Nimenomaan, pienemmällä paikkakunnalla tämä ongelma.Tämähän se ihmetyttää. Vähän isommassa taajamassa kanava napsahtanut antennitalouteen automaattisesti, mutta sivukylällä ei minkäänlaista elonmerkkiä.
Nimenomaan, pienemmällä paikkakunnalla tämä ongelma.Tämähän se ihmetyttää. Vähän isommassa taajamassa kanava napsahtanut antennitalouteen automaattisesti, mutta sivukylällä ei minkäänlaista elonmerkkiä.
Joo, Jättiläisten puolella ollaan. Hyvää senttiä palstaveli Anselmilla luvassa. Mulla ei ole ihan niin hyvä tarjoilu, mutta jotain kuitenkin. Ja sitten simahdan sohvalle tietysti viisi minuuttia ennen koko matsin alkamista...Kyllä vain. Ja Giantsin puolella ollaan...
Hyvää snäkää on varattu yöksi. Siipiä, jenkkiolusta ja muuta jännää.
Lähetys alkaa kello 1.00 ja peli kello 1.30.
Oliko tämä Freudilainen lipsahdus?Joo, Jättiläisten puolella ollaan. Hyvää senttiä palstaveli Anselmilla luvassa.
Vaikka itse katsonkin Super Bowlin (lähes) joka vuosi, niin nyt ei muistu yhtään mieleen kauanko tuo ottelu kaikkineensa kestää. Eli alkaen klo 1.30 ja päättyen klo?
Viasat ja Viaplay näyttävät joo, mutta Viasatin urheilut näkyy tän viikonlopun ilmaiseksi.Tulee vissiin maksukanavilta?
Tulee vissiin maksukanavilta?
Kaikenlaista paskaa ne raahaakin tänne uudelta mantereelta. Hampurilaiset, jääkiekon, rock’n’rollin... Hyi sattana.En varmasti. Ylihypetettyä soopaa ja teatteria mitä meille yritetään Amerikasta pakkosyöttää ja osa tähän maniaan jo uppoutuukin. Oikean gloryhunterismin perikuva, yhtäkkiä Suomessakin löytyy yhdeksi viikonlopuksi jotain amerikkalaisen unelman asiantuntijoita, kunnes kaikki unohtuu. Ihan samanlaista roskaa kuin halloweenit ja Black fridayt.
Ok, tässä onkin sitten mielenkiintoinen pointti kun mun toosasta ei näy Viasat. Äänet kyllä kuuluu, mutta kuvaa ei näy.Viasat ja Viaplay näyttävät joo, mutta Viasatin urheilut näkyy tän viikonlopun ilmaiseksi.
Vastaus kysymykseen: Katson maanantaina aamulla kelaillen mainostkatkot, en helvetissä aio valvoa koko yötä tuon mainoskatkopelin vuoksi.