaan niiden muutaman palikan rauhassa keskustella ja hehkuttaa tätä Uuvatchkin-syöpää omassa rauhoitetussa keskusteluketjussaan, ja ne jotka siellä käy sanomassa että te olette pässejä ja Uuvatchkin on oksettava, hiljennetään pelikielloilla. Ihan käsittämätöntä. Tämä tulee vielä tulevaisuudessa näyttämään aivan helvetin urpolta, kun kaikkialla - myös pohjois-Amerikassa - on viimein yhtä selvää että Putinin Venäjä on ollut yhtä paha tai pahempi kuin Hitler ja natsi-Saksa. Siis myös niille, joille se ei nyt jo näytä.
Olen ihmetellyt miksi foorumin moderointi on salaista, ja ajatellut kysyä perusteluja salailuun. En vaan ole vielä keksinyt missä osastossa tai ketjussa asiaa kyselisin.
Kirjoittelin joskus F1-foorumille ja siellä oli aivan eri meininki, taisi olla listattu modet, vai olikohan viestissä titteli mainittu. Erinomainen juttu, tiesi heti kenen kanssa ei kannattanut alkaa väittelemään.
Salainen moderointi on foorumin syöpä. Jos alat vänkäämään moden kanssa, häviät varmasti. Vastassa on usein niin typerä vänkääjä ja hänelle ilmestyy yhtä kiekkoa ymmärtämättömiä tukijoita, että herää epäilys, että modet ne siinä. Voi vastassa olla tietysti vanha jäärä ja hänen kaverinsa.

Kirjoittelen tapani mukaan väärään ketjuun, sori siitä, mutta väärään ketjuun tämä kysymys menee kuitenkin, joten olkoon tässä. Siis, haluaisin perustelut tiukkaan moderaattorien käyttäjätunnusten salaamiseen.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kirjoittelen tapani mukaan väärään ketjuun, sori siitä, mutta väärään ketjuun tämä kysymys menee kuitenkin, joten olkoon tässä. Siis, haluaisin perustelut tiukkaan moderaattorien käyttäjätunnusten salaamiseen.
Jos miettii sitä että tällä palstalla monet ovat kertoneet erilaisista yksityisviesteistä mitä saavat muilta kirjoittajilta jotka ovat asioista eri mieltä niin eiköhän julkimoderaattorit saisi ihan samaa palautetta. Ja siis tuo palaute menee ihan joihinkin tappouhkauksiin saakka näillä peruskirjoittajillakin, niin voisin veikata että sen moden yksityisviestilaatikko täyttyisi aika nopeasti. Ja jos laittaisivat blokin yksityisviesteille niin tietysti sekin olisi syy haukkua modeja.

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Minä kyllä uskon, että tuo jako kahteen eri ketjuun ei ole mikään poliittinen päätös tai housuun paskominen modeilta. Minä veikkaan, että kyseessä on puhtaasti yritys pitää (maaliennätys)ketju lukukelvollisena. Itsehän en olisi tuota ketjua nimennyt noin, vaan jättänyt sen nimenomaan AO:n nimiin. Tällöin ne, jotka eivät halua lukea herrasta, olisivat helposti voineet laittaa ketjun ignoreen ja poistaa sen sieltä sitten kymmenen vuoden päästä, kun AM34 jahtaa sitä Ovechkinia samassa kilvassa.

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Minä kyllä uskon, että tuo jako kahteen eri ketjuun ei ole mikään poliittinen päätös tai housuun paskominen modeilta. Minä veikkaan, että kyseessä on puhtaasti yritys pitää (maaliennätys)ketju lukukelvollisena. Itsehän en olisi tuota ketjua nimennyt noin, vaan jättänyt sen nimenomaan AO:n nimiin. Tällöin ne, jotka eivät halua lukea herrasta, olisivat helposti voineet laittaa ketjun ignoreen ja poistaa sen sieltä sitten kymmenen vuoden päästä, kun AM34 jahtaa sitä Ovechkinia samassa kilvassa.
Lusiferin kiitos modet eivät ajatelleet khl-osion kanssa näin vaan näkivät sen sellaisena kuin se on eli propagandavälineenä ja se kaadettiin.

Kai senkin perään joku valitti että "antakaa meidän hehkuttaa Putin-liigaa ja muut laittakoon ignoreen".

