Beast kirjoitti:
Et taida olla sitten seurannut koko arvokisoja. Ja montako peliä olet nähnyt Lumpeelta tällä kaudella? Miten voidaan todistaa että Suomi tarvitsee ennemmin vaikka Niinimaata, Nummista, Lydmania tai Marko Kiprusoffia? Mitä Marko on esimerkiksi tehnyt paremmin kuin Sonja, kun on päässyt karjalaturnaukseen puhalteleen muniin?
No kyllä minä olen arvokisoja katsonut. Ja Lumme on järjestään järestänyt vastustajalle tusinan maalipaikkaa per kisat.
Mies on välillä aivan loistava hyökkäävä pakki, mutta puolustus päässä ihan yhtä loistava, kun pahvikuva. Ja hyökkääviä pakkeja Suomella on Lummetta parempiakin.
Tällä kaudella olen nähnyt yhden Lumpeen pelin, ja ei kyllä siinä esittänyt mitään maailmaan mullistavaa.
Lummetta ja Nummista on aivan turha verrata toisiinsa. Numminen on niin hemmetin paljon parempi. Vai keksitkö sinä jotain minkä takia, Numminen pelaa nhl:ssä joukkueessaan ykkösparissa, ja Lumme pelaa sm-liigan keskikastin joukkueessa ykkösparissa?
Lumme on varmaankin niin hemmetin paljon kovempi pelimies, että sm-liigan rahaseurat varasti miehen nhl:stä.
Niinimaata lukuunottamatta kaikki muutkin pakit on nykyään huomattavasti Lummetta parempia. Aika vaan menee eteenpäin.
Ja milläs tavalla Marko "lepakko" Kirpusoff liittyy tähän ketjuun? Mies ei varmasti tule olemaan olympialaisissa mukana. Tai jos on, niin minä syön ladan peräkontillisen hevosenpaskaa.
Tosin ei se Lummekaan tule olemaan kisoissa mukana. Mielestäni molemmat kaverit maajoukkueessa todellisia turhakkeita. Ei mitään jakoja mihinkään arvokisoihin, joten turha miehiä on peluttaa edes pilipali-turnauksissa. Antaa nuoremmilla peliaikaa mielummin.
Eiköhän yksintein oteta Raipe kisoihin 1.ketjun keskelle ja jätetään Saku Koivu kisoista kotiin.
Ja Vesa Viitakoski sitten siihen laitaan maaleja tekee Selänteen paikalle, ja Jussi Pesonen Lehtisen paikalle duunariksi.
Jokainenhan on kirkkaasti parempia pelimiehiä.