Kyllä ainakin minun mielestäni Kangasmäki on tällä hetkellä tarpeeksi hyvä nelosketjunpelaaja sm-liigaan. Hän tekee hyvää duunia molempiin päihin, ei arkaile tilanteissa ja on muutenkin pelityyliltää juuri sopiva nelos-kolmosketjun pelaaja.
Mitään pistelinkoa tai ratkaisupelaajaa Akista ei tuskin ikinä saada sm-liiga tasolle, mutta alempien ketjujen luottopelaajaksi hänestä kyllä on. Ja toki tuo raumalaisuus on aina plussaa, sillä omia liigakelpoisia junnuja Lukossa ei ikinä ole liikaa.
Muutenkin tykkään Kangasmäestä, sillä ainakin itse osaan arvostaa tuollaisia peinellä peliajalla pelaavia pelaajia, jotka kuitenkin ovat aina valmiit antamaan kaikkensa kentälle. Uskoisin myös, että varsin mukava kaveri muutenkin, ja ainakin lehtijuttujen perusteella myös huumoria näyttäisi olevan hänen juttuissa aina vähän mukana.
Joka tapauksessa, kyllä mun mielestä Lukon joukkueessa on täysin sopiva paikka Kangasmäelle. Välillä tulee virheitä, mutta niitä tulee kaikille. Ja kuten jo sanoin, Akista on potentiaalia tulla hyvän tason pelaaja alempiin ketjuihin, sillä jo nyt hän mielestäni nelosketjussa pärjää ihan tarpeeksi hyvin.