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Lusiferin kiitos modet eivät ajatelleet khl-osion kanssa näin vaan näkivät sen sellaisena kuin se on eli propagandavälineenä ja se kaadettiin.

Kai senkin perään joku valitti että "antakaa meidän hehkuttaa Putin-liigaa ja muut laittakoon ignoreen".

Tästä minä en tiedä mitään, enkä KHL:ää kommentoinutkaan. Ovechkin nyt sattuu kuitenkin pelaamaan NHL:ssä, ja niin pitkään kun maailman johtava jääkiekkosarja ei näe siinä ongelmaa, minun mielestäni myöskään suomalaisen jääkiekkopalstan ei siitä pidä tehdä ongelmaa.

Jos Ovechkinin maalitehtailu ottaa niin koville, niin ehkä tuota maaliennätysketjua ei tosiaan kannata avata, ennen kuin seuraava (Matthews?) yrittäjä on sitä ennätystä rikkomassa. Jotkut meistä sitä haluavat kuitenkin seurata, sovitaan vaikka niin että me olemme sitten sitä ihmiskunnan pohjasakkaa. Meillä ihmiskunnan pohjasakallakin lienee kuitenkin oikeus keskustella jostain asiasta, jos me sen keskustelun arvoiseksi katsomme. Vai kuinka?

Modet kuitenkin yrittävät pitää palstan lukukelpoisena, ja tuo ketju ei sellainen ollut, ennen tuota kahdeksi jakoa. Ihan sama kahtiajako nähtiin Löylyhuoneen puolella muutama vuosi sitten Sanna Marinin kohdalla. Mielestäni järkevä veto sekin, halukkaat saivat keskustella kahdessa eri ketjussa (persoona, hallitus) ilman, että paska osui tuulettimeen joka päivä.

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Tästä minä en tiedä mitään, enkä KHL:ää kommentoinutkaan. Ovechkin nyt sattuu kuitenkin pelaamaan NHL:ssä, ja niin pitkään kun maailman johtava jääkiekkosarja ei näe siinä ongelmaa, minun mielestäni myöskään suomalaisen jääkiekkopalstan ei siitä pidä tehdä ongelmaa.

Jos Ovechkinin maalitehtailu ottaa niin koville, niin ehkä tuota maaliennätysketjua ei tosiaan kannata avata, ennen kuin seuraava (Matthews?) yrittäjä on sitä ennätystä rikkomassa. Jotkut meistä sitä haluavat kuitenkin seurata, sovitaan vaikka niin että me olemme sitten sitä ihmiskunnan pohjasakkaa. Meillä ihmiskunnan pohjasakallakin lienee kuitenkin oikeus keskustella jostain asiasta, jos me sen keskustelun arvoiseksi katsomme. Vai kuinka?

Modet kuitenkin yrittävät pitää palstan lukukelpoisena, ja tuo ketju ei sellainen ollut, ennen tuota kahdeksi jakoa. Ihan sama kahtiajako nähtiin Löylyhuoneen puolella muutama vuosi sitten Sanna Marinin kohdalla. Mielestäni järkevä veto sekin, halukkaat saivat keskustella kahdessa eri ketjussa (persoona, hallitus) ilman, että paska osui tuulettimeen joka päivä.
Et kommentoinut khl-osiota mutta minä annoin sen esimerkiksi miten palsta suhtautuu venäläiseen propagandaan jota Ovetskin kiistatta on.

En minä ala tässä erottelemaan kuka on pohjasakkaa. Sen sanon että kun Ovetskin itse on itsensä nostanut Putinin kerhoon ja kampanjoinut miehen puolesta ja ollut niin huolissaan lapsista fasistien käsissä niin silloin miehestä puhuttessa ei häntä tarvitsisi suojella itse luomaltaan maailmalta.

Joten vastapalloon heittäisin että jos se Ovetskinin hehkuttama Putin ja siitä jatkuva ja ansaittu muistuttaminen ottaa niin koville niin aina voisi laittaa näitä kirjoittajia sitä mukaan ignoreen. Jos se alkaa ärsyttää että on paljon ignoorattavaa niin kannattaa melkein pysähtyä miettimään miksi näin on.

Plus että kyseinen liiga ei kiinnosta ketään, joten ei omalle osiolle ole mitään perustetta ilman propagandaakaan.

