Aku Vallenius – Tynin manttelinperijä

  • 51 948
  • 250

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Aivan käsittämätön valinta. Pelaajien kaveri ilman mitään kokemusta, koko ura team leaderinä puhelinmyyntipuolella, tuota ei oikeissa firmoissa lasketa edes oikeaksi esimieskokemukseksi vaan ikään kuin harjoittelijaksi. Ja tuosta sitten JYPin toimitusjohtajaksi?

Minun silmiini kyseisen murrinmuonakauppiaan uskottavuus meni jo kulmalan videohaastattelussa, jossa änkyttää juurikin näiden mitään osaamattomian pikkupomojen tapaan bullshit-bingoa, kuinka hurrikaanisydän ja tahtotila ja tiimipeli ratkaisee. Eli ei osaa oikeasti mitään, tuskin edes ymmärtää omaa työnkuvaansa.

Musta tää on häpeä koko liigalle. Koiranruokanappuloiden siirtely kun on eri juttu kuin niiden kiiltävemmien, luistelevista puhumattakaan.

LinkedINin mukaan mies on ollu joku tiiminvetäjä 8 vuotta :D Aika vaatimatom urakehitys uskomattomalle lahjakkuudelle joka on valmis hyppäämään näkyvän brändin keulakuvaksi. Voisiko Jukka Seppäselle järjestää terveystarkastuksen ihan varmuuden vuoksi?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minun silmiini kyseisen murrinmuonakauppiaan uskottavuus meni jo kulmalan videohaastattelussa, jossa änkyttää juurikin näiden mitään osaamattomian pikkupomojen tapaan bullshit-bingoa, kuinka hurrikaanisydän ja tahtotila ja tiimipeli ratkaisee. Eli ei osaa oikeasti mitään, tuskin edes ymmärtää omaa työnkuvaansa.
Mitähän tuossa haastattelussa olisi pitänyt sanoa? Mitähän ne raudanlujat ammattilaiset kymmenien vuosien kokemuksilla sanovat?

Esimerkiksi Seppänen on aina puhunut haastatteluissa samaan tapaan, kuten käytännössä kaikki muutkin. Teot puhuvat puolestaan ja haastattelut ovat mitä ovat.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Hellyttävää tämä erään nimimerkin kaverin puolustelu.

Tästä nyt käy ilmi ainakin se, että liigajengin toimarin paikka ei tosiaan ole hakijoiden suosiossa. Enää kiinnostaisi tietää, että kuinka paskoja ne loput hakijat ovat olleet.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hellyttävää tämä erään nimimerkin kaverin puolustelu.
Lähinnä ihmetyttää nämä yltiönegatiiviset kommentit. Epäilyksiä, ihmetystä ja negatiivisia fiiliksiä valinta ymmärrettävästi tuo esiin, mutta rajansa kaikella.

Vaikka en objektiivinen olekaan, niin en silti puolustelisi, jos en ajattelisi kyseisen henkilön olevan hyvä valinta tähän virkaan. JYP on minulle paljon tärkeämpi, kuin kenenkään yksittäisen henkilön sokea puolustaminen tällaisessa asiassa.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Mitähän tuossa haastattelussa olisi pitänyt sanoa? Mitähän ne raudanlujat ammattilaiset kymmenien vuosien kokemuksilla sanovat?

Heillä on konkretiaa, ei pelkää mindfullnessia,
Mitähän tuossa haastattelussa olisi pitänyt sanoa? Mitähän ne raudanlujat ammattilaiset kymmenien vuosien kokemuksilla sanovat?

Haastattelu kesti varmaan 4 minuuttia ja yhteenkään asiaan, mikä liittyy JYPin toiminnan kehittämiseen tai mihinkään muuhun, ei saatu mitään konkreettista ideaa tai edes ajatusta. Ei saatu edes minkäänlaista visiota tai suunnitelmaa. Ei vastauksia mihinkään. Kun johonkin yritykseen palkataan toimitusjohtaja, yleensä saadaan kuulla jonkinlaisesta visiosta. Nythän ei ollut mitään. Jos minun yritykseeni palkattaisiin tommonen toimitusjohtaja, jolla ei ole mitään sanottavaa ensimmäisenä päivänäkään, menettäisin kyllä luottamuksen välittömästi. En ole koskaan nähnyt toimitusjohtajan nimitystä, jossa toimitusjohtaja ei kerro mikä tulee olemaan yrityksen fokus ja mihin pyritään tulevaisuudessa nykyisyyteen verrattuna.

