Barkov pelaa aivan törkeän hyvää matsia Blackhawksia vastaan, vaikkei tehoja olekaan kertynyt.
Mutta ei varmaan lasketa, koska vastustaja on NHL:n pohjakerroksen kamaa.
Barkov on tätä Aho-osastoa, joiden täytyy johtaa edestä ja tehdä. Paljon. Tuli tehoja tai ei, sikäli merkintä voittosarakkeeseen painaa vaakakupissa.
Tosin, ottaneeko Chicagokaan pahalla muutamaa tappiota vastaan, draftia ajatellen. Kausi on viturallaan, samoin jää Florida ulos ja Carolinan kohdallakin matka on pitkä.
Samaa mieltä. Viimekaudella ei alkanut myöskään kausi ruusuisesti ja toisella puoliskolla otettiinkin sitten kova loppukiri, ja playoff-paikka oli muutamasta pisteestä kiinni.Mää en Floridaa vielä ulos kirjoittelisi. Montreal ja NYI siellä pitää ohittaa ja Panthers on suurimman osan kaudesta joutunut pelaamaan huumorimaalivahdeilla. Jos Luongo kestää loppukauden, niin ohi voivat tulla. Tuo 4-5 pisteen kaula ei ole mahdoton.
Samaa mieltä. Viimekaudella ei alkanut myöskään kausi ruusuisesti ja toisella puoliskolla otettiinkin sitten kova loppukiri, ja playoff-paikka oli muutamasta pisteestä kiinni.
Mää en Floridaa vielä ulos kirjoittelisi. Montreal ja NYI siellä pitää ohittaa ja Panthers on suurimman osan kaudesta joutunut pelaamaan huumorimaalivahdeilla. Jos Luongo kestää loppukauden, niin ohi voivat tulla. Tuo 4-5 pisteen kaula ei ole mahdoton.
Miksi McDavidin joukkue on niin surkea, vaikka on mukamas maailman paras pelaaja?Naurattaa aina IS Urheilu, Sami Hoffrén sekä Barkov. Hoffrénilla on selkeästi ihan vitunmoinen man crush Barkoviin.
Barkov on hänen mielestään maailman täydellisin jääkiekkoilija ja hieno mies. Jos Barkov olisi niin hieno jääkiekkoilija, niin miksi hänen joukkueensa on pelistä toiseen surkea? Surkea vaikka tällä kaudella piti riittää ainakin pudotuspeleihin.
Mietin usein sitä, että johtuuko Hoffrénin mc siitä, että he ovat kasvoiltaan varsin saman näköisiä? Kukapa meistä nyt tykkäisi peilikuvastaan.
Barkov on hyvä pelaaja, mutta ei vielä tämän hehkutuksen arvoinen. Todellakin toivon, että on tulevaisuudessa.
Hyvä. Edmonton sentään on vielä taistelussa ainakin wild card paikasta, Florida ei.Miksi McDavidin joukkue on niin surkea, vaikka on mukamas maailman paras pelaaja?
Voi olla puolustussuuntaan hyvä, mutta hyökkäyspäässä on valovuoden ainakin vielä jäljessä mcdavid, crosby jne. tasoa.
No no...huberdeau, trochect, dadonov ovat kyllä ihan nhl tason pelaajia. Tässä tulee sama asia esiin kui erään toisen pelaajan keskustelussa, että kaikki vika on aina ketjukavereissaTämä on kyllä melkoista Barkovin vähättelyä. On joukkueensa paras hyökkäyspäässäkin, mutta muut joukkuekaverit eivät ole lähelläkään nhl:n kärkeä...
No no...huberdeau, trochket, dadonov ovat kyllä ihan nhl tason pelaajia. Tässä tulee sama asia esiin kui erään toisen pelaajan keskustelussa, että kaikki vika on aina ketjukavereissa
Ovat ihan yhtä lähellä nhl top10 kuin barkovkin. Tämä on siis minun mielipide tämän kauden perusteella. Tuli sitä viime yön pelikin katsottua, ei vaan vakuuta mitenkään.Niin, puhuinkin nhl:n kärkipelaajista. Hyviä nhl-pelaajia toki, mutta eivät top10 pelaajia lähellekään. Se, että tuot tuon toisen esimerkin esiin, kuvaa, että et montaa Barkovin peliä ole katsonut? Rooli joukkuessa on täysin erilainen...
Jotka ovat puolustuspäässä vaikka nyt sitten liioiteltuna valovuoden jäljessä Barkovia.hyökkäyspäässä on valovuoden ainakin vielä jäljessä mcdavid, crosby jne. tasoa.
Mcdavid ehkä, crosby nyt ei kyllä ole.Jotka ovat puolustuspäässä vaikka nyt sitten liioiteltuna valovuoden jäljessä Barkovia.
Mcdavid ehkä, crosby nyt ei kyllä ole.
Yhtälailla liioiteltiin molemmat...Mcdavid ehkä, crosby nyt ei kyllä ole.
Ja viime kaudella Panthers oli pisteen päässä pudotuspeleistä samalla kun Edmontonilla oli vähän enemmän matkaa. Ja itseasiassa Edmonton on kerännyt 50 pelissä 49 pistettä (49% mahdollisista pisteistä) ja Florida on kerännyt 49 pelissä 48 pistettä (48,97% mahdollisista pisteistä) niin ei kummankaan suoritukset ole varsinaisesti lentoon joukkuetta saattaneet. Edmontonin mukana oleminen playoff kisassa johtuu täysin muiden läntisen konferenssin playoff paikkoja metsästävien joukkueiden keskinkertaisuudesta.Hyvä. Edmonton sentään on vielä taistelussa ainakin wild card paikasta, Florida ei.
Ja onhan se nyt aikamoista huuhaata, jos väittää barkovia maailman täydellisimmäksi pelaajaksi. Voi olla puolustussuuntaan hyvä, mutta hyökkäyspäässä on valovuoden ainakin vielä jäljessä mcdavid, crosby jne. tasoa.
Hyvä. Edmonton sentään on vielä taistelussa ainakin wild card paikasta, Florida ei.
Ja onhan se nyt aikamoista huuhaata, jos väittää barkovia maailman täydellisimmäksi pelaajaksi. Voi olla puolustussuuntaan hyvä, mutta hyökkäyspäässä on valovuoden ainakin vielä jäljessä mcdavid, crosby jne. tasoa.
Olen. Barkovin hyökkäyspään tekeminen ei ole edes top10 mun mielestä, ei varsinkaan ylivoimalla. Ei nuo kaikki tilastot sentään valehteleTäydellisimmäksi en kutsuisi (typerä termi noin muutenkin), mutta kun huomioidaan Barkovin kokonaisvaltaisuus eli hyökkäyspelaaminen ja puolustuspelaaminen (plus ylivoima, alivoima, riistopelaaminen, rankkarit jne), niin ei liigassa kovin montaa häntä parempaa sentteriä ole. Vai oletko eri mieltä?
Kaikki tilastot? Mitä tarkoitat kaikilla tilastoilla?Olen. Barkovin hyökkäyspään tekeminen ei ole edes top10 mun mielestä, ei varsinkaan ylivoimalla. Ei nuo kaikki tilastot sentään valehtele
Olen. Barkovin hyökkäyspään tekeminen ei ole edes top10 mun mielestä, ei varsinkaan ylivoimalla. Ei nuo kaikki tilastot sentään valehtele
Olen. Barkovin hyökkäyspään tekeminen ei ole edes top10 mun mielestä, ei varsinkaan ylivoimalla. Ei nuo kaikki tilastot sentään valehtele
Silti on muuten enemmän pisteitä ylivoimalla kuin Crosbylla, Ovechkinilla, Eichelilla, Marnerilla, Tavaresilla ja aika monella muulla pelaajalla joita pitäisin hyvinä ylivoimapelaajina. Jopa parempina kuin Barkovia.Barkov pelaa yyveellä maalinedustalla ja tekee maskia. On ihan luonnollista ettei siinä tule pisteitä niin paljon.
Minä puhun nyt tästä kaudesta.Kaikki tilastot? Mitä tarkoitat kaikilla tilastoilla?
The definitive ranking of the NHL’s top 20 centres over three seasons - Sportsnet.ca
Andrew Berkshire on ainakin kanssasi eri mieltä.