1.45 kohdasta eteenpäin Barkov päättää lähteä jatkoajalla pyörittelemään yksinään koko Bluesin kolmikkoa. Siinä näyttää pari NHL-ammattilaista ihan pubiliigan pelaajilta, kun Sasha pyörittelee nilkkoja solmuun ja vie kiekon, kuin tikkarin lapselta. Sitten vielä itse ratkaisee pelin tuon hankkimansa jäähyn jälkeen.
1.45 kohdasta eteenpäin Barkov päättää lähteä jatkoajalla pyörittelemään yksinään koko Bluesin kolmikkoa. Siinä näyttää pari NHL-ammattilaista ihan pubiliigan pelaajilta, kun Sasha pyörittelee nilkkoja solmuun ja vie kiekon, kuin tikkarin lapselta. Sitten vielä itse ratkaisee pelin tuon hankkimansa jäähyn jälkeen.
...ja kyllähän se ratkaisukin oli hiukan tuollainen, no sanotaan vaikka Sashamainen. Ei tainnut elekielen perusteella laukaus olla ihan ensimmäisenä tai toisena vaihtoehtona mielessä tälläkään kertaa. Laukoi itse, kun mieleistä syöttölinjaa ei ollut auki.
Kaikkineen aivan jäätävä tapa ratkaista ottelua. Ei pahemmin pitkä vaihto painanut alla. Tuo lienee sitä esimerkillä johtamista, mistä Sashan kohdalla usein puhuttavan kuuluu. Jäätävä suoritus.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt!Kirjaudu / Rekisteröidy