Nyt tiedän toimitusjohtajastamme, että myy koiranruokaa, ollut teamliideri ja urakehitystä ei ole tapahtunut ennen tätä harppausta. Perustanut jonkun tiimin kehittämään ottelutapahtumaa (eli ulkoistanut vastuun).

Esimerkiksi Seppänen on aina puhunut haastatteluissa samaan tapaan, kuten käytännössä kaikki muutkin. Teot puhuvat puolestaan ja haastattelut ovat mitä ovat.

Seppänen on ollut rehellinne oma itsensä. Tämä eläinten kuovamuonittaja sai ensimmäisen julkisen 4 minuutin ansioista jo toimistotehtävissä vuoden olleen bullshitbingon täyteen juttelemalla tuota jargonia, mille oikeasti modernit tiiminvetäjät, group managerit ja ylempi johtoryhmä nauraa partaansa. Minulla on fiilis että osaamaton ukko nyt vedätti JYPin 10v ajastaan jälessä olevaa johtoa tuolla paskanjauhannalla.

Voin luvata ja sanoa että minulla olisi ollut enemmän kompetenssia ja kokemusta toimitusjohtajaksi kuin tällä valinnalla. En vaan voi käsittää, olisi pitänyt hakea. En ole katkera (ajattelin että esim SaiPan ex-toimari olisi ollut harkinnassa), vaan kuvittelin että tämmöiseen pestiin jonka näkyvyys mediassa on aivan mieletön, olisi palkattu joku hieman merinoituneempi kuski. Vähän sama kuin JYP palkkaisi Virtasen jälkeen valmentajakseen vaikkapa juuri uransa lopettaneen Mikko Viitasen. Ja ei se ajatus ehkä kaukana ole, koska Aku lienee myös Viitasen kaveri ja Viitasella on kuitenkin kokemusta jääkiekosta tai sillain
 
Viimeksi muokattu:

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Kertokaa mulle, mikä on JYPin visio tulevaisuudessa? Millaista JYPiä uusi toimitusjohtajamme lähtee rakentamaan? EIkö nämä ole aika tärkeitä kysymyksiä? Mun mielestä mihinkään näistä ei saatu vastausta. Toisaalta ihmettyttää myös toimittajiemme laatu, koska näitä kysymyksiä ei edes osattu esittää. Ehkä se on myös heidän vika ettei mitään oikeasti saatu irti ja fiilis on negatiivinen. Ottelutapahtuman suunnittelu oli ainoa asia, ja sen olisi osannut kuka tahansa peleissä käyvä myös kertoa.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tiedotustilaisuudessa kerrottiin että uuden toimitusjohtajan tehtävänä on luoda suhteita pienempiin yrityksiin, parantaa markkinointia ja ottelutapahtumaa. Siinä on hommaa ihan riittävästi ensimmäiselle vuodelle. Ehkä samalla JYP muuttaa suhtautumistaan rivikatsojiin ja kannatusryhmiinkin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Seppänen on ollut rehellinne oma itsensä. Tämä eläinten kuovamuonittaja sai ensimmäisen julkisen 4 minuutin ansioista jo toimistotehtävissä vuoden olleen bullshitbingon täyteen juttelemalla tuota jargonia, mille oikeasti modernit tiiminvetäjät, group managerit ja ylempi johtoryhmä nauraa partaansa. Minulla on fiilis että osaamaton ukko nyt vedätti JYPin 10v ajastaan jälessä olevaa johtoa tuolla paskanjauhannalla.