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Sen sanon että kun Ovetskin itse on itsensä nostanut Putinin kerhoon ja kampanjoinut miehen puolesta ja ollut niin huolissaan lapsista fasistien käsissä niin silloin miehestä puhuttessa ei häntä tarvitsisi suojella itse luomaltaan maailmalta.

Jos nyt tällä viittaat moderaattorien päätökseen jakaa herrasta käytävä keskustelu kahteen eri ketjuun, niin tuskin syynä on ollut AO:n suojelu. Kuten sanoin, olen melko varma, että syynä on palstan pitäminen lukukelpoisena. Kyllähän sinä sen tiedät ja ymmärrät, haluat vaan jostain syystä ignoorata viesteistäni nuo osat kokonaan.

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Jos nyt tällä viittaat moderaattorien päätökseen jakaa herrasta käytävä keskustelu kahteen eri ketjuun, niin tuskin syynä on ollut AO:n suojelu. Kuten sanoin, olen melko varma, että syynä on palstan pitäminen lukukelpoisena. Kyllähän sinä sen tiedät ja ymmärrät, haluat vaan jostain syystä ignoorata viesteistäni nuo osat kokonaan.
Miksi sanot sitä "lukukelvottomaksi" jos miehen likainen todellinen puoli tuodaan esiin?

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Miksi sanot sitä "lukukelvottomaksi" jos miehen likainen todellinen puoli tuodaan esiin?

Kyllä sinä ymmärrät, yrität vaan trollata meidät molemmat taas jäähylle..

Sinä voit edelleenkin halutessasi sen likaisen puolen kaverista tuoda esille tässä ketjussa. Se toinen ketju (joka sitäpaitsi ei edes ole enää herran oma ketju) on tarkoitettu kaukalon sisäpuolisten asioiden puimiseen. Mikä tässä nyt on niin vaikeaa ymmärtää?

Kaikki se kaukalon sisäpuolisista tapahtumista käytävä keskustelu hukkui sen kaukalon ulkopuolisen paskan alle, jonka takia ne erotettiin omiksi ketjuiksi. Ihan looginen, ja ainakin omasta mielestäni järkevä päätös palstan luettavuuden kannalta. Jos joku erehtyi mainitsemaan ketjussa Ovechkinin tekemästä maalista, oli paikalla heti toistakymmentä nimimerkkiä huutamassa "lasten ystävää" ja "Putinin kätyriä". Se tappoi aika tehokkaasti jääkiekosta käytävän keskustelun. Ja halusit sinä tai et, meitä on edelleenkin ihmisiä, jotka haluavat siitä kiekkopuolesta keskustella. Jos sinä et halua siitä keskustella, niin ei kukaan pakota sinua sinne toiseen ketjuun kirjoittamaan mitään. Saati lukemaan sieltä mitään.

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Plus että kyseinen liiga ei kiinnosta ketään, joten ei omalle osiolle ole mitään perustetta ilman propagandaakaan.

Tämä.

Ovechkinin maalijahdille sen sijaan näyttää kiinnostusta löytyvän, joten mielestäni ihan hyvä, että herran muut tekemiset on eritelty toiseen ketjuun. Nyt saa kaikki keskustella juuri siitä puolesta mistä haluaa.

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Kyllä sinä ymmärrät, yrität vaan trollata meidät molemmat taas jäähylle..

Sinä voit edelleenkin halutessasi sen likaisen puolen kaverista tuoda esille tässä ketjussa. Se toinen ketju (joka sitäpaitsi ei edes ole enää herran oma ketju) on tarkoitettu kaukalon sisäpuolisten asioiden puimiseen. Mikä tässä nyt on niin vaikeaa ymmärtää?

Kaikki se kaukalon sisäpuolisista tapahtumista käytävä keskustelu hukkui sen kaukalon ulkopuolisen paskan alle, jonka takia ne erotettiin omiksi ketjuiksi. Ihan looginen, ja ainakin omasta mielestäni järkevä päätös palstan luettavuuden kannalta. Jos joku erehtyi mainitsemaan ketjussa Ovechkinin tekemästä maalista, oli paikalla heti toistakymmentä nimimerkkiä huutamassa "lasten ystävää" ja "Putinin kätyriä". Se tappoi aika tehokkaasti jääkiekosta käytävän keskustelun. Ja halusit sinä tai et, meitä on edelleenkin ihmisiä, jotka haluavat siitä kiekkopuolesta keskustella. Jos sinä et halua siitä keskustella, niin ei kukaan pakota sinua sinne toiseen ketjuun kirjoittamaan mitään. Saati lukemaan sieltä mitään.
Ensinnäkin nyt kannattaa ottaa vähän happea. Kirjoitat nyt moneen ketjuun kerrallaan ja niin tunteikkaasti että pikku paussi on paikallaan. Ei tässä tarvitse kokoajan trolliksi nimitellä kun puhut itsesi pussiin. Voidaan keskustella ihan normaalisti.

