Riku Kallioniemen valinnan aiheuttamiin reaktioihin voi tutustua täällä:
Toimitusjohtaja Riku Kallioniemi | Jatkoajan keskustelupalsta
Tässä pari poimintaa:
"Lähtökohtaisesti olen tyytyväinen uuteen toimitusjohtajaan."
"Ei ainakaan näin ennakolta löydy mitään valittamista uudesta valinnasta."
"Mitä Kallioniemeen tulee, niin nyt ainakin puikoissa on mies, joka tuntee tapahtumat ihan kentän tasollakin ja tuntee Saipan läpikotaisin jo entuudestaan. Uskon tämän olevan todella positiivinen vaihdos näin oletusarvoisesti."
Kyseissä ketjussa ei oikeastaan ole yhtään negatiivista kommenttia mitä jotkut miettivät että olisiko pitänyt lähteä hakemaan kokonaan ulkopuolinen tj.
Ei ollut. Pointtisi? Vaikka virka on iso ja tärkeä, niin samat lainalaisuudet siihenkin pätevät, kun työnhakuprosessia mietitään. Prosessi on toki pidempi, moniosaisempi ja tarkempi, mutta perusperiaatteet ovat samat.
Niin, ehkä asia on vähän eri heijastintenpakkaajilla, kirjastohoitajilla tai mikrotukihenkilöillä kuin toimitusjohtajilla tai kirurgeilla. Siinä missä joku kirjastonhoitajan tai lähituen tehtävistä voi suoritua perustuen omaan harrasteneisuuteen niin korkeamman jalostusarvon töissä koulutuksen ja kokemuksen arvo on korvaamaton.
Tutustuin muuten Fonectan organisaatioon.
Myyntiyksiköitä Fonectalla oli vuonna 2014 7 eri paikkakunnalla: Helsingissä, Turussa, Tampereella, Oulussa, Lahdessa, Jyväskylässä ja Porissa.
Tutustu myyntiyksiköiden johtajiin
täällä.
Tuolla on listatuna myyntiyksiköiden johtajat ja Vallenius ei ole siellä, Katsoin lisäksi Fonecta vuosikertomukset jotka tuntuvat olevan joka vuodelta täynnä organisaatiomuutoksia ja uusia nimimtyksiä. En löydä Valleniuksen nimeä yhdestäkään vuosikertomuksesta. Aika outoa koska hän on Nelforin mukaan "johtaja".
Valleniuksen nimen puuttuminen kaikista Fonecta dokumenteista yhdistyen kaverin LinkedIn profiiliin herättää kysymyksen että hän taisi oikeasti olla Miksun tasoisisisa team manager hommissa.
Minä luulen että Akun edge muihin nähden on opinnot myös valtiotieteen parissa. Politiikan tunteminen voi olla hyödyksi Hippos-projektissa.
Valtiotieteen opinnot?
Tiedotteen mukaan "koulutukseltaan Vallenius on
kasvatustieteen ylioppilas". Toki olen tämän ketjun perusteella ollaan jo saatu kuulla että koulutuksella ei ole väliä joten samapa tuo.