Voin luvata ja sanoa että minulla olisi ollut enemmän kompetenssia ja kokemusta toimitusjohtajaksi kuin tällä valinnalla. En vaan voi käsittää, olisi pitänyt hakea. En ole katkera, vaan kuvittelin että tämmöiseen pestiin jonka näkyvyys mediassa on aivan mieletön, olisi palkattu joku hieman merinoituneempi kuski. Vähän sama kuin JYP palkkaisi Virtasen jälkeen valmentajakseen vaikkapa juuri uransa lopettaneen Mikko Viitasen. Ja ei se ajatus ehkä kaukana ole, koska Aku lienee myös Viitasen kaveri ja Viitasella on kuitenkin kokemusta jääkiekosta tai sillain
Seppänen on rehellinen oma itsensä ja raudanluja ammattilainen, mutta ei kuitenkaan kykenevä näkemään muissa ihmisissä tarvittavia kykyjä siihen pestiin, missä itse on menestyksekkäästi työskennellyt? Ihanko oikeasti pidät Seppästä niin idioottina, että menisi jonkun kolmekymppisen "puhelinmyyjän" retkuun toimitusjohtajaa valittaessa?

Kokeneempia ehdokkaita ihan varmasti oli tarjolla, mutta kokemus ei ole kaikki kaikessa. Ja kuten täälläkin on todettu, niin toimitusjohtajan roolia ja vastuualueita voidaan muokata sen mukaisesti, millainen henkilö kyseistä tonttia hoitelee. Tietämättä organisaation sisäistä rakennetta ja suunnitelmia tarkemmin, on mielestäni varsin turhaa lähteä suoralta kädeltä tuomitsemaan tätä järkyttäväksi fiaskoksi.

Jos nyt vaikka annetaan miehen ihan oikeasti näyttää kykynsä ensin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kertokaa mulle, mikä on JYPin visio tulevaisuudessa? Millaista JYPiä uusi toimitusjohtajamme lähtee rakentamaan? EIkö nämä ole aika tärkeitä kysymyksiä? Mun mielestä mihinkään näistä ei saatu vastausta. Toisaalta ihmettyttää myös toimittajiemme laatu, koska näitä kysymyksiä ei edes osattu esittää. Ehkä se on myös heidän vika ettei mitään oikeasti saatu irti ja fiilis on negatiivinen. Ottelutapahtuman suunnittelu oli ainoa asia, ja sen olisi osannut kuka tahansa peleissä käyvä myös kertoa.
Minä ainakin olen korviani myöten täynnä niitä johtajia, jotka virkaan astuessaan lupaavat kuut taivaalta ja on niin perkeleen hienot suunnitelmat, mutta oikeasti ei sitten saadan mitään aikaiseksi ja kaikki menee päin mäntyä. Ihanko oikeasti annat noin paljon arvoa sille, miten uusi johtaja suoriutuu ensimmäisistä haastatteluista?

Kummalla on enemmän merkitystä; niillä puheilla mitä esitetään virkaan astuessa, vai sillä mitä aidosti tehdään?

Mielestäni tuossa lähdettiin ihan oikein varsin maltillisesti liikkeelle. Suurien suunnitelmien ja visioiden aika on sitten myöhemmin.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Heillä on konkretiaa, ei pelkää mindfullnessia,


Haastattelu kesti varmaan 4 minuuttia ja yhteenkään asiaan, mikä liittyy JYPin toiminnan kehittämiseen tai mihinkään muuhun, ei saatu mitään konkreettista ideaa tai edes ajatusta. Ei saatu edes minkäänlaista visiota tai suunnitelmaa. Ei vastauksia mihinkään. Kun johonkin yritykseen palkataan toimitusjohtaja, yleensä saadaan kuulla jonkinlaisesta visiosta. Nythän ei ollut mitään. Jos minun yritykseeni palkattaisiin tommonen toimitusjohtaja, jolla ei ole mitään sanottavaa ensimmäisenä päivänäkään, menettäisin kyllä luottamuksen välittömästi. En ole koskaan nähnyt toimitusjohtajan nimitystä, jossa toimitusjohtaja ei kerro mikä tulee olemaan yrityksen fokus ja mihin pyritään tulevaisuudessa nykyisyyteen verrattuna..

Tuo lehdistötilaisuus ei mielestäni ollut sitä varten, että uusi toimitusjohtaja avaisi siinä suurta visiota kenellekkään vaan minusta se oli lähinnä esittelytilaisuus. Toimitusjohtaja toteuttaa hallituksen määrittämää visiota. Mutta eiköhän tässä tapauksessa ole nähty Valleniuksella olevan sellaisia vahvuuksia joita hän pystyy tässä ko. pestissä hyödyntämään. Vaikea uskoa, että olisi tullut muutoin valituksi. Aika näyttää.

