Aiotko katsoa Super Bowlin?

  • 22 629
  • 229

Katsotko Super Bowlin 5.2.2012

  • Kyllä

    Ääniä: 114 44,2%
  • Ehkä

    Ääniä: 29 11,2%
  • Haluaisin, mutta en voi

    Ääniä: 24 9,3%
  • En

    Ääniä: 91 35,3%

  • Äänestäjiä
    258
  • Poll closed .
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vittuun tämmöset tusinapallot, ruvetaan kaikki fanittaan Kabaddia! Kabaddikabaddikabaddikabaddikabaddi....
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En varmasti. Ylihypetettyä soopaa ja teatteria mitä meille yritetään Amerikasta pakkosyöttää ja osa tähän maniaan jo uppoutuukin. Oikean gloryhunterismin perikuva, yhtäkkiä Suomessakin löytyy yhdeksi viikonlopuksi jotain amerikkalaisen unelman asiantuntijoita, kunnes kaikki unohtuu. Ihan samanlaista roskaa kuin halloweenit ja Black fridayt.

Ehkä tätä @Pavlikovsky n mainitsemaakin. Ei oikein tässä elämän tilanteessa, kun joutuu töissä käymään ja muistakin asioista huolehtimaan, pysty seuraamaan NFL.ää käytännössä ollenkaan joten ei niin hirveästi kiinnosta myöskään SB. Ts. pitäs pystyä seuraamaan koko kautta eikä pelkästään yhtä peliä, niin jätän väliin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Voisiko nyt joku suomalainen MAnU/Liverpool -fani tulla taas kertomaan, kuinka junttia on katsoa Super Bowlia? Tai no, on siellä Kansas City Chiefs, vastaa about Sotkamon Jymyä, että sikäli.
En ole tuollainen fani. Enkä sano että se olisi junttia. Jotenkin tämän siteeraamani nimimerkin kaikki kirjoitukset tuntuvat liittyvän tavalla tai toisella maalaisuuteen tai junttiuteen, mikähän siinä on... Pelko, että pellot laajenee ja valtaa rakkaan asfalttiviidakon?

Ameriikan kainalopallo on vaan ihan helvetin tylsää katsottavaa. Mieluummin nukun, tai jos olen hereillä, luen vaikka kirjaa.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
5 vuodes putkeen taitaa tulla putkeen itselle. Onneksi itsellä vasta menoa maanantaina 12 niin saa muutaman tunnin untakin. Tärkeintähän tapahtumassa on wingsit. Aamullahan ne pitää heti laittaa marinoitumaan.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
En varmasti. Ylihypetettyä soopaa ja teatteria mitä meille yritetään Amerikasta pakkosyöttää ja osa tähän maniaan jo uppoutuukin. Oikean gloryhunterismin perikuva, yhtäkkiä Suomessakin löytyy yhdeksi viikonlopuksi jotain amerikkalaisen unelman asiantuntijoita, kunnes kaikki unohtuu. Ihan samanlaista roskaa kuin halloweenit ja Black fridayt.
No sieltähän se taas tuli! Calgary ja Manchester, Iisalmi ja Joensuu...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No sieltähän se taas tuli! Calgary ja Manchester, Iisalmi ja Joensuu...
Vaan tuli onneksi myös Järjen Ääni tuomitsemaan kaikki juntit. Anteeksi kun me tyhmät maalaiset ei ymmärretä viisauttasi eikä aina tajuta olla samaa mieltä kanssasi, koska sinun totuutesi on kiveen hakattu Totuus.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Vaan tuli onneksi myös Järjen Ääni tuomitsemaan kaikki juntit. Anteeksi kun me tyhmät maalaiset ei ymmärretä viisauttasi eikä aina tajuta olla samaa mieltä kanssasi, koska sinun totuutesi on kiveen hakattu Totuus.
Mahtavaa jotenkin kun seuraat minua joka ketjuun vaikka yhtään ei kiinnosta ja minuutissa unohtuu. Soititko muuten bassoa vai olitko vain epävireinen laulaja?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mahtavaa jotenkin kun seuraat minua joka ketjuun vaikka yhtään ei kiinnosta ja minuutissa unohtuu. Soititko muuten bassoa vai olitko vain epävireinen laulaja?
Ei puhuta minusta, olen epäkiinnostava henkilö. Puhutaan välillä sinusta. Mitä sinä olet soittanut? Mitä yleensäkään olet elämässäsi tehnyt sellaista, joka asettaa sinut jalustalle kommentoimaan ylimielisesti toisten elämää, tekemisiä tai ajatuksia?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
E
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Ei puhuta minusta, olen epäkiinnostava henkilö. Puhutaan välillä sinusta. Mitä sinä olet soittanut? Mitä yleensäkään olet elämässäsi tehnyt sellaista, joka asettaa sinut jalustalle kommentoimaan ylimielisesti toisten elämää, tekemisiä tai ajatuksia?
Nyt alkaa olla vähän semmoinen kahden promillen tilitys ja avautumisyritys, että jätän lievästi vaivaantuneena väliin. "Peace" ja "out". Kai sieltä Göstä Sundqvist -coverbändin keikalta saa jotain parempaa vertaistukea? Kunhan ette nyt itke kaikkia laminaattipintoja pilalle siellä?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nyt alkaa olla vähän semmoinen kahden promillen tilitys ja avautumisyritys, että jätän lievästi vaivaantuneena väliin. "Peace" ja "out". Kai sieltä Göstä Sundqvist -coverbändin keikalta saa jotain parempaa vertaistukea? Kunhan ette nyt itke kaikkia laminaattipintoja pilalle siellä?
Tyylikäs väistöliike. Ei puhettakaan, että itsensä asettaisi alttiiksi millekään, kunhan vaan huudellaan nurkan takaa. Tällä tavalla toimivia tavattiin ennen kutsua pelkureiksi ja paskahousuiksi.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Tyylikäs väistöliike. Ei puhettakaan, että itsensä asettaisi alttiiksi millekään, kunhan vaan huudellaan nurkan takaa. Tällä tavalla toimivia tavattiin ennen kutsua pelkureiksi ja paskahousuiksi.
Jaa, täällä päin kun joku draamakuningatar itkupotkujättää nettipalstan, ne pysyy poissa koska... niin, tiedäthän.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jaa, täällä päin kun joku draamakuningatar itkupotkujättää nettipalstan, ne pysyy poissa koska... niin, tiedäthän.
...ja sitten vaihdetaan puheenaihetta. Tottakai. Joko olet kaivanut tarpeeksi syvän kuopan itsellesi, vai haenko lapion ja tulen auttamaan?

Lapio on muuten sellainen työkalu, jolla voi kaivaa maata ja siirtää materiaa paikasta toiseen. Näin kaupunkilaisille tiedoksi.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Jaa, täällä päin kun joku draamakuningatar itkupotkujättää nettipalstan, ne pysyy poissa koska... niin, tiedäthän.

Sinähän se täällä ensimmäisenä dramatisoit, kun joku ei sittenkään, sellainen hauska jefu-lippis päässä, mainitse rehvastellen katsovansa jotain käsikirjoitettua amerikkalaisuuden ”ydinurheilua”, josta kaikkien suomalaistenkin tulee olla tietoisia jonkun läskin heittäessä sitä munakoison näköistä vekotinta 10 metr...anteeksi tänä viikonloppuna jaardia. Ja se on sinulle ongelma.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Sinähän se täällä ensimmäisenä dramatisoit, kun joku ei sittenkään, sellainen hauska jefu-lippis päässä, mainitse rehvastellen katsovansa jotain käsikirjoitettua amerikkalaisuuden ”ydinurheilua”, josta kaikkien suomalaistenkin tulee olla tietoisia jonkun läskin heittäessä sitä munakoison näköistä vekotinta 10 metr...anteeksi tänä viikonloppuna jaardia. Ja se on sinulle ongelma.
Ei kai se mikään ongelma ole. Edelleenkin, sinähän tässä näytät olevan pahoillasi Super Bowlista, monta vuotta putkeen. Olen silti nähnyt enemmän Super Bowleja livenä kuin sinä ManUn pelejä, joten en nyt alkaisi hirveästi huutelemaan "Super Bowl-gloryhunttauksesta", kun itse peliä pelanneena ja muutenkin asiaan vihkiytyneenä olen asiasta hyvin kartalla. Et kai sinäkään niin juntti ole, että menet vittuilemaan intialaisille kriketistä tai ausseille rugbystä? Tai, ole vaan...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuolla tyypillä on jotain henkilökohtaista minua vastaan, en tiedä mitä mutta aina se ilmestyy sieltä jostain suurkaupungin junttilasta vittuilemaan. Olenkohan joskus pannut sen naista tai jotain, en tiedä. Mutta on kiva toisaalta huomata olevansa henkilö, joka herättää toisissa edes jotain tunteita. Ei mennyt tämänkään nettipersoonan luominen ihan hukkaan, yksi ääliö suuttui!
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Lapio on muuten sellainen työkalu, jolla voi kaivaa maata ja siirtää materiaa paikasta toiseen. Näin kaupunkilaisille tiedoksi.
Kunnonmiehet tykkää käyttää sitä myös nojailuun.

Ja ketjun aiheeseen, niin toki gloryhuntteeraan Super Bowlin. Puoliakaan tuskin tiedän NFL joukkueista. Silti tuosta on tullut jo perinne. Pienet vedot päälle ja suuret mässyt napaan kuin ameriikoissa konsanaan. Sääntöjä saa aina ensimmäisen neljänneksen palautella mieleensä mutta kyllä se siitä aukenee. Kerran vilahti tissikin. Vielä en tiiä kumman puolelle asetun. Oisin voinu Lidlistä ostaa pipon muttei ollu valikoimissa kumpaakaan kulhosta taistelevaa. Ostin sitten vaan pirtelöitä ja muita jenkkiherkkuja. Ja maanantai on sovittu rokuli päiväksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei kai se mikään ongelma ole. Edelleenkin, sinähän tässä näytät olevan pahoillasi Super Bowlista, monta vuotta putkeen. Olen silti nähnyt enemmän Super Bowleja livenä kuin sinä ManUn pelejä, joten en nyt alkaisi hirveästi huutelemaan "Super Bowl-gloryhunttauksesta", kun itse peliä pelanneena ja muutenkin asiaan vihkiytyneenä olen asiasta hyvin kartalla. Et kai sinäkään niin juntti ole, että menet vittuilemaan intialaisille kriketistä tai ausseille rugbystä? Tai, ole vaan...
Taas se juntti-sana tuli sieltä. Ai olet pelannut tuota? No se selittää. Meillä päin, täällä junttilassa, tavataan sanoa että se mikä on lihaksissa lisää on potenssista poissa. Ja kai ne mömmöt vaikuttaa ajatteluunkin.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Tuolla tyypillä on jotain henkilökohtaista minua vastaan, en tiedä mitä mutta aina se ilmestyy sieltä jostain suurkaupungin junttilasta vittuilemaan. Olenkohan joskus pannut sen naista tai jotain, en tiedä. Mutta on kiva toisaalta huomata olevansa henkilö, joka herättää toisissa edes jotain tunteita. Ei mennyt tämänkään nettipersoonan luominen ihan hukkaan, yksi ääliö suuttui!
Soittaisin sinulle maailman pienintä viulua, jos tajuaisit, mitä se tarkoittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös