Barkovista taas pikkuotsikko alareunaan. Ei ollutkaan kuin hattutemppu niin mitäs sitä otsikoimaan.
Taasko tämä sama alkaa? Tsekkasin nopeasti kaikki Suomen merkittävimmät urheilumediat ja jokaisessa oli Barkovin hattutemppu nostettu otsikkoon.
Ai nostettu otsikkoon? "Nostettu otsikkoon" tarkoittaa sitä että se on isoin kirjaimin sivun ylin otsikko. Jos kyseessä olisi esim. Laine niin tämä olisi itsestäänselvyys.
Ei tässä minun mielestäni ole syytä kritisoida mediaa Barkovin vähättelystä. Monella sivustolla otsikot menevät aikajärjestykseen ja Floridan pelasi aiemmin kuin Colorado.
Joillain sivuilla joku juttu nostetaan kärkeen ihmisen päätöksellä ja väitän, että pääsääntöisesti Barkov on päässyt näissä framille. Tjeu: Teksti-tv:n etusivu 100.
Aika paljon näitä valintoja eri toimituksissa nähneenä väitän tiukasti, että ei niissä mitään missioita ole laittaa pelaajia oman mielipiteen mukaiseen järjestykseen.
Laineen aikana en ole enää ollut mestoilla juurikaan, joten hän on ehkä poikkeus tietyissä tilanteissa. Ja sekin eniten siksi, että moni nostopäätöksiä tekevä toimittaja ajattelee hänen olevan "puheenaihe", varsinkin jos tällaisessa vuorossa on joku muu kuin urheilutoimittaja tai jonkun muun lajin erikoisniilo.
No tuohan se Mängimiehen ongelma onkin. Lehdet kun nyt vaan yleensä toimivat niin että kirjoittavat siitä mistä kuvittelevat lukijoiden tykkäävän. Rantanen pelaa hänelle peruspelin ja siitä tehdään isompi otsikko kuin hattutempun tehneestä Barkovista. Olen ehkä ainut mutta itseäni tämä ärsyttää koska tämä on mielestäni lukijoiden aliarviointia.
Toi tyyli millä karvaa kiekkoa vastustajalta pois on kyllä niin äärimmäisen kliinistä ja hienovaraista hommaa. Jotenkin todella miellyttävää katsoa.
Hieno hattu vihdoinkin! Hyvä että on päässyt vähän irti syöttö aina asenteesta kun vetokin on ihan kohillaan
Mikäs perkeleen ilmiö tää saatujen palstamillimetrien laskeminen ja niiden vertailu etenkin Paten saamaan huomioon on?
Onko kovinkin merkityksellinen asia vai onko nykyihmisellä vaan tylsempää kuin ennen?
Sashalle varaukseton peukku, noussut pelaajana aivan terävimmälle huipulle ja nuori on kokemukseensa nähden vielä hänkin.
Minulla on puhelimessani Yle uutisvahti ja se oli antanut minulle ilmoituksen Barkovin hattutempusta. Rantasen tehoistakin oli erillinen uutinen. Rantasella on muuten 14 ottelun pisteputki, joka on aika hyvä saavutus NHL:ssä. En nyt ole HS:n sovellusta vielä avannut niin en tiedä mitä siellä on uutisoitu. Scoren appi muuten antoi kanssa ilmoituksen Barkovin hattutempusta.No se sama juttu mikä oikeasti monia ihmisiä ärsyttää. Jos tuon hat trickin olisi paukauttanut vaikka Aho niin niin huomio olisi pikkuisen eri luokkaa. Eikös se eriarvoisuus saa ärsyttää? Seuraavaksi kysyt että pitääkö siitä tulla foorumille avautumaan. No ajattelin nyt tulla, ja samalla vähän sinua lämmittämään:)
Ai nostettu otsikkoon? "Nostettu otsikkoon" tarkoittaa sitä että se on isoin kirjaimin sivun ylin otsikko. Jos kyseessä olisi esim. Laine niin tämä olisi itsestäänselvyys.
ps. Tsekkasitko ihan lukeaksesi jutut vai sen takia että voit osoittaa minun väitteen vääräksi. Veikkaan jälkimmäistä:)
Barkovin maali jatkoajalla oli huikea. Se, että olisi vetänyt kämmenpuolella, olisi ollut ehkä 50-50 mahdollisuus maalinteon onnistumisessa, mutta toi rystylle ja moken kahville vienti tilanteessa oli jotain niin kaunista, mitä suomalaisista ehkä Barkov vain osaa.
Mä en voi uskoa, että tämä oli Sashan ensimmäinen hat trick NHL:ssä... Loistava pelaaja, jonka toivoisin pääsevän johonkin kunnon jengiin Floridasta saadakseen ansaitsemansa huomion ja gloorian.
Väittäisin että Panthersin GM ei näkisi syytä tähän toimenpiteeseen, ainakaan vielä muutamaan vuoteen. Kaikki 30 muuta kyllä, epäilemättä. ;)Näinhän sitä toivoisi, ja liigasta löytyykin 31 GM:ää ketkä imisi vaikka meitsin kullia että saisivat Sashan tiimiinsä.
Väittäisin että Panthersin GM ei näkisi syytä tähän toimenpiteeseen, ainakaan vielä muutamaan vuoteen. Kaikki 30 muuta kyllä, epäilemättä. ;)
En ole Panthersin pelejä montaakaan katsonut tällä kaudella, mutta mielikuvani on että hyökkäys toimii ihan miten pitääkin, mutta puolustus kusee? Ekbladkaan ei ole se perennial Norris- ehdokas mikä hänestä piti tulla.