Uuden toimitusjohtajan ensimmäinen työpäivä taisi olla tänään (korjatkoon joku jos olen väärässä) Valleniuksen kannalta on onni, että et ollut siinä porukassa joka hänen palkkaamisestaan päätti. Olisi jäänyt selkeästi paikka saamatta. Valleniuksen onneksi hän osasi jollain tavalla vakuuttaa kuitenkin Seppäsen ja kumppanit.

Nyt tiedän toimitusjohtajastamme, että myy koiranruokaa, ollut teamliideri ja urakehitystä ei ole tapahtunut ennen tätä harppausta. Perustanut jonkun tiimin kehittämään ottelutapahtumaa (eli ulkoistanut vastuun).

Seppänen on ollut rehellinne oma itsensä. Tämä eläinten kuovamuonittaja sai ensimmäisen julkisen 4 minuutin ansioista jo toimistotehtävissä vuoden olleen bullshitbingon täyteen juttelemalla tuota jargonia, mille oikeasti modernit tiiminvetäjät, group managerit ja ylempi johtoryhmä nauraa partaansa. Minulla on fiilis että osaamaton ukko nyt vedätti JYPin 10v ajastaan jälessä olevaa johtoa tuolla paskanjauhannalla

Käsittääkseni Seppänen perusti työryhmän ja siihen mukaan valituista henkilöistä yksi valittu oli Vallenius. Melkoinen vastuun ulkoistaja siis kyseessä vaikka on toimessaan vasta ensimmäistä päiväänsä. Minun mielestä olisi kohtuullista antaa aikaa enemmän kuin 1 työpäivä ennen täydellistä torppaamista.
 
Viimeksi muokattu:

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Ihanko oikeasti pidät Seppästä niin idioottina, että menisi jonkun kolmekymppisen "puhelinmyyjän" retkuun toimitusjohtajaa valittaessa?

Kyllä pidän. Vähän mä pahoin pelkään tätä skenaariota , koska minulla on USEITA vastaavia esimerkkejä huonoista johtajista useiden vuosien ajalta, kun Group managereita 150 alaiselle on palkattu sillä perusteella, että "hän osaa keskustella ja on hyvä tyyppi".
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä pidän. Vähän mä pahoin pelkään tätä skenaariota , koska minulla on USEITA vastaavia esimerkkejä huonoista johtajista useiden vuosien ajalta, kun Group managereita 150 alaiselle on palkattu sillä perusteella, että "hän osaa keskustella ja on hyvä tyyppi".
Tämä selvä. Katsotaan miten käy.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Tiedotustilaisuudessa kerrottiin että uuden toimitusjohtajan tehtävänä on luoda suhteita pienempiin yrityksiin, parantaa markkinointia ja ottelutapahtumaa. Siinä on hommaa ihan riittävästi ensimmäiselle vuodelle. Ehkä samalla JYP muuttaa suhtautumistaan rivikatsojiin ja kannatusryhmiinkin.

Tämä jäi minulta huomaamatta. Tuohan kuulostaa todella hyvältä, mutta ei toimitusjohtajan pestiltä, Minä luulin että tällä Akulla on ihan oikea vastuu päivittäisestä yrityksen hallinnoimisesta, mutta jos näin ei olekaan niin huoli helpottaa heti. Antakaa sille Joni Vesalaisen shekkivihko!
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Tämä jäi minulta huomaamatta. Tuohan kuulostaa todella hyvältä, mutta ei toimitusjohtajan pestiltä, Minä luulin että tällä Akulla on ihan oikea vastuu päivittäisestä yrityksen hallinnoimisesta..

Tuskin on.
Minun veikkaukseni/mutuni/whatever tästä JYPin toiminnasta on edelleen se että Seppänen ottaa nyt jälleen enemmän lankoja käsiinsä, mutta ei pysty olemaan täysipäiväinen toimitusjohtaja johtuen osittain Hippoksen Master Planista ja mahdollisesti omasta halustaan.
Vallenius on nyt palkattu tekemään sitä päivittäistä työtä, että Seppäsen ei tarvitse olla 12 tuntia hallilla minkä takia hän Tynille toimitusjohtajan hommat aikoinaan siirsi. Ja Valleniuksen homma pesti on käytännössä myynti - / markkinointijohtaja.

