Pavlovin Koira
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Paikalliset, nykyinen ja entinen
Onkohan Jypin toimistolla päällä joku Jatkoaika-päivystys, kun olen huomannut että jos jollakin Jatkoajan palstalla vähänkin kirjoitellaan jotain Jyppiin, sen pelaajiin tai ex-pelaajiin liittyvää niin heti riennetään huomauttamaan. Sama juttu oli sitten kyse Jypin pelitavasta, RD:n henkilöstä, Jarkko Immosen kuulumisesta maajoukkueeseen tai peliesityksistä siellä tahi spekuloinnista Jypin pelaajien tulevista seuroista.
Mutta itse otsikkoon: Jos tarkoituksena on, että ensi kaudelle ei hankita uutta ykkösveskaa niin miksei Tolvasta peluuteta nykyistä enempää? Vai eletäänkö sellaisen haavekuvan vallassa että Iiro on yhä ensi kaudella jengissä? Näistä asetelmista ainakin tuntuisi hyvin loogiselta olettaa että ensi kaudelle hankittaisiin ykkösveskari, mutta eihän se ensimmäinen kerta olisi kun Bluesissa toimittaisiin epäloogiselta tuntuvalla tavalla.
Mutta itse otsikkoon: Jos tarkoituksena on, että ensi kaudelle ei hankita uutta ykkösveskaa niin miksei Tolvasta peluuteta nykyistä enempää? Vai eletäänkö sellaisen haavekuvan vallassa että Iiro on yhä ensi kaudella jengissä? Näistä asetelmista ainakin tuntuisi hyvin loogiselta olettaa että ensi kaudelle hankittaisiin ykkösveskari, mutta eihän se ensimmäinen kerta olisi kun Bluesissa toimittaisiin epäloogiselta tuntuvalla tavalla.