"Ei ollu kummonen eikä ees vaikee."
No selvä, mutta ihan hieno rankkari Sashalta silti.
Mikäs Sashaa vaivaa, kun ei ollut kokoonpanossa?
1.45 kohdasta eteenpäin Barkov päättää lähteä jatkoajalla pyörittelemään yksinään koko Bluesin kolmikkoa. Siinä näyttää pari NHL-ammattilaista ihan pubiliigan pelaajilta, kun Sasha pyörittelee nilkkoja solmuun ja vie kiekon, kuin tikkarin lapselta. Sitten vielä itse ratkaisee pelin tuon hankkimansa jäähyn jälkeen.
...ja kyllähän se ratkaisukin oli hiukan tuollainen, no sanotaan vaikka Sashamainen. Ei tainnut elekielen perusteella laukaus olla ihan ensimmäisenä tai toisena vaihtoehtona mielessä tälläkään kertaa. Laukoi itse, kun mieleistä syöttölinjaa ei ollut auki.Sitten vielä itse ratkaisee pelin tuon hankkimansa jäähyn jälkeen.
Mikä ihmeen pokaalinnosto? Sekö missä kameramies kuvasi laitamainoksia! Ehkä yksi tärkeimpiä hetkiä monille nähdä kuinka kapteeni nostaa kannua ilmaan ja kameramies on aivan pihalla. Onneksi sentään jotkut random-kuvaajat oli osannut hommansa paremmin.Pitää nyt varmaan nostaa tätä säiettä kun Barkov valittiin vuoden urheilijaksi (ensimmäisenä jääkiekkoilijana ikinä) ja Barkovin pokaalinnosto oli vuoden sykähdyttävin urheiluhetki.
Barkov itse ei moisen takia olisi tätä säiettä nostanut. Eihän tuo nyt mitään ollut. Joukkuehan kaiken teki.
En tiie mikä palkinto on Barky, mutta viime kesänä näiden kapteenien taistossa Barkov voitti McDavidin ja nyt sen myötä pari kansallista pystiä.Olisiko McDavid voittanut Barkyn jos olisi suomalainen?