JYPin edustus liigahallituksessa ja mediahommat muista kuin pelaaja-asioista (Hole hoitaa nämä), ovat niitä asioita joiden veikkaan kuuluvan Seppäselle.

En myöskään yllättyisi jos Jari Lindström löytäisi pian uusia haasteita muualta kun JYPistä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYPin edustus liigahallituksessa ja mediahommat muista kuin pelaaja-asioista (Hole hoitaa nämä), ovat niitä asioita joiden veikkaan kuuluvan Seppäselle.
Seppänen tosiaan hoitaa liigahallituksessa JYPin osuuden, sillä hänen nimensä löytyy myös Liigan sivuilta hallituksen kokoonpanoista. Mediahommien uskon jakautuvan samaan tapaan kuin Tyninkin aikana, eli Hole hoitaa pelaajiin liittyviä asioita pääasiassa ja Seppänen & Vallenius komppaavat sitten vähän kaikessa vaihtelevasti. Eihän Tynikään mediassa usein ollut kovinkaan näkyvästi esillä.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Seppänen tosiaan hoitaa liigahallituksessa JYPin osuuden, sillä hänen nimensä löytyy myös Liigan sivuilta hallituksen kokoonpanoista. Mediahommien uskon jakautuvan samaan tapaan kuin Tyninkin aikana, eli Hole hoitaa pelaajiin liittyviä asioita pääasiassa ja Seppänen & Vallenius komppaavat sitten vähän kaikessa vaihtelevasti. Eihän Tynikään mediassa usein ollut kovinkaan näkyvästi esillä.

Okei, itse olin luulossa että liigan tuossa johtoryhmässä (kutsuimme muuten kaikki sitä virheellisesti hallitukseksi) istuvat toimarit mutta näinhän se ei tosiaan olekaan vaan siellä on seuroilla omia edustajiaan. Tämä helpottaa TJ:n vaatimuksia, itse kun olin siinä uskossa tosiaan että murrinmuonakauppias istuu siellä korvat märkänä heittämässä jotain oppikirjajargonia. Minä voisin uskoa Seppäsen ehkä tehneen low risk high reward -palkkauksen myyntijohtajaksi. TJ:ksi nimittäminen lienee sitten makuasia. Tosin sitä mieltä olen, että mediavalmennus voisi olla paikallaan, onhan hän meidän kasvot. Ja kun Seppänen ei ole suomessa, TJ tuurana,

Toivon myös, että Akulla on samanlaisia ballseja vastata sähköposteihin kuten Tynillä oli. Hänen kanssaan useita kirjeenvaihtoja käyneenä en koskaan muista Karin jättäneen vastaamatta viestiini, oli se sitten kuinka turhanpäiväinen tai arrogantti hyvänsä.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
No nyt sitten heti kärkeen kehuja miehelle. Facebookissa joku kommentoi kausaritarjousta:
"Aika kumma homma että ostat kausarin seisomaan(129€) niin saat t-paidan mutta jos ostat kausarin istumaan (esim. 600€) niin et saa mitään. Tai saihan sieltä kaulahuivin jos makso heti. Mut onhan tollanen t-paita pikkusen hyödyllisempi kun joku kaulahuvi. Itsellä b-4 istuma kausari ja kun en maksanut heti niin ei tullut kaulahuivia (en ois kyllä halunnutkaan) mutta oishan t-paita kelvannut"

Aku vastasi: "Moro XXX! Laita yhteystietoja tulemaan aku.vallenius@jypliiga.fi niin toimitan sulle paidan ja huivin. Seisten tai istuen, tunnelma kattoon "

Pieni juttu, mutta näin ne hommat pitää hoitaa.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaikka ymmärtääkin monien epäilyksen uutta toimaria kohtaan (nuori ikä, edellinen työkokemus jne) niin hieman ihmeissäni itse(kin) lueskelin tätä ketjua läpi. Pitkään on toivottu toimiston/organisaation tuuletusta ja uutta verta ja sitten kun sitä vihdoin viimein saadaan, niin kaveri lynkataan ennen ensimmäistä työpäiväänsä. Kyllä, kyseessä on nuori sälli mutta annetaan nyt jumankauta miehelle mahdollisuus. Köpin mainitsema skenaario on hyvin mahdollinen, ja onhan se helkkarin hieno homma jos Aku saa mm. myyntiä, seuran näkyvyyttä ja ottelutapahtumaa vietyä eteenpäin ja tälle vuosituhannelle.

Täytyy myöntää etten muista onko aiemmin vastaavaa tarjousta ollut, mutta tuohon 129e hintaan taitaa lähteä seisomakausari ostoon vaikka todennäköisesti pääsee vain noin puolet runkosarjan kotipeleistä seuraamaan Synergialla. Kylkiäisenä tuleva t-paita on muistaakseni sysiruma kuten melkein kaikki nykyiset fanituotteet ylipäänsä, mutta se nyt on sivuseikka.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pieni juttu, mutta näin ne hommat pitää hoitaa.

Juurikin näin. Todella hienoa reagointia, jota edellisen toimarin aikana ei oltaisi nähty.

Satuin tuon t-paita-episodin takia eksymään jälleen fanisivuille ja pari uutta tuottettakin oli jälleen valikoimiin löytynyt. Nopeasti en muista, että ainakaan golf-palloja tai juomapulloa oltaisiin aiemmin nähty, mutta nyt molemmat sieltä löytyvät. Molemmat näistä tuotteista voivat omaankin ostoskoriin jossain välissä eksyä, golfpallot kettuiluna ystävälle ja juomapullo nyt vaan siksi, että ne on aina hukassa.

Toivottavasti kesän edetessä fanituotevalikoimaa uudistetaan jälleen radikaalimmin.
 

gozela

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No nyt sitten heti kärkeen kehuja miehelle. Facebookissa joku kommentoi kausaritarjousta:
"Aika kumma homma että ostat kausarin seisomaan(129€) niin saat t-paidan mutta jos ostat kausarin istumaan (esim. 600€) niin et saa mitään. Tai saihan sieltä kaulahuivin jos makso heti. Mut onhan tollanen t-paita pikkusen hyödyllisempi kun joku kaulahuvi. Itsellä b-4 istuma kausari ja kun en maksanut heti niin ei tullut kaulahuivia (en ois kyllä halunnutkaan) mutta oishan t-paita kelvannut"

Aku vastasi: "Moro XXX! Laita yhteystietoja tulemaan aku.vallenius@jypliiga.fi niin toimitan sulle paidan ja huivin. Seisten tai istuen, tunnelma kattoon "

Pieni juttu, mutta näin ne hommat pitää hoitaa.

Koin myös vuoden palvelukokemuksen Aku Valleniuksen toimesta tänään. Asia koski tuota seisomakatsomon kausaritarjousta ja sitä, että olin juuri ehtinyt ostamaan omani normihinnalla (250 e) ja maksamaan siitä ensimmäisen puolikkaan. Laitoin sitten aamulla Akulle mailia, että pitäisin kohtuullisena sitä, etten joutuisi maksamaan normihintaa, vaan saisin itsekin kortin tuolla tarjoushinnalla. No, jokin aika sitten puhelin soi ja Aku soittaa (!!) minulle henkilökohtaisesti ja sanoo asian järjestyvän esittämälläni tavalla! Kertoi, kuinka tärkeänä hän pitää jokaista kausikorttilaista ja kiitti vielä siitä, että olen tukenut JYPiä pitkään kausikorttiasiakkaana. Lopuksi vielä sanoi, että jättäisin yhteystiedot toimistolle, niin saan t-paidankin.

Näin ne hommat pitää hoitaa! Arvostus on kyllä katossa tällä hetkellä ja innolla odotellaan kauden alkua. Kiitos Aku!
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
No, jokin aika sitten puhelin soi ja Aku soittaa (!!) minulle henkilökohtaisesti ja sanoo asian järjestyvän esittämälläni tavalla! Kertoi, kuinka tärkeänä hän pitää jokaista kausikorttilaista ja kiitti vielä siitä, että olen tukenut JYPiä pitkään kausikorttiasiakkaana. Lopuksi vielä sanoi, että jättäisin yhteystiedot toimistolle, niin saan t-paidankin.

Joo, nyt on hienosti hoidettu. Ja jos budjettia miettii, niin muutamat paidat ja kausarit on ihan pisara meressä. Tämä on asiakassuhteiden hoitamista.
 

Baldrick

Jäsen
Juuri tuollaista asiakkaasta välittävää kaveria on tarvittukin! Erittäin positiviinen fiba ainakin sen osalta, että penkinkuluttaja/seisoja varmasti otetaan huomioon nykypäivänä. En muista itse vielä aiemmin kommentoineeni Akua, mutta itse ainakin olin positiivisilla fiiliksillä, kun nuoruudenintoa puhkuva TJ palkattiin. Taloutta tai urheilullista puolta tuo tuskin pystyy kusemaan, kun Seppänen ja Holtari varmasti osaltansa katsovat noiden asioiden perään. Myynti ja erityisesti asiakasnäkökulma, sekä ottelutapahtuma luultavasti ovat ne ominaisuudet, minkä takia ko. jamppa on toimistolle hankittu ja nuo taisi ilmoittaa vahvuuksiikseen, joiden kautta lähtee pestiään tekemään.

Toistaiseksi varaukseton tukeni ja hyvässä ympäristössähän Vallenius saa siinä mielessä touhuta, että erinomaista tukea löytyy jokaisella osa-alueella, niin pääsee itse ajamaan läpi asennetta ja tuuletusta.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Juuri tuollaista asiakkaasta välittävää kaveria on tarvittukin! Erittäin positiviinen fiba ainakin sen osalta, että penkinkuluttaja/seisoja varmasti otetaan huomioon nykypäivänä

Joo. Vähän turhan negatiivisesti ehkä lähdin tähän touhuun. Myyntimieshän tuo on jos myy ittensä mulle JYPin TJ:ksi facebookin kautta. Toivotaan että sama homma jatkuu ja kausarikin hommattu tarjouksesta. Arvostusta hän saa teoistaan ja alku on ollut hyvä!
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Vaikka ymmärtääkin monien epäilyksen uutta toimaria kohtaan (nuori ikä, edellinen työkokemus jne) niin hieman ihmeissäni itse(kin) lueskelin tätä ketjua läpi. Pitkään on toivottu toimiston/organisaation tuuletusta ja uutta verta ja sitten kun sitä vihdoin viimein saadaan, niin kaveri lynkataan ennen ensimmäistä työpäiväänsä. Kyllä, kyseessä on nuori sälli mutta annetaan nyt jumankauta miehelle mahdollisuus.
Tää keskusteluhan muistuttaa ihan perus työnhakukuviota. Pitäisi olla max. 25v jantteri jolla työkokemusta 30 vuotta... Muuten komppaan kyllä mielipidettäsi, itse ainakin uskon että nyt tuli ihan pätevä saalis verkkoihin.
 

Al Bundy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, Suomi
Tää keskusteluhan muistuttaa ihan perus työnhakukuviota. Pitäisi olla max. 25v jantteri jolla työkokemusta 30 vuotta... Muuten komppaan kyllä mielipidettäsi, itse ainakin uskon että nyt tuli ihan pätevä saalis verkkoihin.
Vanhentuneessa yrityskulttuurissa ja varsinkin -portaassahan monesti haku osuu "siihen sen ja sen tuttuun kun se oli siellä ja siellä". Eli pieneen piirileikkiin vähän isommilla "lastuilla" siinä pöydässä.

Nyt on, ainakin minulle, "myyty" se innokas nuori kaveri joka laittaa rattaat pyörimään siten ettei se marraskuinen tiistai-peli ole vain se tiistai-peli. Tyyliin "Tulkaa kun meillä on peli, tulitikku-askin kokonen mainoskin oli jo Keskisuomalaisen kannessa." -ajattelu ei tavoita kohdetta. Odotan Akulta todella paljon ja aika nopeesti koska itse kertoi että ottelutapahtuman kehittäminen on se mihin hän ensin tarttuu. Toki hän oli jo siinä ryhmässä mukana jonka Seppänen kokosi jo keväälä jne...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös