maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
Se on kuulemma junttia katsoa tätä Super Bowlia.Voisiko nyt joku suomalainen MAnU/Liverpool -fani tulla taas kertomaan, kuinka junttia on katsoa Super Bowlia?
Pientähän tämä...
Se on kuulemma junttia katsoa tätä Super Bowlia.Voisiko nyt joku suomalainen MAnU/Liverpool -fani tulla taas kertomaan, kuinka junttia on katsoa Super Bowlia?
En varmasti. Ylihypetettyä soopaa ja teatteria mitä meille yritetään Amerikasta pakkosyöttää ja osa tähän maniaan jo uppoutuukin. Oikean gloryhunterismin perikuva, yhtäkkiä Suomessakin löytyy yhdeksi viikonlopuksi jotain amerikkalaisen unelman asiantuntijoita, kunnes kaikki unohtuu. Ihan samanlaista roskaa kuin halloweenit ja Black fridayt.
En ole tuollainen fani. Enkä sano että se olisi junttia. Jotenkin tämän siteeraamani nimimerkin kaikki kirjoitukset tuntuvat liittyvän tavalla tai toisella maalaisuuteen tai junttiuteen, mikähän siinä on... Pelko, että pellot laajenee ja valtaa rakkaan asfalttiviidakon?Voisiko nyt joku suomalainen MAnU/Liverpool -fani tulla taas kertomaan, kuinka junttia on katsoa Super Bowlia? Tai no, on siellä Kansas City Chiefs, vastaa about Sotkamon Jymyä, että sikäli.
Se on kuulemma junttia katsoa tätä Super Bowlia.
Pientähän tämä...
No sieltähän se taas tuli! Calgary ja Manchester, Iisalmi ja Joensuu...En varmasti. Ylihypetettyä soopaa ja teatteria mitä meille yritetään Amerikasta pakkosyöttää ja osa tähän maniaan jo uppoutuukin. Oikean gloryhunterismin perikuva, yhtäkkiä Suomessakin löytyy yhdeksi viikonlopuksi jotain amerikkalaisen unelman asiantuntijoita, kunnes kaikki unohtuu. Ihan samanlaista roskaa kuin halloweenit ja Black fridayt.
Vaan tuli onneksi myös Järjen Ääni tuomitsemaan kaikki juntit. Anteeksi kun me tyhmät maalaiset ei ymmärretä viisauttasi eikä aina tajuta olla samaa mieltä kanssasi, koska sinun totuutesi on kiveen hakattu Totuus.No sieltähän se taas tuli! Calgary ja Manchester, Iisalmi ja Joensuu...
Mahtavaa jotenkin kun seuraat minua joka ketjuun vaikka yhtään ei kiinnosta ja minuutissa unohtuu. Soititko muuten bassoa vai olitko vain epävireinen laulaja?Vaan tuli onneksi myös Järjen Ääni tuomitsemaan kaikki juntit. Anteeksi kun me tyhmät maalaiset ei ymmärretä viisauttasi eikä aina tajuta olla samaa mieltä kanssasi, koska sinun totuutesi on kiveen hakattu Totuus.
Ei puhuta minusta, olen epäkiinnostava henkilö. Puhutaan välillä sinusta. Mitä sinä olet soittanut? Mitä yleensäkään olet elämässäsi tehnyt sellaista, joka asettaa sinut jalustalle kommentoimaan ylimielisesti toisten elämää, tekemisiä tai ajatuksia?Mahtavaa jotenkin kun seuraat minua joka ketjuun vaikka yhtään ei kiinnosta ja minuutissa unohtuu. Soititko muuten bassoa vai olitko vain epävireinen laulaja?
Nyt alkaa olla vähän semmoinen kahden promillen tilitys ja avautumisyritys, että jätän lievästi vaivaantuneena väliin. "Peace" ja "out". Kai sieltä Göstä Sundqvist -coverbändin keikalta saa jotain parempaa vertaistukea? Kunhan ette nyt itke kaikkia laminaattipintoja pilalle siellä?Ei puhuta minusta, olen epäkiinnostava henkilö. Puhutaan välillä sinusta. Mitä sinä olet soittanut? Mitä yleensäkään olet elämässäsi tehnyt sellaista, joka asettaa sinut jalustalle kommentoimaan ylimielisesti toisten elämää, tekemisiä tai ajatuksia?
Tyylikäs väistöliike. Ei puhettakaan, että itsensä asettaisi alttiiksi millekään, kunhan vaan huudellaan nurkan takaa. Tällä tavalla toimivia tavattiin ennen kutsua pelkureiksi ja paskahousuiksi.Nyt alkaa olla vähän semmoinen kahden promillen tilitys ja avautumisyritys, että jätän lievästi vaivaantuneena väliin. "Peace" ja "out". Kai sieltä Göstä Sundqvist -coverbändin keikalta saa jotain parempaa vertaistukea? Kunhan ette nyt itke kaikkia laminaattipintoja pilalle siellä?
Saanko olla 49ers, kiitos.Tämä sivu on kyllä varsinainen Jatkoaika Super Bowl.
Jaa, täällä päin kun joku draamakuningatar itkupotkujättää nettipalstan, ne pysyy poissa koska... niin, tiedäthän.Tyylikäs väistöliike. Ei puhettakaan, että itsensä asettaisi alttiiksi millekään, kunhan vaan huudellaan nurkan takaa. Tällä tavalla toimivia tavattiin ennen kutsua pelkureiksi ja paskahousuiksi.
...ja sitten vaihdetaan puheenaihetta. Tottakai. Joko olet kaivanut tarpeeksi syvän kuopan itsellesi, vai haenko lapion ja tulen auttamaan?Jaa, täällä päin kun joku draamakuningatar itkupotkujättää nettipalstan, ne pysyy poissa koska... niin, tiedäthän.
Jaa, täällä päin kun joku draamakuningatar itkupotkujättää nettipalstan, ne pysyy poissa koska... niin, tiedäthän.
Ei kai se mikään ongelma ole. Edelleenkin, sinähän tässä näytät olevan pahoillasi Super Bowlista, monta vuotta putkeen. Olen silti nähnyt enemmän Super Bowleja livenä kuin sinä ManUn pelejä, joten en nyt alkaisi hirveästi huutelemaan "Super Bowl-gloryhunttauksesta", kun itse peliä pelanneena ja muutenkin asiaan vihkiytyneenä olen asiasta hyvin kartalla. Et kai sinäkään niin juntti ole, että menet vittuilemaan intialaisille kriketistä tai ausseille rugbystä? Tai, ole vaan...Sinähän se täällä ensimmäisenä dramatisoit, kun joku ei sittenkään, sellainen hauska jefu-lippis päässä, mainitse rehvastellen katsovansa jotain käsikirjoitettua amerikkalaisuuden ”ydinurheilua”, josta kaikkien suomalaistenkin tulee olla tietoisia jonkun läskin heittäessä sitä munakoison näköistä vekotinta 10 metr...anteeksi tänä viikonloppuna jaardia. Ja se on sinulle ongelma.
Kunnonmiehet tykkää käyttää sitä myös nojailuun.Lapio on muuten sellainen työkalu, jolla voi kaivaa maata ja siirtää materiaa paikasta toiseen. Näin kaupunkilaisille tiedoksi.
Taas se juntti-sana tuli sieltä. Ai olet pelannut tuota? No se selittää. Meillä päin, täällä junttilassa, tavataan sanoa että se mikä on lihaksissa lisää on potenssista poissa. Ja kai ne mömmöt vaikuttaa ajatteluunkin.Ei kai se mikään ongelma ole. Edelleenkin, sinähän tässä näytät olevan pahoillasi Super Bowlista, monta vuotta putkeen. Olen silti nähnyt enemmän Super Bowleja livenä kuin sinä ManUn pelejä, joten en nyt alkaisi hirveästi huutelemaan "Super Bowl-gloryhunttauksesta", kun itse peliä pelanneena ja muutenkin asiaan vihkiytyneenä olen asiasta hyvin kartalla. Et kai sinäkään niin juntti ole, että menet vittuilemaan intialaisille kriketistä tai ausseille rugbystä? Tai, ole vaan...
Soittaisin sinulle maailman pienintä viulua, jos tajuaisit, mitä se tarkoittaa.Tuolla tyypillä on jotain henkilökohtaista minua vastaan, en tiedä mitä mutta aina se ilmestyy sieltä jostain suurkaupungin junttilasta vittuilemaan. Olenkohan joskus pannut sen naista tai jotain, en tiedä. Mutta on kiva toisaalta huomata olevansa henkilö, joka herättää toisissa edes jotain tunteita. Ei mennyt tämänkään nettipersoonan luominen ihan hukkaan, yksi ääliö suuttui!