Sanoit itse:
Meillä ihmiskunnan pohjasakallakin lienee kuitenkin oikeus keskustella jostain asiasta, jos me sen keskustelun arvoiseksi katsomme. Vai kuinka?
Mutta nyt yrität rajoittaa että me muut emme saisi tehdä juuri tätä?

Kuten sanoin, Putin ei kaapannut Ovetskinia kultakuvakseen vaan se oli toisinpäin. Ketju ei muutu lukukelvottomaksi vain koska sinä haluat sulkea silmät ja korvat totuudelta.

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mutta nyt yrität rajoittaa että me muut emme saisi tehdä juuri tätä?

Kuten sanoin, Putin ei kaapannut Ovetskinia kultakuvakseen vaan se oli toisinpäin. Ketju ei muutu lukukelvottomaksi vain koska sinä haluat sulkea silmät ja korvat totuudelta.

En kai minä sitä millään lailla rajoita? Eikö esimerkiksi sinulla ole tässä keskustelussa oiva mahdollisuus keskustella haluamallasi tavalla Ovechkinin kaukalon ulkopuolisesta toiminnasta? Minun mielestäni on erinomaista, että sinulla tällainen mahdollisuus on.

Minun mielestäni on myös erinomaista, että niillä jotka haluaa keskustella siitä kiekkopuolesta on myös siihen oma ketju, joka ei muutu lukukelvottomaksi sen kaukalon ulkopuolisen tauhkan takia.

Ja uskoisin moderaattorien päätöksen jakaa ketju kahtia liittyvän nimenomaan tähän.

Ensinnäkin nyt kannattaa ottaa vähän happea. Kirjoitat nyt moneen ketjuun kerrallaan ja niin tunteikkaasti että pikku paussi on paikallaan.

Kiitos huolenpidosta, mutta eiköhän tämä tästä.

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
En kai minä sitä millään lailla rajoita? Eikö esimerkiksi sinulla ole tässä keskustelussa oiva mahdollisuus keskustella haluamallasi tavalla Ovechkinin kaukalon ulkopuolisesta toiminnasta? Minun mielestäni on erinomaista, että sinulla tällainen mahdollisuus on.

Minun mielestäni on myös erinomaista, että niillä jotka haluaa keskustella siitä kiekkopuolesta on myös siihen oma ketju, joka ei muutu lukukelvottomaksi sen kaukalon ulkopuolisen tauhkan takia.

Ja uskoisin moderaattorien päätöksen jakaa ketju kahtia liittyvän nimenomaan tähän.
Kuten tässä ketjussa on monet useasti maininneet niin ketjujen jakaminen on käsittämätön päätös suojella Putinin propagandavälinettä. Kukaan ei nhl-puolen ketjussa "vahingossa" hehkuta Ovetskinia ja toivo että yle näyttäisi enemmän häntä ja vähemmän suomalaisia. Nämä viestit ovat pelkkää provoa ja uskon että sinäkin tiedät sen.

Edelleen, se ei ole "lukukelvotonta" että muistuttaa miestä omista "saavutuksistaan".

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kukaan ei nhl-puolen ketjussa "vahingossa" hehkuta Ovetskinia ja toivo että yle näyttäisi enemmän häntä ja vähemmän suomalaisia. Nämä viestit ovat pelkkää provoa ja uskon että sinäkin tiedät sen.

Tästä samaa mieltä, tuo olis puhdasta provoa toiseen suuntaan. Ja on niitä muitakin siellä ollut.

Edelleen, se ei ole "lukukelvotonta" että muistuttaa miestä omista "saavutuksistaan".

Kyllä se siinä vaiheessa lukukelvottomaksi muodostuu, kun yhtä tehtyä maalia kohden tulee vähintään 20 nimimerkkiä kertomaan kuinka kuvottava kaveri on kyseessä, kuinka on pelkkä Putinin sylikoira, lapsien ystävä, Venäjän sotakoneen lippulaiva jne jne..

Etkö sinä voi tosissaan ääneen edes sitä myöntää, että jotkut haluavat keskustella pelkästään jääkiekosta ja Ovechkinin tekemisistä kaukalossa?

Ja jotkut vastaavasti haluavat keskustella kaikesta muusta kuin Ovechkinin tekemisistä kaukalossa.

Eikö näillä spekseillä ole kaikkien kannalta järkevintä erottaa nuo kaksi osa-aluetta omiin ketjuihinsa? Silloin jokaisen on helpompi keskustella juuri siitä asiasta mistä haluaa; sinun ei tarvitse pahoittaa mieltäsi Ovechkinin maaleista, eikä minun tarvitse pahoittaa mieltäni siitä, että niistä ei pysty keskustelemaan ilman kauheaa vääntöä kaukalon ulkopuolisista spekseistä?

Minun on kaiken kaikkiaan vaikea uskoa, ettet ymmärtäisi (pidän sinua fiksuna kirjoittajana) mistä ketjujen jakamisessa on kyse moderaattorien näkökulmasta. Tehdäänhän tuota ympäri palstaa muutenkin; Marinin ketju jaettiin kahtia, kun alkuperäinen rönsyili sinne sun tänne. Severi Lahtiselle tehtiin (muistaakseni) oma ketju, ettei Jyp-osio tukkeudu kuonasta. Ei näissäkään varmaan ollut kyse Marinin suojelemisesta tai Lahtisen teon hyväksymisestä, vaan yksinkertaisesti siitä, että palsta pystyy lukukelpoisena.

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Tästä samaa mieltä, tuo olis puhdasta provoa toiseen suuntaan. Ja on niitä muitakin siellä ollut.

Kyllä se siinä vaiheessa lukukelvottomaksi muodostuu, kun yhtä tehtyä maalia kohden tulee vähintään 20 nimimerkkiä kertomaan kuinka kuvottava kaveri on kyseessä, kuinka on pelkkä Putinin sylikoira, lapsien ystävä, Venäjän sotakoneen lippulaiva jne jne..

Etkö sinä voi tosissaan ääneen edes sitä myöntää, että jotkut haluavat keskustella pelkästään jääkiekosta ja Ovechkinin tekemisistä kaukalossa?

Ja jotkut vastaavasti haluavat keskustella kaikesta muusta kuin Ovechkinin tekemisistä kaukalossa.

Eikö näillä spekseillä ole kaikkien kannalta järkevintä erottaa nuo kaksi osa-aluetta omiin ketjuihinsa? Silloin jokaisen on helpompi keskustella juuri siitä asiasta mistä haluaa; sinun ei tarvitse pahoittaa mieltäsi Ovechkinin maaleista, eikä minun tarvitse pahoittaa mieltäni siitä, että niistä ei pysty keskustelemaan ilman kauheaa vääntöä kaukalon ulkopuolisista spekseistä?

Minun on kaiken kaikkiaan vaikea uskoa, ettet ymmärtäisi (pidän sinua fiksuna kirjoittajana) mistä ketjujen jakamisessa on kyse moderaattorien näkökulmasta. Tehdäänhän tuota ympäri palstaa muutenkin; Marinin ketju jaettiin kahtia, kun alkuperäinen rönsyili sinne sun tänne. Severi Lahtiselle tehtiin (muistaakseni) oma ketju, ettei Jyp-osio tukkeudu kuonasta. Ei näissäkään varmaan ollut kyse Marinin suojelemisesta tai Lahtisen teon hyväksymisestä, vaan yksinkertaisesti siitä, että palsta pystyy lukukelpoisena.
Ensinnäkin en usko että pidät minua fiksuna kirjoittajana:D En ole koko palstaurallani kirjoittanut yhtään viestiä joka antaisi minusta fiksun kuvan.

Toiseksi, meidän on sitten oltava eri mieltä. Tästä keskustelusta tulee mieleen South Park -jakso jossa pojat saavat kotiläksykseen selvittää mitä mieltä maan perustajat olisivat sotaan lähtemisestä. Koko kaupunki tulee siihen tulokseen että USAN pitää läheä aina sotimaan mutta siviilien on aina protestoitava sitä vastaan jolloin voidaan sanoa että olemme sen puolella ja sitä vastaan ja näin olla syyntakeettomia.

Eli mielestäni miehellä pitäisi olla yksi ketju jossa miehen fanit hehkuttaisivat ennätyksen lähestymistä ja me muut voitais sitten muistuttaa joka käänteessä että ennätys ei ole hehkuttamisen arvoinen koska mies on joko kertakaikkisen vietävissä tai sitten oikeasti paha.

Kova se on tekemään maaleja sitä mieltä kuitenkin kaikki on.

Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Kuten sanoin, olen melko varma, että syynä on palstan pitäminen lukukelpoisena.
Lukukelpoisena? Eihän tässä siitä ole kyse, vaan kritiikin kitkemisestä, joka ei viittaa mihinkään muuhun kuin Neuvostoliiton ja Pohjois-Korean meininkiin.

Kun naapurin joukot joskus tulevat rajan yli, seuraavatkohan nämä hyödylliset idiootit edelleen tämän yhden pellen ja hänen veljiensä osumatarkkuutta? Kirjaimellisesti. Se on nimittäin päivittäistä realismia Ukrainassa.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kärpät
Severi Lahtiselle tehtiin (muistaakseni) oma ketju, ettei Jyp-osio tukkeudu kuonasta. Ei näissäkään varmaan ollut kyse Marinin suojelemisesta tai Lahtisen teon hyväksymisestä, vaan yksinkertaisesti siitä, että palsta pystyy lukukelpoisena.
Mitä kuonaa Lahtisen ketjuun olisi tullut? Joku olisi kritisoinut raiskaamista tai hänen otteitaan 3.divarissa?

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Severi Lahtiselle tehtiin (muistaakseni) oma ketju, ettei Jyp-osio tukkeudu kuonasta. Ei näissäkään varmaan ollut kyse Marinin suojelemisesta tai Lahtisen teon hyväksymisestä, vaan yksinkertaisesti siitä, että palsta pystyy lukukelpoisena.
Mutta ei Lahtiselle ole kahta ketjua tehty jotta halukkaat voisi keskustella hänestä jääkiekkoilijana unohtaen kaiken muun, eikä varmasti menisi läpi sellainen, tämä on yhden miehen etuoikeus. Vai pitäisikö tässä ruveta pistelemään ketjua kasaan Carter Hartista jääkiekkoilijana, ei mainintoja kaukalon ulkopuolisista asioista. Se maaliennätysketju oli käytännössä Ovien ketju vaikka otsikon omasikin. Niin on omannut moni muukin pelaajaketju, kyllä Laineen ketjussakin puhutaan muustakin kun maaliin lauotuista kiekoista vaikka otsikossa niin lukeekin. Kun joitain alkoi ärsyttää että siellä lasten ystävän ketjussa ei puhuta vain kivoista asioista, alkoi narratiivi maaliennätysketjusta.

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vai pitäisikö tässä ruveta pistelemään ketjua kasaan Carter Hartista jääkiekkoilijana, ei mainintoja kaukalon ulkopuolisista asioista.

Varmaan olisi ollutkin paikallaan, jos kaverista kirjoittelu olisi tuottanut sivukaupalla kamaa Philadelphia Flyersin ketjuun. Siksihän noille suomalaisillekin on perustettu omia ketjuja, jotta keskustelu heistä ei tukkisi joukkueketjuja. Eli joukkueketjut halutaan pitää lukukelpoisina. Samasta syystä AO:n ketju on eriytetty kahdeksi eri ketjuksi. Näin minä sen näkisin, ja toisaalta näinhän sen ovat modet perustelleetkin.

Lukukelpoisena? Eihän tässä siitä ole kyse, vaan kritiikin kitkemisestä, joka ei viittaa mihinkään muuhun kuin Neuvostoliiton ja Pohjois-Korean meininkiin.

Eihän kukaan ole kritiikkiä kitkemässä. Kirjoittelemmehan me nytkin tähän ketjuun. Ja jos haluat kritisoida Ovechkinin otteita kaukalossa, sen voi oikein hyvin tehdä siinä toisessa ketjussa. Et kai sinä voi mennä Jokereidenkaan otteita kritisoimaan Ässien ketjuun, vaan aika nopeasti tulee kehotus keskustella asiasta sille tarkoitetussa ketjussa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy